fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

maruska

als volvo ze inkoopt voor een bepaalde prijs kan dat niet doorgeschoven worden ? het valt toch buiten het normale assortiment ? het heeft geen officieel volvo artikel nummer, dus dat zou moeten kunnen toch walter ? :)
club inkoop ? mja, ik denk dat wij geen voorraad gaan aanhouden. en ik zie niet waarom wij als club voordeel zouden krijgen, en als normaal persoon niet..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Walter

ik bedoelde niet dat de club voorraad houdt maar dat de club een eenmalige centrale inkoop organiseert. En los van welk assortiment het is, het bedrijf maakt kosten en daarom kan dat niet 1-op-1 door. Is toch niet zo heel gek?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

maruska

welke kosten maak je dan als bedrijf walter ? verzendkosten ? opslag ?
ik begrijp dat elk bedrijf zijn winst wil pakken, maar als het buiten je eigen assortiment zit, en het een one-time-special is.. kijk, je hoeft geen tussenhandelaar te zijn.

als club zouden wij dan dus ook kosten maken met de inkoop, dus ook marge op moeten leggen volgens jouw verhaal, of ik begrijp het verkeerd.
anyways, ik ga bellen, en kijken wat een massa inkoopsprijs doet. maar daar zal dan ook marge op komen, want mijn belkosten... ;D

edit : ik zie net dat de auto's niet meer in de aanbieding zijn...
T-5R

Walter

administratie, factuur betalen en voorschieten aan afnemers, facturen maken etc. En ja, helaas moet die hele administratieve rompslomp

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rifwachter

Citaat van: maruska op 10-08-2012 09:53:35
mja, ik denk dat wij geen voorraad gaan aanhouden

Je mag hier wel wat neerzetten hoor, netjes uit de doos.   ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

maruska

hahaha, ik heb de beste man gemaild, eens zien wat er nog te regelen valt..
T-5R

ChristRoffel

Op de site staat nog wel 99,- betreft die 3 modellen zie afbeelding..

Ik heb nog geen mail van de beste man terug gehad, had zowiezo 2 modellen voor mezelf opgegeven..
Maar wel voor de 89,- want tenslotte heb ik gereageerd op zijn aanbieding (die toen nog wel op de site stond)..
Nog even afwachten wat ik teruggemaild krijg..!

LekkeRRRR

Morgen, zaterdag, even naar Houten. Grote kans dat je daar de reguliere nog wel tegenkomt voor weinig.
De BTCC's vind je op het moment niet onder de 99 euro vermoed ik...
;)/jan

dielie850

Iemand al een iedee wanneer de BTCC estate uitkomt?
Staat toch ook al een jaar in de planning :eusa_think:

LekkeRRRR

Citaat van: LekkeRRRR op 10-08-2012 21:37:35
Morgen, zaterdag, even naar Houten. Grote kans dat je daar de reguliere nog wel tegenkomt voor weinig.
De BTCC's vind je op het moment niet onder de 99 euro vermoed ik...
;)/jan

Je kunt de BTCC's hier op VROM kopen bij Wilpac voor (als ik me goed herinner) 1290 SEK. . 1 SEK = is ongeveer 1,25 euro.

Ben

maruska

Ik heb inmiddels antwoord terug van een van de bedrijven die ze levert. Afhankelijk van de hoeveelheid bestellingen gaat er korting mee lopen. Ik zal een ander draadje posten om het inkoopactie idee te verduidelijken. Link volgt zo

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,58992.0.html
T-5R

Spin!

Slecht nieuws voor de BTCC liefhebbers. De BTCC estate wordt geannuleerd omdat de 'saloons' verkoop tegen valt.

bron: klik bericht 1848

Balen, nu maar hopen dat er iets Laserblues of Flash Green voor in de plaats komt. Rode alter I zou ook tof zijn ;D Te weinig 1:18 modellen van Volvo op de markt.

www.vm-parts.nl

dielie850

Citaat van: Spin! op 04-09-2012 17:38:53
Slecht nieuws voor de BTCC liefhebbers. De BTCC estate wordt geannuleerd omdat de 'saloons' verkoop tegen valt.

bron: klik bericht 1848

Balen, nu maar hopen dat er iets Laserblues of Flash Green voor in de plaats komt. Rode alter I zou ook tof zijn ;D Te weinig 1:18 modellen van Volvo op de markt.
Dat is echt balen zeg :(
Die had ik wel graag willen hebben.
Een mooie 245 Turbo zou ook wel erg mooi zijn :D

Youk

Damn, dat zou echt wel jammer zijn, geen BTCC estate.  Nu zit ik met een plaats te veel in mijn kast.  Het is dan nog wel de allerbelangrijkste uit de serie.  Snap niet goed hoe ze bij deze beslissing komen.  Ik snap dat ze met de 3 BTCC saloons wat meer wouden verkopen, maar in de basis zijn dit 3 identieke wagens op de nummer en naam op stickers na.  Heb toch eens een mail verzonden naar AutoArt, ben eens benieuwd of ik reactie ga krijgen.