Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Volvo Felipe

Hehe,

Je bent goed bezig zie ik, nog eventjes en hij staat als nieuw.

Veel plezier.

BartusKN

Citaat van: Volvo Felipe op 27-01-2008 13:57:07
Hehe,

Veel plezier.

daar is nog een hoop voor nodig hor. Maargoed na een lange dag poetsen poetsen en nog is poetsen (zelfs mijn velgen) voelt me arm erg lam maar auto mag er wezen :P wat een glimmerd. Ik noem hem voortaan mijn glimmertje :P (euhm of toch niet)

Misha

Citaat van: BartusKN op 27-01-2008 16:49:40
Hehe,

Veel plezier.

daar is nog een hoop voor nodig hor. Maargoed na een lange dag poetsen poetsen en nog is poetsen (zelfs mijn velgen) voelt me arm erg lam maar auto mag er wezen :P wat een glimmerd. Ik noem hem voortaan mijn glimmertje :P (euhm of toch niet)
Ach, beter je glimmertje dan je glans...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

BartusKN

Citaat van: Misha op 27-01-2008 17:06:14
Citaat van: BartusKN op 27-01-2008 16:49:40
Hehe,

Veel plezier.

Ach, beter je glimmertje dan je glans...

dat is zeker een PUNT. zeg Misha weet jij toevallig waar dat topic is over die "dakstrips" bijwerken/spuiten. Kan ze niet vinden en ook niet de juiste benaming grrr (die over je dak naar voren lopen tot je voorruit onderaan)

BartusKN

laat maar heb hem al gevonden, zoekmachine deed het niet :( maar wel gevonden stond zelfs als sticky Topic: Dakstrips restaureren in 7 stappen (met foto's)

BartusKN

Zeg medefreaks, heeft iemand toevallig enkel en alleen transparante heldere chroom knipperunits en standaard lampen gewoon met glas ?? zo ja foto ?? ik zit er over te denken om dit te gaan doen.

BartusKN

Zo vandaag even stukje ermelo op een neer gedaan samen met mijn ouders vader, moeder, zusje en onze hond zaten in de 960. Ik lekker roffelen met mijn eigen oto erachteraan, is wel is goed om zo nu en dan een lang stuk te rijden. In harderwijk kwam ik best veel volvo's tegen best wel erg veel veel v70's een 850 station (Obergine met columbos en achterspoiler geen sticker) En kwam ook een Golf 4 tegen deze was best mooi. Wat mij opviel was dat hij 2 of 3 ledjes in zijn bumpert had gemaakt zodanig dat als ej keek zag je ze maar als je vluchtig kijkt dat ze er niet zijn. Heel apart en dit bracht mij op het volgende idee:
of horizontaal.

was weer een leuk dagje uit met mijn auto ;D ( zelfs zo genieten af en toe radio uit om de roFFel te horen gewoon )

Chris

Die radio zet ik ook regelmatig uit!

Ik had je weblog eigenlijk nog nooit doorgekeken. Hij is echt heel mooi opgeknapt! Mooie kar :)

Ook dit is leuk trouwens ;D :eusa_whistle:

Citaat van: BartusKN op 16-01-2008 18:00:24
Things to do:

-
- Stoelverwarming bestuurdersstoel maken
- Set originele witte knipperlichtjes voor zijkanten Oef wat staat dat mooi zeg veeeel beter dan oranje:P
- Set heldere koplampen voor Volvo 850 1994-1997 Chrome (ET-CHL800) (jaja Chris je heb me over gehaald!)- Xenon verlichting
- Hemeltje van dakraam, de bekleding opnieuw spannen/lijmen
- Luxe kenteken platen
- Luxe kenteken plaathouders Maar hoe ze bevestigd moeten worden, only god knows how
- Bumper achter rechts laten schuren plamuren en spuiten
-

BartusKN

Luitjes, heeft een van u allen hetzelfde probleem als ik? ik wil een subwoofer installeren en versterker een condensator endit moet in de kofferbak. Maar nu zit ik met een probleempje, ik ben trotse bezitter van een mooie, hele grote, lpg tank deze is achter mijn bank geplaatst. Hoe kan ik dit oplossen ? want ik wil meer bas in de auto maar absoluut geen BOOMcar
(zie pagina 1 voor foto kofferbak wel is de troep eruit. :) )

Flipjes 850 R

Is idd niet heel erg makkelijk zo'n tank. Ik heb voor de rest geen verstand van wat er mogelijk is, maar is het evt geen optie om te kijken naar een (tweedehands) ringtank ? ( komt op de plaats van het res.wiel)
855 R Automaat Dark Olive Pearl

BartusKN

Citaat van: Flipjes 850 R op 08-02-2008 18:49:43
Is idd niet heel erg makkelijk zo'n tank. Ik heb voor de rest geen verstand van wat er mogelijk is, maar is het evt geen optie om te kijken naar een (tweedehands) ringtank ? ( komt op de plaats van het res.wiel)

ben te lui om zoveel te tanke :P

Flipjes 850 R

Citaat van: BartusKN op 08-02-2008 20:03:46
Citaat van: Flipjes 850 R op 08-02-2008 18:49:43

ben te lui om zoveel te tanke :P

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik bedoel dus dat die andere tank die tegen de bank aan zit eruit kan. Dan heb je dus een lege kofferbak. Kan je veel meer mee ivm speakers e.d.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Enno

Citaat van: Flipjes 850 R op 08-02-2008 20:23:41
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik bedoel dus dat die andere tank die tegen de bank aan zit eruit kan. Dan heb je dus een lege kofferbak. Kan je veel meer mee ivm speakers e.d.

Nadeel daarvan lijkt me dat hij niet meer OP de achteras staat....maar er achter...dus de auto zal meer gaan door hangen.

Dan is alleen de vraag wat doe je met je geluid. Een paar goede speakers. Een goede versterker......dat is waar ik zelf aan zit te denken.

BartusKN

heb al goede speakers (Pioneer 2 x TS-G171C ronde versie met tweeters) , radio (Pioneer MEH-P5000R II) , cd wisselaar (6stuks) (Pioneer CDX-P25). Nu wil ik dus alleen een subwoofer een versterker en eventueel een condensator, maar heeft dat wel nut zo achterin voel je die bas wel goed genoeg dat is de vraag of hoe kan ik het oplossen zonder de tank te vervangen. Ook wil ik weten hoe ik makkelijk door het schutbord heen kan komen. Kan niets vinden met search icm plaatjes.