Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Er zit een doorvoertule onder de ABS computer die boven je pedalen uitkomt.

Als je een aardige baskist achterin plaatst met versterker dan kan je er zeker van zijn dat je iets van die bas verneemt ;)

Ik heb er zelf 1 waar ik me nekharen van voel bewegen als ik het volume een beetje opendraai ;D

BartusKN

Citaat van: Black Magic op 09-02-2008 00:31:23
Er zit een doorvoertule onder de ABS computer die boven je pedalen uitkomt.

Als je een aardige baskist achterin plaatst met versterker dan kan je er zeker van zijn dat je iets van die bas verneemt ;)

Ik heb er zelf 1 waar ik me nekharen van voel bewegen als ik het volume een beetje opendraai ;D

details ?? ;D en hebbie misschien foto waar die doorvoer zit ?

thuur

Je kunt ook even zoeken op 'doorvoer'....

Gr :)

BartusKN

Citaat van: thuur op 09-02-2008 01:27:23
Je kunt ook even zoeken op 'doorvoer'....

Gr :)

Thuur is de beste! :eusa_dance: :eusa_dance:

Chris

Bartus, met dalijk een echte PIMP-car ;D Dalijk hoor je eerst bas, dan roffel... en dan zie je pas een mooie 850 ;)

BartusKN

Citaat van: Chris op 09-02-2008 19:25:35
Bartus, met dalijk een echte PIMP-car ;D Dalijk hoor je eerst bas, dan roffel... en dan zie je pas een mooie 850 ;)

erg mooi omschreven maar ik wil niet een BOEMcar maar het is wel ERG vet geluid.

Heb groot geld uitgegeven. Heb mijn +kabel door de opening gedaan onder de Labdasonde aan de linkerkan, en zo komt de kabel onder de ventilator erin.

Het is geworden een erg nette box van Hertz

Hertz Energy 205R

Link naar de website van de box

Het is een subwoofer met een daarin gemonteerde versterker die daar helemaal voor gemaakt is. En gastank ?? die verkoper lachte er een beetje om. De nieuwe BMWs dat is het moeilijkste die hebben een vaste achterbank en in die achterbank zit een stalen plaat. Hij zegt; en daar komt deze sub zelfs doorheen. Dus die gastank maakt niets uit.

EN DIT KLOPT wat een GELUID :evil: Maar van buiten hoor je het niet zo erg als binnen, volvo is goed geisoleerd  :angel:

Enno

Citaat van: Chris op 09-02-2008 19:25:35

Gelukkig rijden er meerderen in Almere rond...dus opvallen doe je niet...ja misschien in positieve zin...want een 850 is toch wel mooier dan wat je meestal tegenkomt in Almere.

BartusKN

Zoals beloofd de foto's van zondag.

Even creatief geweest weer met de camera:

Dit is niet een photoshop lighteffect dit was resultaat van zon in de lens.

Ja Ivo, ik wilde dat ook eens proberen. Resultaat mag er zijn in mijn optiek vooral die 2de zie je dashboard ook nog enzo

Vriend van mij die haalde ik in met kickdown. En op parkeerplaats bataviastad kwamen wij weer te samen.
Daar meldde hij mij: "Dat geluid dat is echt VET wat uit je auto komt, ik had namelijk mijn raam open en dat geluid, ZALIG mooi!" Dat streelde mijn echo wel en voelde ik mij nog trotser op mijn auto

Chris

Vette foto's Bart! Je hebt echt een hele mooie roffel.. leuk effect met die laatste paar. Dat moest ik ook maareens doen! :eusa_whistle:

Btw, die foto's waarop je de voorkant ziet... ik zie de heldere lampjes al zitten ;D

BartusKN

Thanks, Persoonlijk weet ik niet of ik het wel ga doen. wellicht als ik er echt op uitgekeken ben. Maar nu, nog niet :P

BartusKN

Yes, kwam vandaag thuis en, ja hoor het pakketje was binnen. Eindelijk ( kon gewoon niet wachten ),
wat een TOPservice bij EuropeanTuning. Ik had eerst gedacht dat het de dorpellijsten zouden zijn
met de tekst 'VOLVO' erop, maar wat blijkt :O ze zijn nog mooier er staat 850 OP!  :evil:  Ik kan niet uitdrukken
hoe blij ik ben in woorden. Maar de ijverigheid kan dat gevoel waarschijnlijk wel duidelijk maken.
Want ik meteen mijn auto voor de deur op de stoep gezet en meteen begonnen.

Voor het plaatsen:

Het werk tussendoor:
Ik in actie ;D en me pa dacht laten wij de bouwlamp neerzetten iedereen die langskeek moest even kijken gehgeh

Kwamen een lelijk plekje roest tegen deze meteen even aangepakt:

Vaderlief kwam mij nog even helpen,

Even een verfje erover en met hittepistool (soort föhne) om het sneller te laten drogen

En het resultaat:

Prachtig vind ik dit staan! :eusa_dance:

Chris

Wederom mooi werk ;D

Die dorpellijsten zijn echt zo super... iedereen die in mijn auto stapt en de 850 niet kent maakt er ook een opmerking over!

Flipjes 850 R

Ziet er idd een heel stuk beter uit   :eusa_clap:, ondanks dat de lijsten minder goed uitkomen op een "lichte" auto. Gaat lekker zo !!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

fearless

Mooie foto's, en mooie dorpellijsten.  ;D

BartusKN

Citaat van: Chris op 12-02-2008 20:30:37
Wederom mooi werk ;D
Die dorpellijsten zijn echt zo super... iedereen die in mijn auto stapt en de 850 niet kent maakt er ook een opmerking over!

Thanks, ja laten wij hopen dat de reacties bij mij ook zo positief zullen zijn.

Citaat van: Flipjes 850 R op 12-02-2008 20:39:37
Ziet er idd een heel stuk beter uit   :eusa_clap:, ondanks dat de lijsten minder goed uitkomen op een "lichte" auto. Gaat lekker zo !!

Vind eigenlijk dat het hoord of het nou een lichte of donkere auto is. Dit is het stukje afwerking wat er net miste en het oogt een stuk mooier.

Citaat van: fearless op 12-02-2008 20:42:27
Mooie foto's, en mooie dorpellijsten.  ;D

Nu het zelfde oog krijgen als jouw voor fotos, die op je hyves zijn echt TE strak. Wil dat ook wel kunnen heb daar echt respect voor. Misschien hebbie nog wat tippies