Turbo defect probleem is opgelost

Gestart door ExhaLe, 21-07-2007 19:45:41

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: spekkie99 op 22-07-2007 15:16:34
Citaat van: Eugene op 21-07-2007 21:11:17
16T en 18T heeft rechte flens, net als jouw (1996) 15G.

geldt zeker net niet voor een april 95 15G ?

april 95 is MY95, dus conische flens. Vanaf ~augustus 95 is MY96, dus rechte flens 15G.

If it's not blown, it sucks...

mitchelli

CiteerDas die turbo die hier op het forum 150 kost,en op Mplaats 125...

Sorry heb een foutje gemaakt op mp.Het is gewoon 150eurie..Zal het meteen veranderen.

En exhale,heb ik jouw nou gister aan de telefoon gehad?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

ja,volgens mij wel.Als hij morgen niet komt opdagen,is ie voor jouw. ;)

animalT5R

Citaat van: mitchelli op 22-07-2007 17:19:32
sorry ik bedoel exhale,en niet eugene  ;D
Mooi he,die verander knop aan de rechterzijde  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mitchelli

CiteerMooi he,die verander knop aan de rechterzijde

idd,en bedankt.Zit ook nog maar net op dit forum.Al doende leert men  :)

ExhaLe

Nou ik ga morgen de auto iig laten uitlezen en hopen dat daar wat uitkomt, maar dat de turbo aan zn eind is dat is iets wat ik bijna zeker weet hij lekt/verbruikt ook flink wat olie. En mocht het echt een probleem aan het blok zijn dan is het niet eens erg dat er een ruilblok in moet want de aanschafprijs was er ook naar. En mijn doel is ook om er naderhand nog wat meer goodies op te zetten alleen het blok heeft nu 343000 gelopen dus ik ben benieuwd of het de power van een 18t aankan. Het lijkt me ook dat als ik er een 16/18t opzet dat er dan ook andere injectoren nodig zijn etc of is dit niet het geval? Ik ga iig proberen of ik het geheel goed aan het draaien krijg met een 15g en dan zien we wel verder. En er zit idd een rechte flens aan de turbo dus dat is al mooi.

@ Mitchelli, het klopt idd dat je mij aan de telefoon hebt gehad vrijdag, Ik hoop dat ik de turbo kan overnemen en anders helaas pindakaas.

Ik hoop dat ik met uitlezen mischien al verder kom dat zou mooi zijn maar we zien het wel het is in elk geval een leuk projectje.

Eugene

Citaat van: ExhaLe op 22-07-2007 23:20:21
Nou ik ga morgen de auto iig laten uitlezen

Waar?

elianmars

Gefeliciteerd met de aankoop!!

Het is dat ik het geld nodig had voor m'n vakantie, anders had-ie waarschijnlijk hier voor de deur komen te staan...  :eusa_shhh:

Hopelijk kom je er snel achter wat er nou precies mis is.

ExhaLe

Bij autoservice sittard, Want het lambda lampje brand dus ik ben benieuwd wat de tester aangeeft. Kan het ook niet zijn dat die sensor kapot is van de actuator, die sensor wat aan het luchtfilterhuis zit met 3 vacuumslangetjes eraan

ExhaLe

nu vraag ik me eigenlijk af past een 15g van een '95 t5 op de flens van de downpipe van een '96 t5 ?

-D©©©L-

Citaat van: ExhaLe op 22-07-2007 23:47:09
nu vraag ik me eigenlijk af past een 15g van een '95 t5 op de flens van de downpipe van een '96 t5 ?

meestal niet. mileage may vary .

Eugene

Citaat van: ExhaLe op 22-07-2007 23:47:09

Nee, tenzij je het turbinehuis niet mee omzet.

Ludo

mijn doel is ook om er naderhand nog wat meer goodies op te zetten alleen het blok heeft nu 343000 gelopen dus ik ben benieuwd of het de power van een 18t aankan.

als de kilometerstand een struikelblok is, is dit wellicht nog wat voor je?.   :D

elianmars

Citaat van: Ludo op 22-07-2007 23:57:50
mijn doel is ook om er naderhand nog wat meer goodies op te zetten alleen het blok heeft nu 343000 gelopen dus ik ben benieuwd of het de power van een 18t aankan.

als de kilometerstand een struikelblok is, is dit wellicht nog wat voor je?.   :D

Bedankt, Ludo. Nu kan ik wéér niet slapen......  :eusa_drool:

Ludo

;D
gewoon (voldoende) bieden dan Marcel.  :P