------R----------

Gestart door enthousiast, 29-08-2007 21:42:43

Vorige topic - Volgende topic

rody

Citaat van: breakman op 30-08-2007 14:23:20
Citaat van: elianmars op 30-08-2007 14:05:59
Ik zie het wel vaker staan, 'lichte vracht '. Wat houdt dat in? Is dat net zoals bij ons grijs kenteken, dus achterbank er uit en achterruiten blinderen?

jep ! slechts 124 EUR wegenbelasting/ jaar. Helaas hebben ze de wetgeving zwaar verstrengd hier. Minstens 1/2 van de wielbasis moet laadruimte zijn.
Vroeger was gewoon een permanent hekje tussen je kofferruimte en zitplaatsen zetten voldoende om van je dikke SUV een lichte vrachtwagen te maken helaas denkt de regering er nu anders over. Wij hebben het thuis ook gevoeld !! Op de caddilac SRX 4.6 V8 hebben we 1j. 124 EUR taks betaald nu bijna 1800 EUR door kl*te wetswijziging  ::) De BIV van 5000 EUR hebben we gelukkig nog kunnen ontlopen  ;D

Bofkont!

Hier in Ned. kun je alleen als invalide of met een BTW nr nog grijs (lichte vracht) rijden.

Scooby Doo

Citaat van: rody op 30-08-2007 18:47:08
Citaat van: breakman op 30-08-2007 14:23:20
Citaat van: elianmars op 30-08-2007 14:05:59
Ik zie het wel vaker staan, 'lichte vracht '. Wat houdt dat in? Is dat net zoals bij ons grijs kenteken, dus achterbank er uit en achterruiten blinderen?

jep ! slechts 124 EUR wegenbelasting/ jaar. Helaas hebben ze de wetgeving zwaar verstrengd hier. Minstens 1/2 van de wielbasis moet laadruimte zijn.
Vroeger was gewoon een permanent hekje tussen je kofferruimte en zitplaatsen zetten voldoende om van je dikke SUV een lichte vrachtwagen te maken helaas denkt de regering er nu anders over. Wij hebben het thuis ook gevoeld !! Op de caddilac SRX 4.6 V8 hebben we 1j. 124 EUR taks betaald nu bijna 1800 EUR door kl*te wetswijziging  ::) De BIV van 5000 EUR hebben we gelukkig nog kunnen ontlopen  ;D

Bofkont!

Hier in Ned. kun je alleen als invalide of met een BTW nr nog grijs (lichte vracht) rijden.

:eusa_shhh: :eusa_shhh: :eusa_shhh:

Breng vader staat hier niet op ideetjes :eusa_hand:
Puppy Power!!!

b0nkolok

We gaan weer over wat anders kletsen.

De vraag was of dat bedrag voor zo'n 'juweeltje' een juiste prijs zou zijn.
Nou, naar mijn idee meteen kopen en verder niet zeiken over BIV en zo .....
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Scooby Doo

Was ik idd. vergeten te vermelden in m'n eerdere post(s) ;D. Prijs is niet verkeerd.
Puppy Power!!!

V70R-obert

Ondertussen heb ik elke Belgische auto site al gehad. Is er niemand die de link naar deze auto weet?

Voor enthousiast: Heb je de auto al gekocht?, zo niet, wil je dan de link geven?

enthousiast

Eigenlijk moet ik hem zelf kopen, maar kijk eens op 2dehands.be

Ik vind hem schitterend!!!!!

Helaas heb ik net een eigen roffel  gekocht, tevroeg dus!
Mvg Bram

daytonawim

Daar staat wel een mooie groene R sedan, maar die wordt volgens mij niet bedoeld.

En prijs ?????  weet wat ie verkoopt !!!

Turbobiker

Citaat van: daytonawim op 01-09-2007 15:57:49
Daar staat wel een mooie groene R sedan, maar die wordt volgens mij niet bedoeld.

Die probeerde Eugene te scoren... ::)
De Tussenpaus

M a r c

Maar dat scheen heel moeilijk te zijn....  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

daytonawim

Daar staat ook nog wel een S70 T5 met een hele volle uitrusting te koop.

Maar ja is geen R .

V70R-obert

Het zal allemaal wel, 73 pagina's doorgespit maar geen R. Wel een T5 waarvan de eigenaar een vermelding maakt dat mensen die denken dat dit een diesel is moeten stoppen met reageren :eusa_doh:

Ludo

Citaat van: V70R-obert op 01-09-2007 23:18:59
Het zal allemaal wel, 73 pagina's doorgespit maar geen R.

wel een R uit 1997 met 89.000km , maar geen R AWD uit 1999.

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 01-09-2007 16:01:46
Citaat van: daytonawim op 01-09-2007 15:57:49

Die probeerde Eugene te scoren... ::)

Idd, doe geen moeite. Ik heb me er 3 dagen voor moe gemaakt. Het is optisch een heel mooi exemplaar (heb er niet in gereden want de eigenaar was er niet toen ik ben gaan kijken, ik had dus wel een afspraak). Volgens mij wil die vent de auto niet verkopen.... (Waarom dat ie dan uberhaupt te koop staat is mij een raadsel)  :eusa_wall:

If it's not blown, it sucks...

Ludo

Citaat van: Eugene op 01-09-2007 23:30:59
Volgens mij wil die vent de auto niet verkopen....

als ik me niet vergis is de auto van zijn(?) vrouw.
die zie ik er altans toch altijd mee rijden.

Eugene

Citaat van: Ludo op 01-09-2007 23:35:08
Citaat van: Eugene op 01-09-2007 23:30:59
Volgens mij wil die vent de auto niet verkopen....

als ik me niet vergis is de auto van zijn(?) vrouw.
die zie ik er altans toch altijd mee rijden.

Laatste "excuus" wat ik hoorde was idd dat ie nog moest overleggen met zijn vrouw.

Lijkt me niet gek om dat te doen voor je een auto te koop zet?

If it's not blown, it sucks...