R.I.P

Gestart door Diederick, 28-09-2007 13:22:50

Vorige topic - Volgende topic

Diederick

Hey das vreemd :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

zou zweren dat er net een berichtje stond over dat iemand voor 1200 euri's er een chip en een nieuwe turbo in kon zetten kijk dan word het helemaal spannend

nou ik zal wel helemaal gek worden ::) ::) ::)

Ludo

ja dat stond er ook. (Marcel?)
maar 1200 euro voor een nieuwe 18T turbo + software?.
je hebt dan zowieso ook nog een andere downpipe nodig.
denk dus niet dat dat gaat lukken voor dat bedrag.

Diederick

is dat omdat de DP niet past????
of omdat hij het vermogen niet kwijt kan?????

Ludo

een standaard DP past niet.
een 18T is een stukje groter dan een 15G.

Diederick

AHA  nou dan valt er weer een droom in duigen

moet ik dus maar standaard blijven rijden
want ik wil niet meer dan 1500 pleuro uitgeven aangezien ik nog maximaal een jaar in deze blijf rijden

dus als iemand zegt van nou voor 1500 doe ik het
dan hou ik me zeker aanbevolen

Scooby Doo

Met een kapotte turbo rijden kan er ook voor zorgen dat er olie in je uitlaat terecht komt, en zodoende in je kat. Met een beetje geluk kan het er nog uitgestoomd worden, maar voor hetzelfde geld kan je die ook nog eens vervangen. :eusa_doh:
Dat laatste fnomeen hebben ze op m'n werk voorgehad met en vrachtwagen. Nieuwe Turbo erop, en blijvan blauw roken als een rotversleten hok. Mocht toen ook nog een andre uitlaat op. :eusa_wall:

Maar, als je van plan bent om er nog maar een jaartje in te rijden, waarom moet het dan een nieuwe zijn? Als ik van plan was om er nog max. 1 jaar mee te rijden en de turbo sneuvelt, pleur ik er wel een 2dehands exemplaar onder.
Puppy Power!!!

Diederick

Mijn kat is er onder vandaan dus dat moet nietzo'n probleem geven maar ik weet zeker dat ie nog wel een tijdje zal blijven roken
tsja en ten aanzien van een tweedehands turbo ik hou er nooit zo van om andermans rotzooi te kopen aangezien turbo's maar een levensduur hebben van 130000 km zullen er weinig mensen zijn die er 1 hebben liggen met minder dan 130 dz gedraaid

ja en als ik mijn auto verkoop vind het wel netjes als alles goed is is ook wel prettig voor de nieuwe eigenaar

pwassink

Citaat van: Diederick op 29-09-2007 13:04:51

ja en als ik mijn auto verkoop vind het wel netjes als alles goed is is ook wel prettig voor de nieuwe eigenaar

Citaat:

aangezien turbo's maar een levensduur hebben van 130000 km zullen er weinig mensen zijn die er 1 hebben liggen met minder dan 130 dz gedraaid

Zucht, Waar haal je deze compleet ongefundeerde onzin vandaan ?  :eusa_snooty:

Er rijden er hier zeer veel rond die > 250K hebben meerdere die al dik over de 300K zijn en een stel die daar al overheen zijn.  In ieder geval met volvo / mitsubishi turbo's ..   :eusa_dance:

Kom je soms uit de renaulthoek oid ? nee die houden het zeker niet zo lang uit ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

De mijne was al op bij 344 dkm.. Schandalig :eusa_snooty:

Gr ;)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: pwassink op 29-09-2007 13:18:35
Citaat van: Diederick op 29-09-2007 13:04:51

Citaat:

aangezien turbo's maar een levensduur hebben van 130000 km zullen er weinig mensen zijn die er 1 hebben liggen met minder dan 130 dz gedraaid

Zucht, Waar haal je deze compleet ongefundeerde onzin vandaan ?  :eusa_snooty:

Er rijden er hier zeer veel rond die > 250K hebben meerdere die al dik over de 300K zijn en een stel die daar al overheen zijn.  In ieder geval met volvo / mitsubishi turbo's ..   :eusa_dance:

Kom je soms uit de renaulthoek oid ? nee die houden het zeker niet zo lang uit ..

200 tot 250K gaan de meeste stuk, maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Diederick

beste heer p wassink als u wat beter u huiswerk zou maken of leren moet u toch weten dat de levensduur van een turbo 130dz kilometer is dat wil niet zeggen dat hij kapot is of het niet meer doet maar volvo geeft aan ja u leest het goed volvo geeft aan dat de levensduur van een turbo 130 dz kilometer is en ja die van mij heeft het ook 255 dz volgehouden
maar gaat u nou niet zeggen dat het klinklare onzin is al u weet dat ik gelijk heb
dus nogmaals de geschatte levensduur is 130dz kilometer

pwassink

Als jij vindt dat een estimated waarde over praktijk regeert ..

T is jouw feestje ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BenC70ES

Citaat van: Diederick op 29-09-2007 13:56:47
ja u leest het goed volvo geeft aan dat de levensduur van een turbo 130 dz kilometer is

Waar geeft Volvo dit dan aan?

Sorry, maar dit is gewoon onzin!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Johann

Ik meende ook een keer ergens zoiets gelezen te hebben ja maar de praktijk laat zien dat het gemiddelde eerder iets van 220d KM is.