LPG perfect, benzine beroerd

Gestart door joebar, 15-07-2007 21:54:37

Vorige topic - Volgende topic

joebar

Ik heb dus mijn 2.0 vervangen voor een 2.5 (allebei 20v) heb de hele zooi van de 2.5 omgebouwd, incl gasklephuis, LMM, ecu, alles dus.
Nu loopt ie perfect, net 800 km autobahn achter de rug, maar ik heb een probleem met de benzine.....
Als hij koud is start ie goed, slaat bij de eerste klap aan, en kan dan ook gewoon even warm rijden en dan over naar LPG ( dit was al zo met de 2.0, en moet nu ook, anders slaat ie direct weer af) maar zogauw de motor ook maar iets op temperatuur komt, begint ie in te houden, te stotteren, slecht oppakken, en beduidend minder vermogen dan op LPG....
Op LPG gaat alles perfect, trek m in de 5 door tot 6000 rpm, dus vermogen zat.
Maar dat rotding start dus ook op benzine, en ik moet eerst een keer de 2500  rpm aantikken voordat ie overschakelt, (renzo landi systeem) en dat wil ie dus met warme motor niet doen, hij start slaat aan prutteld op 7-800 rpm. en reageert niet op gas geven, en wil in de meeste gevallen weer afslaan..
Iemand hier een verklaring voor
foutcodes A2
223
311
113

bbrruno

om je even uit de nood te helpen: aan dat renzo landi schakelaartje heb je aan zijkant of achteraan een klein stelschroefje. Kan je instellen dat ie bij bijv 700 toeren op lpg overschakel, en start je op benzine en schakelt ie vanzelf over op gas...