politie gone mad at me......

Gestart door cas, 20-11-2007 17:47:51

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: -D©©©L- op 22-11-2007 16:47:56
Citaat van: FGG op 21-11-2007 08:58:31
Overigens staat achter op de brief van het CJIB precies hoe je bezwaar moet maken.

Dat wordt geheel geautomatiseerd afgewezen. Ze lezen je brief niet eens.

En dat baseer je op....?

Ik heb die richtlijnen ook al eens gebruikt en dat ging prima!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Lindert Bogers

Hmm waar ken ik dit toch van ................?

Was zelf afgelopen zaterdag beschoten met een luchtbuks wilde ze me ook niet helpen omdat de prio ergens anders lag. Ik toch maandag weer gebeld en sávonds naar het buro, nee meneer u moet een andere afspraak maken enz, enz. Laat ik mijn smartcard zien wordt ineens wat geregeld???

Einde van het verhaal ze vonden de schade aan de auto erger dan mij en ze zullen wel een keer gaan kijken, lekker hoor de volgende keer is het je kind die ze raak schieten!!

Wordt moe van die lui  >:(

Clapton

Citaat van: thedoctor op 22-11-2007 22:23:59
Hmm waar ken ik dit toch van ................?

Was zelf afgelopen zaterdag beschoten met een luchtbuks wilde ze me ook niet helpen omdat de prio ergens anders lag. Ik toch maandag weer gebeld en sávonds naar het buro, nee meneer u moet een andere afspraak maken enz, enz. Laat ik mijn smartcard zien wordt ineens wat geregeld???

Einde van het verhaal ze vonden de schade aan de auto erger dan mij en ze zullen wel een keer gaan kijken, lekker hoor de volgende keer is het je kind die ze raak schieten!!

Wordt moe van die lui  >:(

het probleem is groter dan je denkt nl. als rationele mensen er over na gaan denken het recht in eigen hand te nemen, en ik kan me wel enkele situaties voorstellen waarin dat kan gebeuren..., dan is het land te klein, en roept de politiek geschokt te zijn, en gaat vervolgens verder met de orde van de dag.

-D©©©L-

Citaat van: FGG op 22-11-2007 19:21:39
Overigens staat achter op de brief van het CJIB precies hoe je bezwaar moet maken.

En dat baseer je op....?

Ervaring.
Ik ben nu al zover dat de OvJ in bij de Kanton rechter in beroep is gegaan tegen zijn/haar eigen beslissing.  :eusa_wall:
Voor een andere bekeuring is het door het CVOM doorgezet naar het College van PG.  :eusa_whistle:
Het is een administratieve puinzooi bij het CVOM.

Clapton

Citaat van: -D©©©L- op 22-11-2007 22:48:30

En dat baseer je op....?

Ervaring.
Ik ben nu al zover dat de OvJ in bij de Kanton rechter in beroep is gegaan tegen zijn/haar eigen beslissing.  :eusa_wall:
Voor een andere bekeuring is het door het CVOM doorgezet naar het College van PG.  :eusa_whistle:

brillant, bestrijden met eigen wapens worden ze vanzelf dol van.  :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: Clapton op 22-11-2007 22:50:15
Citaat van: -D©©©L- op 22-11-2007 22:48:30

En dat baseer je op....?

Ervaring.

brillant, bestrijden met eigen wapens worden ze vanzelf dol van.  :eusa_clap:

Je wilt niet weten hoeveel papier je kan maken van 14 euro  ;D :eusa_shhh:

Thys

En dan klagen over milieudefensie die procedures ophouden? :evil:

-D©©©L-

Citaat van: thyzerrr op 22-11-2007 22:54:14
En dan klagen over milieudefensie die procedures ophouden? :evil:

Nee, dat doet het CVOM. Ze vergeten dat ze me onder de Wet Openbaarheid van Bestuur de boel wel moeten toesturen (uitspraak Hoge Raad). Effectief is daarmee de hele "wet mulder" (WAHV) buiten spel gezet.  :eusa_dance:
Ik krijg echter een (geautomatiseerde) afwijzing omdat op een foto duidelijk te zien zou zijn dat de overtreding begaan is. Krijg ik een week later een briefje dat met de foto niet heeft en deze zal gaan opvragen.
Omdat ze over de reactie termijn heen gaan, stuur ik een herinnering. Die herinnering wordt namens de OvJ vol-automatisch ingeboekt als stuk voor de kantonrechter...
De foto is nog niet boven water... (5 maanden verder).

