Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Zo net maar even mijn ECC lampjes vervangen denk dat het er wel tijd voor was binnenkort ook die van het dashboard maar even doen.

links is de oude en denk dat die inderdaad aan vervanging toe was nieuwe is 1.2watt

D-J

V70 T-5D

BartusKN

BartusKN

Yes weer nieuwe gadget dankzij Mitchelli. Omdat hij ontzettend mooie velgen heeft aangeschaft Zie Hier passen deze er niet meer onder bij hem en ik was ze al een tijdje aan het zoeken.

Ga ze er waarschijnlijk straks even onder doen. Bedankt Mitchelli

BartusKN

Ziezo ze zitten eronder en wat ziet dat er netjes uit zeg. en ik voel me meteen rustig worden, wetende dat het moeilijker los te halen is voor dieven  8) 8)

Hans Duiven

En dacht men nu dat het dievengilde hiervoor geen materiaal heeft?
Die dingen zijn echt overschat. Het enige wat je er mee voorkomt zijn gelegenheidsdieven. De rest heeft ze er zo af.

Hans

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Citaat van: Hans Duiven op 08-03-2008 18:03:55
Die dingen zijn echt overschat. Het enige wat je er mee voorkomt zijn gelegenheidsdieven. De rest heeft ze er zo af.
Hans

Dit hebben wij ook al beaamt in het andere topic over of het wel of niet nuttig is, en als ze die velgen er toch af kunnen halen denk dat ze dan de auto wel mee nemen. Maar dit is meer voor de gelegenheidsdiefjes ja maargoed, tis beter van wel dan dat je achteraf je voor je kopslaat :eusa_doh: en daar kan je mij geen ongelijk in geven.

Citaat van: Jeff op 08-03-2008 18:17:37
Citaat van: fearless op 12-02-2008 20:42:27
Mooie foto's, en mooie dorpellijsten.  ;D
+ mooie wagen... 8)

Dank je wel man. Ik zit te denken of ik wel of niet een naam aan me schatje moet geven.

MikeyQR

Ik geef je groot gelijk gewoon monteren die wielsloten ;)
Mooie auto trouwens

Gr,Mike

elianmars

Hans

Jij laat ook gewoon je voordeur open staan, zeker? Een inbreker komt er toch wel in, dus waarom zou je 'm dicht doen.........  :eusa_think:

BartusKN

Citaat van: MikeyQR op 08-03-2008 21:32:08
Mooie auto trouwens

Gr,Mike

Dank u.

Citaat van: elianmars op 08-03-2008 21:34:18

Hans

Jij laat ook gewoon je voordeur open staan, zeker? Een inbreker komt er toch wel in, dus waarom zou je 'm dicht doen.........  :eusa_think:

Prachtig  :eusa_boohoo:  :eusa_clap: wat goed verwoord zeg ;D

Hans Duiven

Hans

Yep, maar het ligt er inderdaad ook wel aan waar je woont.
Hier in het immer gezellige 'Kutpikkemerveen' staan onze deuren echt nooit op slot.

Hans

BartusKN

Citaat van: Hans Duiven op 10-03-2008 15:05:43

Hans

Yep, maar het ligt er inderdaad ook wel aan waar je woont.
Hier in het immer gezellige 'Kutpikkemerveen' staan onze deuren echt nooit op slot.

Hans

moetje vooral zo vertellen volgende week heb je ongenodigde gasten :D

Starbuck

Citaat van: MikeyQR op 08-03-2008 21:32:08
Mooie auto trouwens

Gr,Mike

mee eens,
Dit is nu es een hele mooie auto :eusa_clap:
Als je dit mooi vindt dan heb je goeie smaak...
Niet dan? 8)

Flipjes 850 R

Citaat van: BartusKN op 10-03-2008 15:19:53
Citaat van: Hans Duiven op 10-03-2008 15:05:43
moetje vooral zo vertellen volgende week heb je ongenodigde gasten :D

Mijn TOmTom kan 'Kutpikkemerveen' anders niet vinden hoor  ::) ::)

Maar iig: Goed gedaan ! Ik heb ze ook, net even iets rustiger slapen. En ja, je krijgt alles mee als je echt wilt.
Er was hier in Bussum e.o. een stormvloed aan diefstallen van vooral Saab velgen.
Tot wel 7 setjes in de week ( hoogseizoen  ;D ) Wordt je niet vrolijk van als je een auto zo op z'n schijven ziet staan.....
De wielsloten ( en nieuwe velgen... ) waren niet aan te slepen !
855 R Automaat Dark Olive Pearl