ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Ook niet op buitenlandse fora wat te vinden hierover ? anders maar een losse olie temperatuurmeter plaatsen

Chris

Citaat van: Sbv op 25-12-2010 12:08:19
Ook niet op buitenlandse fora wat te vinden hierover ? anders maar een losse olie temperatuurmeter plaatsen

Sja, ik kan nog even zoeken. Losse meter is eigenlijk geen optie. Vind alleen op de A-stijl nog redelijk ok, maar dat kan niet ivm de airbags, en eigenlijk vind ik dat in de S60 ook lelijk. In de 850 kon het nog wel.

Daarom zou boordcomputer ideaal zijn, en eigenlijk wat mij betreft ook de enige optie. Geen vervuiling :).

Chris

Vandaag samen met Sbv de remschijven en -blokken aan de voorzijde van de S60 vervangen. Het klusje was weer snel geklaard! Dank aan Sbv, ook voor de lekkere soep ;D!

Foto's:

Oud en nieuw:

Staalborsteltje:

Toeschouwers, nog niet opgegeten met kerst :eusa_think: ;D:

En nu lekker Colin McRae Dirt2 spelen! :eusa_dance:

Taranis

Sbv

We zijn nu de grill aan het warm maken. Konijntjes zijn lekker aan het zwemmen in de marinade  ;D

Taranis

Heb je ze zelf de jas uitgedaan? En Iris doe je straks een jas van konijnenbont kado? :P

Sbv

Citaat van: Taranis op 26-12-2010 17:40:41
Heb je ze zelf de jas uitgedaan? En Iris doe je straks een jas van konijnenbont kado? :P
je hebt vast nog wel een kamer over in je nieuwe woning(hoop ik)  :eusa_pray:
mooi bont kraagje zou het wel zijn

Taranis

Citaat van: Sbv op 26-12-2010 17:42:02
je hebt vast nog wel een kamer over in je nieuwe woning(hoop ik)  :eusa_pray:

Als ik dan naar Alblasserdam moet, kunnen we beter ruilen :P

Citaat van: Sbv op 26-12-2010 17:42:02
mooi bont kraagje zou het wel zijn

Die lopen er al genoeg daar ;)

elianmars

Staan de knijnen nu in de garage? Mogen ze het huis niet meer in?  ;D

Mooi dat je weer nieuwe remmetjes hebt, Chris. Kun je voorlopig weer vooruit.

Chris

Nou, de S60 is weer uitgelijnd. Heb daarna even een klein stukje gereden, hij lijkt niet meer naar rechts te trekken en ook het stuur staat nu weer recht. Vandeweek nog maar even wat testen en rijden, aangezien ik een gigantische zeikerd en mierenneuker ben twijfel ik nog wel enigszins of het helemaal 100% strak (lees: recht) is.

Inmiddels calculeer ik echter ook mijn mierenneuken in, en natuurlijk de gewenning na bijna een jaar met een naar rechts trekkende auto gereden te hebben ;D.

Sbv

Mooi dat het gelukt is. Nu op naar de volgende aanpassingen  ;D
Remt het al wat beter inmiddels ?

Chris

Citaat van: Sbv op 28-12-2010 11:24:38
Mooi dat het gelukt is. Nu op naar de volgende aanpassingen  ;D
Remt het al wat beter inmiddels ?

Remt inmiddels zo goed als 100%. Op de terugweg vanaf jou een keer of 4 a 5 van 150 vol terug naar 80.. toen ging het al een stuk beter. Gisteren naar de kerstboommeeting geweest, merk al geen verschil meer. Behalve dan dat het een stuk beter remt dan de oude schijven ;D.

Chris

Zoals ik in het geërgerd-topic al schreef kwam mijn vriendin er op 2 januari achter dat haar auto was verdwenen, dit terwijl ze op vakantie was. Een vriend van haar zou hem even lenen, ging kijken en kon hem niet vinden. Mijn vriendin vroeg mij om te gaan kijken, en inderdaad... niet terug te vinden. Aangezien we hem daar samen hadden achtergelaten wist ik ook zeker dat hij er niet meer stond. Op de parkeerplaats zag ik wel glas liggen, dus direct naar de politie. Zij wisten me te vertellen dat de auto was afgesleept in verband met braak, weggesleept in verband met veiligstelling.

Vandaag pas de tijd gehad om samen te gaan kijken, en het was helaas toch echt iets meer dan een gewone inbraak. Puur vandalisme. Zie de foto's hieronder. Ik hoop dat er nog wat van te maken is, zaterdag ga ik hem weghalen met de auto-ambulance... dan eens rustig de schade inventariseren. Wat ik nu al weet is 3 ruiten eruit geslagen en een kapotte voorruit, kapotgetrokken 'kappen' van het interieur, kapotgeslagen tellerhuis, kapotte brandstofpomp, verbogen bestuurdersdeur en verbrande bodembekleding :-\.

Misha

:o :o :o

Allemachtig....

Stelletje eikels. Ophangen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

StefanCJ

pppfff ... Wat een stelletje klootzakken zeg! Neerknuppelen die gasten! Ik kan hier zo allemachtig pissig om worden. Zoiets DOE je toch gewoon niet met andermans spullen?