Mooie T-5R gevonden! NB-TH-63 Edit: gekocht!!

Gestart door KMvrtr, 05-10-2007 18:39:58

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

dat ben ik met je eens !

( die van mij is er ook eentje van 11 jaar met de bijbehoorende dingen )
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Diederick

Zag ik dat nou goed?????

stond ie bij vincent van der voorn????

die gozer is erg goed met de roffels zeker in onderhoud en niet duur
en als ik het goed begrepen heb heb je hem gekocht??

groetjes Diederick

ed

Citaat van: KMvrtr op 09-10-2007 13:46:47
Hoe dan ook, ik heb er nu een met duidelijke en aantoonbare historie, inclusief NAP en de officiële nota van de motorrevisie.

Onbescheiden vraag, maar ik ben heel erg benieuwd wat die revisie destijds heeft gekost. Zou je dat willen delen evt per pb als je dat liever hebt. Eigenlijk is het een totaal revisie, dus de prijs zal niet mals zijn. Zal niet ver van de aanschafprijs afliggen gok ik zo.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

why-not

Mooie wagen, gefeliciteerd en veel rijplezier ermee :eusa_clap:

solexpaul

Nogmaals veel rijplezier met deze optisch zeer nette en technisch goede doch niet perfecte auto.

Je turbodrukmeter werkt in ieder geval weer -:)

Groeten uit Lelystad,

Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Turbobiker

Veerpootbrug is waarschijnlijk bij je dealer prima te betalen.

Veel plezier met je nieuwe wagen :eusa_dance:
De Tussenpaus

KMvrtr

Citaat van: Diederick op 09-10-2007 14:24:08
Zag ik dat nou goed?????

stond ie bij vincent van der voorn????

die gozer is erg goed met de roffels zeker in onderhoud en niet duur
en als ik het goed begrepen heb heb je hem gekocht??

groetjes Diederick

Klopt. Het is een rare kwibus die mijns inziens nieuwe klanten eerder afschrikt dan aantrekt. Maar voor zover ik kan beoordelen is het geen oplichter nee.

Citaat van: ed op 09-10-2007 15:44:32
Onbescheiden vraag, maar ik ben heel erg benieuwd wat die revisie destijds heeft gekost. Zou je dat willen delen evt per pb als je dat liever hebt. Eigenlijk is het een totaal revisie, dus de prijs zal niet mals zijn. Zal niet ver van de aanschafprijs afliggen gok ik zo.

Nou, dat valt wel mee. Je moet niet vergeten dat de opdrachtgeven zelf monteur was bij Svala Volvo. Dus hij kreeg èn korting bij het revisiebedrijf èn heeft een boel zelf gedaan. Al met al nog een lief sommetje, daar niet van.
Maar in vergelijking met wat jij en ik er voor moeten betalen was ie véél minder kwijt.
En da's maar goed ook, anders was er destijds weer een T-5R in verband met hartfalen naar de eeuwige roestvelden verdwenen.

Citaat van: Turbobiker op 09-10-2007 18:26:35
Veerpootbrug is waarschijnlijk bij je dealer prima te betalen.

Veel plezier met je nieuwe wagen :eusa_dance:

Dank je.
En dat ik die bij elke dealer moet kunnen bestellen ga ik ook wel van uit. Alleen, ik meen op het forum gelezen te hebben dat sommige dealers (club?)korting geven. Dus als iemand kan vertellen waar ik daar de dichtstbijzijnde van vind. :)

KMvrtr

Paul, bedankt voor het nalopen van de auto.
Zeer leerzaam. En wel weer een extra bevestiging dat ik geen gebakje heb gekocht.

Ik ga met de verschillende puntjes aan de slag!

740

Omdat dit weekend de VKB dag was, kwam ik van de ene volvo site naar de andere en uiteindelijk op dit forum.
Niet geheel zonder reden want tot oktober 2003 hebben mijn ouders een heel fijne T5-r gehad met.....
het kenteken NB-TH-63. Daarna hebben we ons altijd afgevraagd wat er met de wagen is gebeurt.

Punt is dat dat het volgende gebeurde op 14 Oktober 2003:

Vlak bij Schiphol is de volvo vol op de achterkant geraakt door een ford focus de volvo is gespind en achterstevoren op de snelweg tegen de vangrail komen te staan. De voor- en achterzijde zitten in elkaar en er is van alles ontzet en beschadigd o.a. ook een zijkant.  De Ford, heeft vervolgens nog een wagen total loss gereden en een ander beschadigd. Het was een chaos met helicopter, ambulances, politie- en sleepwagens.

Mijn ouders hebben hierna besloten de auto te verkopen.

Natuurlijk is dit geen goed nieuws om te horen, maar naar mijn mening moet je wel weten dat dit dus een auto is die
na schade is opgeknapt.

Zal eens vragen of we foto's hebben van de staat van de auto na het ongeluk, mocht je interesse hebben dan stuur ik deze op.

Had nog wel deze foto uit 2002 gemaakt tijdens een vakantie (zie ook de andere kleur+velgen).

http://picasaweb.google.com/116154720861979611933/850#

maruska

:eusa_think:
zo zie je maar, een auto is nooit zomaar een auto.. altijd het stukje historie
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

daytonawim

Opgraving van het jaar, met een naar bij smaakje.  :o :o

Lampje

Oefff. Nou, antoine heeft later de kreukelzones nog getest en die deden het gelukkig nog!

Wout309t

Ben wel benieuwd naar de foto's met schade erop..
2011 V70 2.0T R-Design MT

850 Ra$ing

StefanCJ

Vervelend om te horen te krijgen over je auto!  :eusa_think: