Welke virusscanner?

Gestart door Laserblue, 31-01-2008 20:37:04

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

www.avira.nl

goed en vergt niet zo veel van de pc

graties

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

VolvoDeMio

NOD 32.

Sinds gebruik geen enkel gedoe. Is me aangeraden door twee mensen die ik op dit gebied hoog acht.
Ook handig kan het gratis Spyware Terminator zijn. Die vist er af en toe wat ongewenste 'zooi' uit.

BartusKN

Citaat van: VolvoDeMio op 01-02-2008 14:07:21
NOD 32.

Sinds gebruik geen enkel gedoe. Is me aangeraden door twee mensen die ik op dit gebied hoog acht.
Ook handig kan het gratis Spyware Terminator zijn. Die vist er af en toe wat ongewenste 'zooi' uit.

en screent ondertussen je hele pc. netals veel andere freeware die krijgen geld voor om gegevens te verzamelen zoals wat zoek je zoals hoevaak zoek jij dingen op internet hoelang je dat doet. Dit heeft vriendelijke spyware dit zit wel vaak bij gratis spyware tools

FGG

Ik gebruik thuis (Vista) Norton Anti Virus. Kost iets van 30 euro per jaar en werkt naar behoren. Op de laptop (XP Pro) draai ik al bijna 3 jaar zonder virus-bescherming en heb tot op heden nooit problemen gehad!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

GeertG

Thuis AVG en tot nu toe zonder problemen (al internetten we daar niet echt veel op).
Bij mijn schoonpa laatst toch een probleempje.....

Op de laptop van het werk zit Symantec Antivirus en dat doet z'n werk gewoon zoals het moet. En tijdens een scan nauwelijks verlies aan snelheid !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Jip.
Symantec (Norton) Internet Security 2008.
Werkt prima ;)

killerbee

Citaat van: FGG op 01-02-2008 14:16:36
Op de laptop (XP Pro) draai ik al bijna 3 jaar zonder virus-bescherming en heb tot op heden nooit problemen gehad!

Dan zal je ook nooit iets merken als er wel iets op komt wat er niet hoort  :eusa_silenced:

FGG

Citaat van: killerbee op 01-02-2008 14:51:50
Op de laptop (XP Pro) draai ik al bijna 3 jaar zonder virus-bescherming en heb tot op heden nooit problemen gehad!

Dan zal je ook nooit iets merken als er wel iets op komt wat er niet hoort  :eusa_silenced:

Of je moet gewoon zorgen dat er niets op komt wat er niet hoort. :evil:

Als er iets op had gezeten wat er niet hoort dan was ik daar nu wel een keer achter gekomen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Flipjes 850 R

Norman, echt niets te klagen. Ik heb gratis AVG gehad, maar toen de computer na een totale crash toch 8 virussen bleek te hebben , ben ik na aanraden van onze ( niet het forum, maar de zaak ) site beheerder hierna overgestapt.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Raf

Ik gebruik geen virusscaner. Nog maar twee keer Windows terug moeten installeren (op ongeveer 8 jaar tijd. ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Freakybaby

Avast, zowel op pc als laptop.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ivanzoomski

www.free-av.com al jaren een tevreden gebruiker.

Volgens mij is de reeds genoemde Avira dezelfde.

R o b

avg werkt super, en free-ware. Heb minder hinderlijk virussen dan met Norton...........

http://free.grisoft.com/

robbie409

Citaat van: FGG op 01-02-2008 15:35:32
Citaat van: killerbee op 01-02-2008 14:51:50

Of je moet gewoon zorgen dat er niets op komt wat er niet hoort. :evil:

Als er iets op had gezeten wat er niet hoort dan was ik daar nu wel een keer achter gekomen.

Als jij als Zombie meedraait op een Zombie-netwerk merk je daar helemaal niets van! Als dat zo zou zijn zouden alle Zombie-netwerken namelijk binnen no time verdwenen zijn.

Gunnar

AVG , werkt perfect en belast pc niet zwaar.

Als je daar nog regelmatig hitman pro op draait blijft de boel netjes.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381