T-5R register.

Gestart door Spin!, 10-01-2008 00:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Nou,

Ik had niet zoveel te doen, dus ben maar eens kentekens gaan verzamelen van in Nederland rijdende T-5R'en. Dat heb ik gedaan aan de hand van de ledenlijst van de 850 club, forum, hyves, marktplaats(etc) en wat ik zo uit m'n hoofd wist. Natuurlijk heb ik ze nog niet allemaal, dus...wie een handje kan en wil helpen--> PB'tje graag!

Wat op valt is dat de verhouding CY*, BSP** en DOP*** vrij goed verdeeld is, met CY tot nu als 'smaakmaker'. Wel veel DOP import, terwijl je zou denken dat juist die bananen deze kant op worden gehaald.

Ik zit momenteel op 104, en heren moddertjes...ik zal deze niet openbaar maken  :angel:

Voor de anti-afkorters onder ons:
*   Cream Yellow
**  Black Stone Pearl
***Dark Olive Pearl

www.vm-parts.nl

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Volvo Felipe

Hoi Spin,

VOLVO 854 T-5R CY maar wel in België
Met 80.000 km

FGG

Citaat van: Eugene op 10-01-2008 00:45:52
goed bezig!!!

:eusa_think:

In Hengelo rijd een heeeeeele mooie CY 855. De eigenaar is geen lid van 't Forum of van de Club. Ik zal kijken of ik binnenkort z'n kenteken kan spotten.

Hij was aanwezig op de Hulsbeek-meeting, afgelopen jaar. Belachelijk lage kilometerstand en in showroomstaat!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Citaat van: Volvo Felipe op 10-01-2008 08:57:09
Hoi Spin,

VOLVO 854 T-5R CY maar wel in België

België erbij is niet te doen...met alle respect, maar gaat toch om de NL T-5R.

Citaat van: FGG op 10-01-2008 08:58:12
Citaat van: Eugene op 10-01-2008 00:45:52
goed bezig!!!

:eusa_think:

Bestaat dit al? Misschien kunnen we de lijstjes dan naast elkaar leggen  ;)

www.vm-parts.nl

Vulk

In mijn lijst kun je alvast zien wie er allemaal van het forum een T-5R heeft. Is ook al iets. :)

reneetje

Citaat van: Spin! op 10-01-2008 00:41:49
Nou,

Ik had niet zoveel te doen, dus ben maar eens kentekens gaan verzamelen van in Nederland rijdende T-5R'en. Dat heb ik gedaan aan de hand van de ledenlijst van de 850 club, forum, hyves, marktplaats(etc) en wat ik zo uit m'n hoofd wist. Natuurlijk heb ik ze nog niet allemaal, dus...wie een handje kan en wil helpen--> PB'tje graag!

Wat op valt is dat de verhouding CY*, BSP** en DOP*** vrij goed verdeeld is, met CY tot nu als 'smaakmaker'. Wel veel DOP import, terwijl je zou denken dat juist die bananen deze kant op worden gehaald.

Ik zit momenteel op 104, en heren moddertjes...ik zal deze niet openbaar maken  :angel:

Voor de anti-afkorters onder ons:
*   Cream Yellow
**  Black Stone Pearl
***Dark Olive Pearl

:eusa_clap:  :eusa_clap:

Heb je het ook onderverdeeld in sedan/estate en MT / AT of ga ik nu te ver ;)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ludo

Citaat van: Spin! op 10-01-2008 09:00:11
België erbij is niet te doen...

tot 104 tellen lukt dus nog, maar tot 110 niet meer?.

;D

Raf

ja, veel rijden er in België niet rond denk ik... :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Spin!

Inmiddels zitten we op 115....met dank aan Jan_D en zijn tip ;)

En nr 116 kan zich laten 'registeren' als ik onderstaand kenteken kan achterhalen/ontcijferen. ( hint voor hulp! )

En indien het kenteken begint met LG of JG...dan, euh...R.I.P. volgens het RDW  :'(

Trouwens, er was geloof ik iemand die al deze auto's heeft vastgelegd...kan die persoon zich even melden?  ;D

www.vm-parts.nl

thuur

Citaat van: Spin! op 10-01-2008 20:35:13
Inmiddels zitten we op 115....met dank aan Jan_D en zijn tip ;)

En nr 116 kan zich laten 'registeren' als ik onderstaand kenteken kan achterhalen/ontcijferen. ( hint voor hulp! )

http://img166.imageshack.us/img166/6391/registermh2.png

En indien het kenteken begint met LG of JG...dan, euh...R.I.P. volgens het RDW  :'(

Trouwens, er was geloof ik iemand die al deze auto's heeft vastgelegd...kan die persoon zich even melden?  ;D

Ik vrees JG...

Gr :'(

HaRdCoRe-WeZ

Ik heb redelijk wat foto's van 10 jaar T-5R. Wil je de kentekens en bijbehorende uitvoering/kleur wel pm'en.

Spin!

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 11-01-2008 18:54:02
Ik heb redelijk wat foto's van 10 jaar T-5R. Wil je de kentekens en bijbehorende uitvoering/kleur wel pm'en.

Hey dat zou mooi zijn, kenteken is wel genoeg...rest zoek ik er zelf wel bij!

www.vm-parts.nl

sebastian

Staat JV-PV-98 er al tussen?

CY T5-R
Volvo 850 T5R CY: 350 PK --> Te koop / Saab 900 aero cabrio / Saab 900 aero coupé / Saab 900 V6 cabrio / Saab 99 Special edition

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: