Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: Chris op 23-06-2008 23:44:05
Citaat van: Jeff op 23-06-2008 23:39:05
Citaat van: BartusKN op 23-06-2008 23:21:54
Citaat van: Chris op 23-06-2008 22:58:16
Leuk Bart.. weereens wat anders :)

en kost minder, want normaal reed ik met stadslicht icm mistlampen (staat toch wel strak gaan allemaal aan de kant voor je)

Vindt je het gek met die snelheden van jou afgelopen weekend haha ;D

Trappert :eusa_naughty: :eusa_whistle:

Ik was de ergste hoor... :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Zo tijdje niets gepost hier.

Wat is er in de afgelopen tijd gebeurt. Het forum is geblokkeerd op mijn werk omdat er veel zomerkrachten waren op callcenter die hele dagen niets anders deden dan internetten. Dus alle IPs wat buiten ons bedrijf viel werd geblokkeerd. Vandaar ook veel minder online.

Heb afgelopen week een nieuw voorruit en een raamstrip gekregen, geheel verzekeringswerk. Wat kijkt dat plezierig. Had er nog het eerste jaar in zitten dus die had al aardig wat mini-steenslag en een aardige pit waar geregeld water in zat. Nodig aan vervanging toe.

BartusKN

Ook heb ik een irritant probleempje erbij. Rechtsboven in dak (binnenkant) heb je zo'n aansturingsventilatorretje voor je airco. Deze trilt als een gek. Steek af en toe een sleutel erin en tik dan zachtjes en is het getril weg. (Kan niet tegen trillende onderdelen anders dan wat mijn bassbox te weeg brengt) Maar nu is het zo dat op mijn ECC de lampjes bij starten knipperen en na verloop van tijd uit gaan. Mijn airco moet nog gemaakt worden maar dat trillen vind ik irritanter dan dat ik met ramen open rijd. ( als droog is ten minste )

Nu heb ik al geprobeerd het los te halen maar daarvoor moet ik het hemeltje helemaal loshalen (???) iemand ervaring hiermee ?

850 Ra$ing

Zo als je al zegt zit een ventilatortje daar kun je dus beter geen sleutel in steken, want dan blokkeer je het motortje waardoor je foutcodes krijgt (knipperende ecc lampjes)
Misschien dat er iets tussen het ventilatortje zit je, zou er dus met een luchtspuitje voorzichtig in kunnen blazen.

BartusKN

Citaat van: 850 Ra$ing op 22-08-2008 19:12:06
Zo als je al zegt zit een ventilatortje daar kun je dus beter geen sleutel in steken, want dan blokkeer je het motortje waardoor je foutcodes krijgt (knipperende ecc lampjes)
Misschien dat er iets tussen het ventilatortje zit je, zou er dus met een luchtspuitje voorzichtig in kunnen blazen.

Helaas is het kwaat al geschied he :D Dus nu is het de vraag hoe kom ik er makkelijk bij ?

mehn

Alles losmaken. Handgreep, zonneklep, plastic etc. en dan prutsen maar.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartusKN

Citaat van: mehn op 22-08-2008 20:36:07
Alles losmaken. Handgreep, zonneklep, plastic etc. en dan prutsen maar.

maar bovenste torx-schroefje zit net te hoog dus moet denk ik hele hemeltje losmaken ???

thuur

Nee, gewoon met beleid aan de kant duwen.

Gr ;)

BartusKN

Citaat van: thuur op 24-08-2008 12:11:06
Nee, gewoon met beleid aan de kant duwen.

Gr ;)

gaat vandaag denk ik proberen.

Chris

BartusKN

sja helaas heeft het motortje van de fan het begeven. dus gaat nieuwe moeten kopen. maar eruit halen was wel een gepriegel :P

Chris

Citaat van: BartusKN op 24-08-2008 19:42:29
sja helaas heeft het motortje van de fan het begeven. dus gaat nieuwe moeten kopen. maar eruit halen was wel een gepriegel :P

Goed dagvulling dus ;D En waarschijnlijk weet je weer wat meer over wat er hoe los kan ;).

Al een besluit mbt de lampen?

BartusKN

Citaat van: Chris op 25-08-2008 20:14:40

Goed dagvulling dus ;D En waarschijnlijk weet je weer wat meer over wat er hoe los kan ;).

Hoop dat ik morgen salaris gestort krijg.......en dan direct Marc maar even e-mailen dan wel bellen ;)
btw Chris wordt weekend goed weer heb ik gehoord. misschien komt precies goed uit :D

Chris

Citaat van: BartusKN op 25-08-2008 20:26:27
Citaat van: Chris op 25-08-2008 20:14:40

Hoop dat ik morgen salaris gestort krijg.......en dan direct Marc maar even e-mailen dan wel bellen ;)
btw Chris wordt weekend goed weer heb ik gehoord. misschien komt precies goed uit :D

Is goed, laat me maar weten. Zaterdag zit ik alleen nogal vol... moet om 09.00 uur bij ET zijn zaterdag voor mijn motorflush.

Daarna wil ik naar Marko doorrijden in Zwolle om mijn coating-reparatiesetje (velgen) op te halen.

Zondag zou wel kunnen! Of zaterdag later op de dag, als ik toch uit Zwolle kom :angel: Alles even afhankelijk van hoelang de flush duurt en of Marko wel aanwezig is. We msn-en nog wel ff..

BartusKN

zow. euhm........ Einde van deze week Cadeautjes gegeven aan mijzelf. Hopelijk dan binnen. :D