Brutale vraag, van wie kan ik zijn 850 huren?

Gestart door MenzoChantal, 15-10-2007 17:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michael


Emhavee

kijk anders bij easycar.com,
dat is wél makkelijk een auto huren, lijkt me uitgesloten dat je op deze manier ook maar iemand dwaas genoeg krijgt om een stukje van zichzelf uit te lenen en nb naar Duitsland....

michiel

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 21:45:52
Ja mijn meissie lust er wel wat van. Maar een T-5R krijgt ze van mij niet mee. Ze is veel te gek op snelheid en vermogen.. Met die BMW stonden bij ons de zwarte strepen voor de deur... Assootje is het dan.. Maar wel een lekkere  ;D

Oh, wat jammer, laat ik nu net bijna die van mij hebben aangeboden....... ;D

Phew, daar kom ik goed mee weg.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

MenzoChantal

Citaat van: The Saint op 16-10-2007 09:39:55
Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)

Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen... maak je wellicht een kans.. en je moet wel een hele mooi 850 Estate hebben dan.. (of een V70)
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Turbobiker

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen...

Al zegt 'ie het zelf ::) ;D LOL

Ik vind dit wel een geinig topic :eusa_dance: , maar misschien dat de moderatoren hem naar 'algemeen' kunnen verplaatsen, want ik geloof niet dat het gaat lukken met een 850 huren/verhuren :-\
De Tussenpaus

MenzoChantal

Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MenzoChantal

Citaat van: Turbobiker op 16-10-2007 13:30:39
Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen...

Al zegt 'ie het zelf ::) ;D LOL

Ik vind dit wel een geinig topic :eusa_dance: , maar misschien dat de moderatoren hem naar 'algemeen' kunnen verplaatsen, want ik geloof niet dat het gaat lukken met een 850 huren/verhuren :-\

Mis... We hebben een aanbieding. Welliswaar van een Volvo 940. Maar het is er wel een. En nogmaals: we bedoelen het serieus. En het is een vraag, dus je kunt er ook nee op antwoorden (Wij begrijpen dat heel goed, Maar ja als je gekke antwoorden wilt, moet je gekke vragen stellen)
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Michael

Hhmmm akkoord ik vroeg erom en wie de bal kaast kan hem terug verwachten!  ;D
Beetje rood alleen!

Emhavee

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Citaat van: The Saint op 16-10-2007 09:39:55
Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)

Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen... maak je wellicht een kans.. en je moet wel een hele mooi 850 Estate hebben dan.. (of een V70)

nu kan ik zoenen als de beste, zit strak in de broek en heb handen als een onvervalste Tarzan en ook nog een een 850R, bijna dan, dus mijn idee: Eerst betalen en als dat bevalt kan er misschien een stap 2 komen...

MenzoChantal

Citaat van: Emhavee op 16-10-2007 14:31:56
Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Citaat van: The Saint op 16-10-2007 09:39:55
Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)

Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen... maak je wellicht een kans.. en je moet wel een hele mooi 850 Estate hebben dan.. (of een V70)

nu kan ik zoenen als de beste, zit strak in de broek en heb handen als een onvervalste Tarzan en ook nog een een 850R, bijna dan, dus mijn idee: Eerst betalen en als dat bevalt kan er misschien een stap 2 komen...

Heb je ook zo je R gekocht?? ;)
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

V70R-obert

euh... mag ik nog steeds het ontbijt kiezen?

Of je moet willen zoenen met een dikke man die je moet stuiteren om een stoep op te komen, met lippen waar een Lama voor op de vlucht slaat en verantwoordelijk is voor inwendige bloedingen bij welke massage dan ook.

Daarbij is het enige wat ik 5 minuten kan volhouden het wachten op een eitje bij het ontbijt. Ook dacht ik altijd dat een corvette een ijsje was. Voor de rest gaat het wel, succes met het vinden van een 850/70 serie. ::)

Misha

Citaat van: V70R-obert op 16-10-2007 14:42:36
euh... mag ik nog steeds het ontbijt kiezen?

Of je moet willen zoenen met een dikke man die je moet stuiteren om een stoep op te komen, met lippen waar een Lama voor op de vlucht slaat en verantwoordelijk is voor inwendige bloedingen bij welke massage dan ook.

Daarbij is het enige wat ik 5 minuten kan volhouden het wachten op een eitje bij het ontbijt. Ook dacht ik altijd dat een corvette een ijsje was. Voor de rest gaat het wel, succes met het vinden van een 850/70 serie. ::)
;D  ;D  ;D   ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emhavee

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 14:38:19
Citaat van: Emhavee op 16-10-2007 14:31:56
Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Citaat van: The Saint op 16-10-2007 09:39:55
Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)

Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen... maak je wellicht een kans.. en je moet wel een hele mooi 850 Estate hebben dan.. (of een V70)

nu kan ik zoenen als de beste, zit strak in de broek en heb handen als een onvervalste Tarzan en ook nog een een 850R, bijna dan, dus mijn idee: Eerst betalen en als dat bevalt kan er misschien een stap 2 komen...

Heb je ook zo je R gekocht?? ;)

ik moet m nog kopen maar wat moet dat moet...

MenzoChantal

Citaat van: Michael op 16-10-2007 14:25:11
Hhmmm akkoord ik vroeg erom en wie de bal kaast kan hem terug verwachten!  ;D
Beetje rood alleen!

Beetje rood???

Misschien deze dan:
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!