waar kan ik een variabele interval schakeling voor de ruitenwisser kopen?

Gestart door BarryH, 17-11-2007 22:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enno

En waar heb je die dan vandaan...die kunnen we dus gewoon bij de VW dealer gaan bestellen......

elianmars

Enno, ik heb het relais via eBay aangeschaft. Heb er 10 euro voor betaald. Ik heb gelijk 5 stuks besteld, de overige 4 was ik in no-time kwijt. Had er beter 10 kunnen kopen, geloof ik.....  :eusa_shifty:

Op eBay Duitsland staan er genoeg.

Enne....... ik heb de andere relais ook voor een tientje verkocht, hoefde er niks aan te verdienen. Vind het leuk om mede-forummers te kunnen helpen  ;)

de boekhouder

Op mp. VW relais 99 voor 19,95 incl. verzendkosten.

Nu gaat de boekhouder toch aan de electronica  !!    ;D

Als het gelukt is, laat ik het weten   8)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Snellebaksteen

Damned, ik heb die van mij nog steeds niet binnen. Ik denk dat die verkoper het met de snailmail gedaan heeft!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thys

Heb de mijne vandaag, in de stromende regen, geplaatst. De buurt zal wel raar opgekeken hebben, zoals ik daar op mn rug half uit de auto hing, hoofd onder het dashboard. Eerst de oude eruitgetrokken, half op de tast, en toen... ja, waar moest dat ding ook weer precies?:D

Maar hij doet het nu uitstekend!

de boekhouder

Onder het dashboard, bestuurderskant of passagierszijde ?

Moet er eerst iets los gehaald worden? Met andere woorden: waar zit dat relais, hoe kan ik er bij ?

???
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Domaso

Linkerkant onder dashboard boven pedalen. Plaat losschroeven (3 x torx) en verwijderen. Als je omhoog kijkt zie je verschillende relais zitten. Ruitenwisserrelais is rood, nr. L203.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

llinssen

Ik neem aan dat dit de 850 plek is? Bij de SVC70 zitten de relais toch elders?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

thuur

Citaat van: llinssen op 06-12-2007 11:42:52
Ik neem aan dat dit de 850 plek is? Bij de SVC70 zitten de relais toch elders?

Nee. Het enige verschil is dat de x70 plaat met maar 1 schroef vast zit.


Gr ;)

llinssen

 :-[

En ik maar denken dat mijn relais ook onder de motorkap zaten net als de zekeringen.

Goede nieuws is dat ik dan daar toch al wat moet doen: eindelijk mijn carkit laten werken ook nadat ik alles heb vastgetaped.....

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

elianmars

Citaat van: thuur op 06-12-2007 12:42:58
Citaat van: llinssen op 06-12-2007 11:42:52
Ik neem aan dat dit de 850 plek is? Bij de SVC70 zitten de relais toch elders?

Nee. Het enige verschil is dat de x70 plaat met maar 1 schroef vast zit.


Gr ;)

Er is nog een verschil, hoor. Je kunt er bij de x70 veel makkelijker bij dan de 850.

de boekhouder

Breek me de bek niet open !!

Ik dacht dat vanochtend even snel te doen. Het kapje was er natuurlijk zo af, maar toen........
eerst goed zoeken met een zaklampje waar dat relais zat. Gevonden. Toen constateren dat ik er wel met enig gedraai bij kon, alleen het ding zit aardig vast. Ik durf niet al te hard te trekken. Ik ben toch maar niet verder gegaan. Zit ie ergens mee vast of is het toch gewoon een beetje wrikken ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Misha

Citaat van: de boekhouder op 08-12-2007 22:09:20
Breek me de bek niet open !!

Ik dacht dat vanochtend even snel te doen. Het kapje was er natuurlijk zo af, maar toen........
eerst goed zoeken met een zaklampje waar dat relais zat. Gevonden. Toen constateren dat ik er wel met enig gedraai bij kon, alleen het ding zit aardig vast. Ik durf niet al te hard te trekken. Ik ben toch maar niet verder gegaan. Zit ie ergens mee vast of is het toch gewoon een beetje wrikken ?
Wrikken.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Met enige kracht er uit trekken. Zit nergens mee vast geklikt of zo.