nico 1 heeft een bijna stage V 850

Gestart door nico1, 28-11-2007 15:47:10

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: nico1 op 06-12-2008 14:48:18
http://img397.imageshack.us/img397/2352/dsc00793ng0.th.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/7392/dsc00794zr3.th.jpg
nog ff het gaas erin, en weer wat in schoolbord verf klaar
zaterdag komen de bigbrakes er onder

Ik ben benieuwd hoe 't staat als er een originele grille in zou zitten  8)

nico1

he johan wat is  fmic, kan dit niet hebben overwogen weet niet wat je hier mee bedoelt
carbon blauw das mijn volvo nou

R o b

Front Mounted InterCooler

nico1

ja ziet er goed uit, maar om nou weer een nieuwe tegaan kopen  deze is 10 maanden oud en werkt goed, maak het wel wat zwarter daar beneden

nico1

net ook nog ff flink gesport met me buurman, heeft een v70 r uit 2004, hij werkt gek van me zat alleen maar op ze bumper, na af loop kon hij het niet echt begrijpen, maar wij weten beter, lol

nico1

en dan nog ff over het prijs verschil gaan praten na af loop, hij heeft er 86.000 voor betaald, nou ik niet, ok die van hem ziet er iets beter uit, hij heeft die lichte kleur blauw met coqnac kleur leer dus  mmmmmmmm   erg mooi, ga hem wel kopen van hem als hij hem weg doet, hij rijd er nooit in ,dus wel ok de auto ,als die hem in ruild wil ik hem die prijs wel geven over een jaar of 2

johan283

Citaat van: T o m op 06-12-2008 17:06:25
Dat is jou mening en die weten we nu.  ;) Maar ik vind het dus wel erg gaaf en eindelijk eens wat anders. Ik zou het inderdaad wat door trekken naar de rest van de auto zodat het in totaal "rat look" wordt.

Super!

Mee eens vind het zo wel stoers hebben eindelijk een andere look :)

nico1

bedankt goed om te horen,  weet van me zelf dat het zeker goed komt met de auto, maar wil rustig aan doen, als ik het allemaal snel doe ben ik de auto zo weer zat, en dit wil ik dus echt niet snappie

nico1

auto af gekeurt door tehoge co2 uitstoot, kan dit komen door mijn race kat.. met downpipe, en dit binnen een jaar

elianmars

Citaat van: nico1 op 10-12-2008 21:08:07
auto af gekeurt door tehoge co2 uitstoot, kan dit komen door mijn race kat.. met downpipe, en dit binnen een jaar

Racekat zou moeten voldoen aan de eisen.

t5karel

Flesje wonderschoonmaakmiddel in kieperen en goed warm jagen,kan wel eens helpen
of de keurmeister omkopen ;)
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: t5karel op 10-12-2008 21:52:58
of de keurmeister omkopen ;)

En als je dan een steekproef krijgt?  :eusa_shifty:

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

nico1

dus wat nu  terug gaan naar de gene die hem leverde

elianmars

Van welk merk is de sportkat? En waar komt-ie vandaan?

Ik had onder een vorige wagen van mij ook een sportkat en die was ook niet goed (meer). Kwam niet door de apk. Onder garantie is er een nieuwe onder gekomen en kwam ik zonder moeite wél door de apk.