in de verkoop.....

Gestart door Gijs850, 03-10-2007 14:37:58

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Nou nou, we gaan hier niet iemand afserveren he :eusa_snooty:

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand na een tijdje weer terugkomt :eusa_dance:

Gr ;)

hpkevertje

Citaat van: Gijs850 op 03-10-2007 19:55:40
@ marc: heeft niet te maken met rationeel denken. Ik ben uitgekeken op de 850. Klinkt hard maar is zo. dus ga ik op zoek naar iets wat me wel kan raken.

Ach......., uitzonderingen bevestigen de regel!! ;D ;D

Paco

Je kan zeggen wat je wil, maar zo'n nieuwe audi a4 ligt beter op de weg dan een (gewone, niet geperfectioneerde t5r) 850... of mag ik dat hier niet zeggen?  ;D

Joris_Scholte

Mag je best zeggem denk ik. Misschien heb je nog wel eens gelijk ook. Maar een Audi vind ik een beetje een emotieloze en koele auto, terwijl een Volvo toch veel meer karakter heeft.

Marc O.

Tja, emotie en ratie.....volgens mij hebben we die discussie al eens gehad in een ander topic:

Ratie: Audi is de betere auto, je weet wat de kosten (bijtelling) zijn en hebt er verder geen verrassingen mee. Gewoon van A naar B, meer niet.

Emotie: Volvo is de betere auto, als je dat Volvo virus tenminste onder de gelederen hebt. Mooier geluid, meer karakter, zo af en toe eens een keer flink vloeken en weer een paar honderd euro spenderen om de boel aan de gang te houden/krijgen blah blah blah etc etc.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Joris_Scholte

Citaat van: Marc O. op 05-10-2007 10:04:32
Tja, emotie en ratie.....volgens mij hebben we die discussie al eens gehad in een ander topic:

Ratie: Audi is de betere auto, je weet wat de kosten (bijtelling) zijn en hebt er verder geen verrassingen mee. Gewoon van A naar B, meer niet.

Emotie: Volvo is de betere auto, als je dat Volvo virus tenminste onder de gelederen hebt. Mooier geluid, meer karakter, zo af en toe eens een keer flink vloeken en weer een paar honderd euro spenderen om de boel aan de gang te houden/krijgen blah blah blah etc etc.

Dat vind ik nou ook. Een Audi is "maar" een auto, een stuk blik (vandaar dat die iets te gladde jongetjes en meisjes, werkzaam bij de diverse makelaarskantoren, notarissen e.d., er zo achterlijk lomp en achteloos mee omgaan). Weet niet hoe het bij de rest van jullie is, maar bij ons is de Volvo toch iets meer een lid van het gezin, heel overdreven gezegd.

Ben

Citaat van: Paco op 05-10-2007 00:18:14
Je kan zeggen wat je wil, maar zo'n nieuwe audi a4 ligt beter op de weg dan een (gewone, niet geperfectioneerde t5r) 850... of mag ik dat hier niet zeggen?  ;D

Zo'n Volvo is gewoon een 10 jaar oudere auto.
Als je goed wilt vergelijken moet je er een audi van hetzelfde bouwjaar naastzetten.

Freakybaby

Citaat van: Ben op 05-10-2007 10:32:45

Als je goed wilt vergelijken moet je er een audi van hetzelfde bouwjaar naastzetten.

Ja en Nee, het is zo dat je de volvo zou moeten vergelijken met een even oude audi, maar hij heeft een nieuwe lease audi, en geen nieuwe volvo. Dus in zijn situatie moet ie wel kiezen tussen de oude volvo en nieuwe audi..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ronaldje

een vriend van me heeft een audi s3
ik vind er geen ruk aan mijn t-5 en mn 360 zijn veel leuker
het heeft geen /bijna geen karakter,ook al zit ie vol mee toeters en bellen
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km

M a r c

Juist!  Een auto van 10-15 jaar vergelijken met een nieuwe Audi...  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: M a r c op 05-10-2007 12:38:52

Juist!  Een auto van 10-15 jaar vergelijken met een nieuwe Audi...  :eusa_wall:

Dus hij heeft gelijk. De audi ligt beter op de weg dan de 850.

Dat gold trouwens ook voor mijn Skoda. Of je 't nou leuk vind of niet maar die Skoda kon ik met ruim 120 door de bocht A35/A1 hoeken, de 850 houd ik op 90 (de Sedan misschien iets meer).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Paco

Je mag een auto van 10 jaar niet idd niet vergelijken met een nieuwe... maar gezien de situatie deed ik het toch ff. Maar wat betreft het volvo virus... dat heb je of dat heb je niet... en ik kijk altijd om naar een volvo  ;D dus denk wel dat ik het heb dan. De keus dat iemand een 850 kiest boven een nieuwe a4 is ook heel goed te begrijpen, maar andersom ook. Ieder zijn ding... Veeeel plezier met de nieuwe A4, en de rest hier allemaal met de 850 off course :P

razorx

Citaat van: thuur op 04-10-2007 23:48:32
Nou nou, we gaan hier niet iemand afserveren he :eusa_snooty:

Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand na een tijdje weer terugkomt :eusa_dance:

Gr ;)

Correcte opmerking.
En ieder zijn heug en zijn meug.

Miijn beste vriend heeft een Pontiac Transam een vreugde om te rijden en een volledig monster maar ik wil zo'n wahen niet hebben.

Hij is weer verbaasd over het comfort en de luxe van mijn holiday estate maar moet er niet aan denken mijn auto te bezitten.

Time will tell.

Wat auto's betreft: Mijn oude Mondeo (ook 10+) leek directer te sturen, meer feedback te geven, maar mijn 850 gaat toch echt harder door de bochten.

Ik vraag mij alleen af wat ik moet doen als mij 850 echt op is.

Het nieuwe materiaal trekt me niet zo.

Missschien dat dat verendert als ik er in rijd, maar ik houd wel van dat lompe.

Kijk eens naar een 262 (coupe) ik denk dat dat de ultieme weergave van de oude Vovo uitstraling is.

En daar moet je maar van houden.

jberg

ik heb met mijn v70 ook een haat liefde verhouding die nog steeds in de liefde richting kantelt.

ik hou van zn uiterlijk, comfort op de snelweg, wegligging, rust, luxe, betrouwbaarheid, superpractische indeling en t feit dat je er nog is zelf wat aan kunt sleutelen

ik haat zn rammeltjes, kraakjes, knerpjes, vaag en licht stuurgedrag, stoterigheid op de korte hobbels (zijn er geen progessievere veren?), t onnoemelijke torderen van de carroserie, dingen die bij een auto van bijna een ton in nl guldens niet voor mogen komen.

ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die met 18 inch velgen en stuggere veren mee kunnen rijden, volgens mij valt t interieur dan binnen 2 weken helemaal uit elkaar

maar de eerste punten wegen voor mij toch zwaarder

Lindert Bogers

AHHH een audi A4 is een ondersturend rothok  >:(

We praten over nieuwe auto's en dan vind je die goed sturen? Vergelijk hem met een nieuwe vectra, ja dan is tie goed  :azn:

Geen appels met peren vergelijken.

Succes met je verkoop, als je keuze op bmw valt is de E30 M3 cabrio de beste keuze  ;D