Wat is volgens jou de lelijkste auto ooit gemaakt

Gestart door Gunnar, 26-07-2007 18:14:37

Vorige topic - Volgende topic

ira

De Daihatsu Materia.
Volgens mij is 'ie tegen een muur aangereden, van voren en van achteren.

FGG

Citaat van: ira op 08-08-2007 16:05:50
De Daihatsu Materia.

Smaken verschillen... :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

De Daihatsu Materia.

Oef....heb die zojuist eentje gezien. Toppunt van Japanse kitsch zeg! ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

ewing

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar de Mega Tjaffer scoort toch ook wel hoog op mijn lijstje van lelijkste auto ever build:

http://img299.imageshack.us/my.php?image=6f79a18ea4a4254a47db9caao0.jpg

FGG

Citaat van: Marc O. op 08-08-2007 16:13:42
De Daihatsu Materia.

Oef....heb die zojuist eentje gezien. Toppunt van Japanse kitsch zeg! ;)

Ik vind 'm helemaal top:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbo-Geek

Resume, na 8 pagina's is er geen enkele auto die niet door iemand lelijk wordt gevonden ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

ira

Citaat van: Turbo-Geek op 08-08-2007 16:20:30
Resume, na 8 pagina's is er geen enkele auto die niet door iemand lelijk wordt gevonden ....

Dat geldt toch ook voor de mooiste (of betaalbare) auto?
Anders zou het ook knap saai worden op de snelweg.

Turbo-Geek

Klopt en daarmee wordt het eeuwenoude gezegde bevestigd, over smaak valt NIET te twisten  :eusa_naughty:
  The things you own end up Owning you !

Spin!

Citaat van: Turbo-Geek op 08-08-2007 17:07:34
Klopt en daarmee wordt het eeuwenoude gezegde bevestigd, over smaak valt NIET te twisten  :eusa_naughty:

Geen smaak is ook een smaak  ;D

www.vm-parts.nl

The Saint

Citaat van: Turbo-Geek op 08-08-2007 17:07:34

Onthoud nou gewoon dat IK gelijk heb...
No shirt no shoes, no pinball

hpkevertje

Ik kijk lang niet iedere dag op alle topics, maar lees/kijk nu wat uitgebreider op dit (of is het nou deze?)  ;) topic en zie weer allerlei nieuwe lelijke auto's voorbijschuiven.
Ik vond het bericht van Claudia heel fraai, vooral vanwege haar keuze en het grote aantal foto's (o.a. de Simca 1100) en............ wat opvalt is dat de Multipla volgens mij met voorsprong en terecht winnaar is. ;D

Ik denk trouwens dat dit onderwerp nog lang niet klaar is. Bedankt Saint, voor het openen van dit/deze topic.

Gr. Hans.

michiel

En wat ook opvalt: er is nog geen Opel voorbij gekomen. Da's volgens mij de bevestiging dat die dingen zo ontzettend suf zijn dat niemand er een mening over heeft. Gewoon een gebruiksvoorwerp dat je he-le-maal niets doet (soort wasdroger of zo, misschien kan je ze ook halen bij de witgoedgigant?) en na gebruik gewoon wegmikt.
OK, ik zou ook geen nee zeggen tegen een Manta 400 in rally-uitvoering maar ik zet wel eerst een valse neus op voordat ik erin stap. 8) En een hele grote zonnebril.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

BenC70ES

Citaat van: Joris_Scholte op 30-07-2007 20:34:22
Citroën C6, C5, C4, eigenlijk alles van Citroën. .

Ben ik het wel eens met je, met de DS aan kop (uitgezonderd de Traction Avant)...

Ik vind dat de Chrysler 300c niet de lelijkste is maar hij staat toch mee in de lijst  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

oldostofjas

Citaat van: michiel op 08-08-2007 17:37:41
En wat ook opvalt: er is nog geen Opel voorbij gekomen. Da's volgens mij de bevestiging dat die dingen zo ontzettend suf zijn dat niemand er een mening over heeft. Gewoon een gebruiksvoorwerp dat je he-le-maal niets doet (soort wasdroger of zo, misschien kan je ze ook halen bij de witgoedgigant?) en na gebruik gewoon wegmikt.
:eusa_clap:
There is no place like 127.0.0.1

EdenAli