Nou zou ik de OvJ voor de bestuursrechter kunnen slepen, omdat ie de Wet Openbaarheid van Bestuur met voeten treedt. Niet zo netjes voor iemand die zowel beschikkingen verstuurd en ook gelijk de bezwaren daarop afhandeld.

joebar

Inbraak terwijl we thuis zijn....
bellen de politie ( ik woon in een grote stad, 150k+ inwoners)
krijg het advies om maar flink herrie te maken, dan schrikt ie wel , en gaat op de vlucht......
oh ja en of ik morgen maar even aangifte kon komen doen......
op de vraag hoe zit het dan met sporenonderzoek e.d. werd ik hartelijk uit gelachen, ze waren geen Derrick...

WYD

Als je dan vervolgens door de telefoon zegt dat je even een luchtbuks en honkbalknuppel pakt om lawaai in de juiste richting te maken, dan staan ze wel binnen 5 minuten bij je op de stoep!  ;)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

pooh

Citaat van: joebar op 23-11-2007 17:55:25
krijg het advies om maar flink herrie te maken, dan schrikt ie wel , en gaat op de vlucht......
op de vraag hoe zit het dan met sporenonderzoek e.d. werd ik hartelijk uit gelachen, ze waren geen Derrick...

Dat vind ik dan wel weer te gek voor woorden. Bij een inbraak terwijl je thuis bent zou je je wel eens bedreigd kunnen voelen, gek dat ze daar zelf niet opkomen.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

-D©©©L-

Citaat van: pooh op 24-11-2007 03:10:10
Citaat van: joebar op 23-11-2007 17:55:25

Dat vind ik dan wel weer te gek voor woorden. Bij een inbraak terwijl je thuis bent zou je je wel eens bedreigd kunnen voelen, gek dat ze daar zelf niet opkomen.

Gewoon zeggen dat je ongewenste bezoek met 58@50 km/h is komen aanrijden, dan komen ze wel.  :eusa_shifty:

Dennis850

Yep, nu snap ik waarom ik in een dorpje ben gaan wonen. De politie is hier krap 10 jaar geleden van het varken gestapt. Er is hier ook wel eens wat in het dorp maar als ik dit allemaal lees lijkt het wel of ik in een ander land woon. Ik hou me verre van vechtpartijen en ga het ook zeker uit de weg. Wapens in mijn eigen tijd op straat is sowieso uit den boze. Als ik een prent krijg waar ik niet achter sta volg ik de procedure die aangegeven wordt. Ja, er worden bij de politie ook fouten gemaakt maar geloof me, een hetze tegen jou... daar ben je echt niet interresant genoeg voor. Ook al stond je midden op een kruispunt.

gewoon bezwaar indienen en onbudsman, duurt even maar komt goed.

Misha

Citaat van: WYD op 23-11-2007 18:21:39
Als je dan vervolgens door de telefoon zegt dat je even een luchtbuks en honkbalknuppel pakt om lawaai in de juiste richting te maken, dan staan ze wel binnen 5 minuten bij je op de stoep!  ;)
Mijn vrouw is een keer beroofd op straat. Een agent die eigenlijk al vrij was is er als een razende met zijn privé auto achteraan gegaan, maar moest afhaken toen ze het bos in reden..
Toen de politie even later bij ons langs kwam om PV op te maken zei mijn vrouw dat zij -en ik- ze flink in elkaar zouden meppen.
Waarop de heren zeiden dat dat een erg goed idee was, als ik maar oppaste niet te veel sporen achter te laten omdat ze dan misschien aangifte konden doen..

Kan dus ook normaal.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clapton

Ik heb het adviies gekregen om een indringer die op ons terrein was, flink toe te takelen en vervolgens een straat verder om een lantaarnpaal te leggen, de politie te bellen, anoniem, en te zeggen dat er iemand wel erg dronken om een lantaarnpaal lag met naast hem een auto met draaiende motor.....

gelukkig nog nooit hoeven te doen.. maar lijkt me een redelijk advies.