Wie heeft er hier allemaal een racer?

Gestart door KMvrtr, 17-10-2007 13:39:02

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

Ik heb al even gezocht, maar ik kon nergens een lijstje vinden.

Wie heeft er hier allemaal een dedicated ringtool of circuitauto? En wat voor eentje?

rs

Johann

850 GLT

HaRdCoRe-WeZ

Boehoehoeee, wou dat ik hier kon antwoorden. Heb met de EE8 op Zandvoort gereden, en met de Fireblade ook, maar zijn geen dedicated racehokken.

KMvrtr

Ik begin wel te vermoeden dat ik het kleinste speeltje heb hiero... :eusa_shifty:

Laserblue

Citaat van: KMvrtr op 17-10-2007 15:29:30
Ik begin wel te vermoeden dat ik het kleinste speeltje heb hiero... :eusa_shifty:

Het gaat er niet om hoe groot ie is maar wat je er mee doet ;D

don't even try it :eusa_naughty:

;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70R

V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

KMvrtr

Op de een of andere manier geloof ik er niks van dat jij met een Applause het circuit onveilig maakt....  :eusa_think: :eusa_snooty: :eusa_angel:

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 17-10-2007 15:23:02
Boehoehoeee, wou dat ik hier kon antwoorden. Heb met de EE8 op Zandvoort gereden, en met de Fireblade ook, maar zijn geen dedicated racehokken.

I know the feeling. Ook jarenlang last van gehad.
Gelukkig heb ik nu een gekooid speeltje.

V70R

Een "mooie" witte met rolkooi ...  :P
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: KMvrtr op 17-10-2007 15:52:33
Op de een of andere manier geloof ik er niks van dat jij met een Applause het circuit onveilig maakt....  :eusa_think: :eusa_snooty: :eusa_angel:

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 17-10-2007 15:23:02

I know the feeling. Ook jarenlang last van gehad.
Gelukkig heb ik nu een gekooid speeltje.

Pics!

KMvrtr

I've shown you mine, now show me yours.
Afkommen met die Applause! :evil:

Spin!

www.vm-parts.nl

Eugene

Ik heb er een in opbouw. Volvo 740 2.3 16v uit 1989 :evil:

If it's not blown, it sucks...

HaRdCoRe-WeZ

Ex-AX GTi Cup hokkie? Gave bakkies!

M a r c