Ik doneer

Gestart door Ben, 20-11-2007 21:16:59

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: pooh op 21-11-2007 19:47:04
Ik vind het een beetje naar bijsmaakje hebben dat er geopperd wordt of Ben winst gaat maken op de donaties. Als hij alle gemaakte kosten van de afgelopen jaren nog moet gaan terugverdienen dan komen we diep in de buidel aan het tasten gok ik zo :eusa_shifty:

Tel je daar de uren die Thuur gemaakt heeft bij op?

:eusa_wall:

Het is wel even wat anders als Ben meldt dat hij het forum commerciëel wil maken... En daar draait het wat mij betreft nu wel even om.
De Tussenpaus

Ben

Citaat van: Turbobiker op 21-11-2007 20:11:21
Het is wel even wat anders als Ben meldt dat hij het forum commerciëel wil maken... En daar draait het wat mij betreft nu wel even om.

Op dit forum is keer op keer uitgesproken dat men liever geen reclame op het forum wil. Ik heb mij daar aan geconformeerd en dit forum blijft reclamevrij. Als ik geld had willen verdienen had ik me daar niets van aangetrokken en had links én rechts én boven én onder reclameblokken verkocht.

Turbobiker

Citaat van: Ben op 21-11-2007 20:14:08
Citaat van: Turbobiker op 21-11-2007 20:11:21

Op dit forum is keer op keer uitgesproken dat men liever geen reclame op het forum wil. Ik heb mij daar aan geconformeerd en dit forum blijft reclamevrij. Als ik geld had willen verdienen had ik me daar niets van aangetrokken en had links én rechts én boven én onder reclameblokken verkocht.

Prima.

Maar kun je ook aangeven wat je ongeveer in gedachten hebt om een forum draaiende te houden?

De Tussenpaus

Ben

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Joris_Scholte

Ik hoef geen sterren, en ook de titel Polar-lid doet mij niks. Maar is het noodzakelijk dat het Volvo 850 Forum wordt gesponsord (gaat het anders failliet, en worden het huis en de auto van Ben per opbod verkocht ;) )? En hoe kun je zien, om maar even advocaat van de duivel te spelen, hoe jouw donatie voor het Volvo 850 Forum ook daadwerkelijk voor het Volvo 850 Forum wordt gebruikt?

Turbobiker

Citaat van: Ben op 21-11-2007 20:42:06
Een ton of 3.

Dan komen we op die natura van Misha... Regenton? Bierton?

Citaat van: Joris_Scholte op 21-11-2007 21:09:26
Ik hoef geen sterren, en ook de titel Polar-lid doet mij niks. Maar is het noodzakelijk dat het Volvo 850 Forum wordt gesponsord (gaat het anders failliet, en worden het huis en de auto van Ben per opbod verkocht ;) )? En hoe kun je zien, om maar even advocaat van de duivel te spelen, hoe jouw donatie voor het Volvo 850 Forum ook daadwerkelijk voor het Volvo 850 Forum wordt gebruikt?

Ik denk toch dat je iets uitgebreider moet zijn Ben. Ik ben niet de enige met vragen. Gaat alleen maar om duidelijkheid. Ik denk dat wanneer je die verschaft er juist meer mensen zullen doneren.
De Tussenpaus

Misha

Citaat van: Turbobiker op 21-11-2007 21:10:19
Citaat van: Ben op 21-11-2007 20:42:06
Een ton of 3.

Dan komen we op die natura van Misha... Regenton? Bierton?

Nee, Paris Hil...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Barry_C70

I don't see the problem with a few banners on the site. Many Volvo forums have a very successful advertising solution; Swedespeed is a great example of banner and forum sponsoring by companies involved with Volvo cars and Volvo tuning. IPD Sponsors the R Forum, EVOLVE sponsors the S40/V50 Forum, etc etc. and its keeps the forum running smoothly and without the need for members to pay. If you have banner and popup blockers on your computer you won't ever see them anyway! I'm sure Rica, ET, Intrax and other Dutch companies involved with Volvos in some form or another will get a return in their investment if they pay to put a banner at the top and bottom of the page, can't be more annoying than everyone having a signature about the same size as a banner anyway right?

And I don't mind or care if Ben or others involved in running the forum make a profit from these donations. Keep it, or organize a phototography or photoshop competition for everyone to enter where the prize is a downpipe or something cool like that if that much money is really saved up (only eligable if you donate of course ;)) even more possible with forum sponsors who can donate a free prize, how cool would that be!

I think anyone who ever saved money by finding info on the forum, or anyone who has 100+ posts should donate something and should support it in some form or way, and even if you haven't posted as much, you probably lurk around here anywa (a lurker is someone on a forum that only reads and doesn't contribute anything.

mehn

Citaat van: Barry_C70 op 21-11-2007 21:19:44
And I don't mind or care if Ben or others involved in running the forum make a profit from these donations.

Ben is begonnen met advertenties (op volvo-forum en volvo-plaza) en het "vragen" van donaties omdat de kosten te hoog worden, niet om er geld aan te verdienen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Barry_C70

Citaat van: mehn op 21-11-2007 21:22:21
Citaat van: Barry_C70 op 21-11-2007 21:19:44
And I don't mind or care if Ben or others involved in running the forum make a profit from these donations.

Ben is begonnen met advertenties (op volvo-forum en volvo-plaza) en het "vragen" van donaties omdat de kosten te hoog worden, niet om er geld aan te verdienen.

I know, I'm responding to those who are wondering or worried if there is excess money made from donations

razorx

Onderhoud van een server kost tijd en geld.

Misschien een leuke: Nieuwe zoekfunctie plug-in?

Barry_C70

I vote for Forum sponorship with the added agreement that parts be donated for competitions and such ;D

-D©©©L-

Ik zie het heel simpel;

Hoeveel tijd zit ik in de auto, welke kosten brengt dat met zich mee en wat levert het -naast vervoer- aan plezier op ?
Hoeveel tijd zit ik achter het forum, wat kost dat en hoeveel plezier heb ik er aan (en de randverschijnselen als meetings enzo) ?

Ik maak ca 38.000 km per jaar en leg daarvoor ruwweg 2900 euro brandstof kosten, 980 euro wegenbelasting, een paar honderd euro voor verzekering en de centen voor de onderdelen op tafel, die paar euro per maand aan forum donatie vind ik echt niet weer.

Gekke vergelijking ? misschien wel.

Misschien ook niet.  ;)

t5karel

Citaat van: -D©©©L- op 21-11-2007 21:40:36
Ik zie het heel simpel;

Hoeveel tijd zit ik in de auto, welke kosten brengt dat met zich mee en wat levert het -naast vervoer- aan plezier op ?
Hoeveel tijd zit ik achter het forum, wat kost dat en hoeveel plezier heb ik er aan (en de randverschijnselen als meetings enzo) ?

Ik maak ca 38.000 km per jaar en leg daarvoor ruwweg 2900 euro brandstof kosten, 980 euro wegenbelasting, een paar honderd euro voor verzekering en de centen voor de onderdelen op tafel, die paar euro per maand aan forum donatie vind ik echt niet weer.

Gekke vergelijking ? misschien wel.

Misschien ook niet.  ;)

De juiste verwoording :eusa_clap:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.