Wat is volgens jou de lelijkste auto ooit gemaakt

Gestart door Gunnar, 26-07-2007 18:14:37

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

daewoo nexia, krijg al maagpijn als ik het uit moet spreken..
Toen de ontwerpers van opel eindelijk de kadett uitgekotst hadden hebben die mensen van daewoo die troep weer op een bordje geschept en het in een nog lelijker jasje de consument weer voorgeschoteld

Is volgens mij geen toeval dat nexia erg lijkt op nexium, een maagzuurremmer welke veel gebruik wordt bij mensen met een maagzweer, zuurbranden.  :eusa_sick:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

rody

die nexia's zijn echt waardeloos.

slechte cilinderkop, slechte spanrollen etc...

ik kijk ze niet meer na. weg ermee.

denkweb

Spin!

Citaat van: Enno op 29-07-2007 00:32:36
Citaat van: rody op 28-07-2007 13:34:13
renault 12...

http://www.geocities.com/motorcity/show/9396/r12/images/r12aut-2.jpg

zo'n renault had toch nog wel wat...

Zo'n ding hebben we vroeger ook nog gehad...je kon er een doos eieren naast zetten, dan werd het spannend...welke rotte het eerst

www.vm-parts.nl

The Saint

Ik heb al geantwoord (FSO Polonez, Dacia Logan), maar deze is ook echt verschrikkelijk lelijk:

Daar kun je nog zoveel vrouwelijk schoon omheen draperen, het blijft een mismaakte auto  :-X

The Saint, die de Citroen Axel ook zo slecht nog niet vindt in deze verkiezing..
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Citaat van: Rudi op 29-07-2007 00:08:18
Touareg V10

Oftie nu een V12, V10 of V6 heeft, blijft een compleet inspiratieloze bak. Voorkant te rond, achterkant te lomp en verder even saai als een Passat.

Probleem met al die lelijke VW's is dat je ze overal ziet rijden en dat je er gewoon doorheen gaat kijken en ze op die manier hier vergeet te melden ::) ;D

(Heb 'm hier maar effe geplaatst, mag niets lelijks in het mooi topic)(maar als ze het dan opschonen, haal dan de lelijke auto's er ook uit >:( )
De Tussenpaus

Marc O.

Hhmm....ik zou toch best een Touareg willen hebben hoor. Zó lelijk vind ik hem persoonlijk niet. Beter dan een X5 of zo'n Mercedes ding.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Zonder twijfel het lelijkste mormel dat ooit van de tekentafel is gekomen!

Joris_Scholte

Citroën C6, C5, C4, eigenlijk alles van Citroën. Porsche Cayenne, wat een foute en lelijke auto (Let wel, ik heb het over het uiterlijk, NIET over de prestaties). Daewoo, alle modellen.

Henkie P

De Vel Satis van Renault, maar ja is een kwestie van smaak, vul de rest maar in en kleur de plaatjes

RATFINK

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

RATFINK

Die dakrails is net zo groot als de handgreep van een 850 ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Henkie P op 30-07-2007 21:10:16
De Vel Satis van Renault, maar ja is een kwestie van smaak, vul de rest maar in en kleur de plaatjes

Ow ja, die is inderdaad echt afschuwelijk.