fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Spin! op 24-01-2011 15:31:43
Gemiddeld doen deze doosjes er 1,5 maand over...

Dat ligt er maar net aan hoeveel je bereid bent te betalen voor het transport :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Update:

Pakketje is in Nederland d.d. 24-1-2011

:eusa_pray:

Edit: HIJ IS BINNEN!!!!!

Crap...ik zit op m'n werk, moet ik nog een paar uurtjes wachten. Ik zal vanavond wat foto's posten!
:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

Spin!

Ik zal van het weekend betere foto's maken...hebben helaas geen formaat bouwlamp in de kamer. Jullie doen het er maar even mee ;D

Hij is wel heel erg gaaf! Tip voor ieder die er ook eentje heeft. De BTCC heeft een bodemplaat aan de voorzijde, en deze zit niet erg goed vast. De auto zit aan de voorzijde vast aan het piepschuim met 2 schroeven en deze gaan door die bodemplaat heen. Je moet vrij veel druk zetten om deze los te krijgen. Die plaat laat bij de minste of geringste druk al los, dus pas op. Ik mag al aan de gang met een drupje superlijm. Gelukkig zie je die plaat niet als de auto normaal op zijn bandjes staat. Wel zonde...

www.vm-parts.nl

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Starbuck

UserID6342

Hij is idd erg mooi Rutger, had ik niet verwacht maar vind het persoonlijk een hele boel geld voor zo'n ding....

Spin!

Citaat van: Dirk342 op 25-01-2011 23:35:42
Hij is idd erg mooi Rutger, had ik niet verwacht maar vind het persoonlijk een hele boel geld voor zo'n ding....

Klopt...maar Dirk, zie het zo:

Tuurlijk lieverd, als jij die laarzen graag wil hebben? Ja ik weet het, ze zijn anders dan die andere zwarte laarzen van je....

...soms mag je jezelf best een kadootje geven ;D

www.vm-parts.nl

UserID6342

Hahahahaha, dan had ik er 2 gekocht ;D ;D

Jack v

hahahahaha, ja voor wat hoort wat. Ik ben het wel met Dirk eens, vind het model schitterend en als ik het geld had kocht ik hem misschien ook  wel maar het is wel duur :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rifwachter

Tja, elke verzameling kost geld.

1 rode, 2 gele, 1 zwarte en nu de BTCC onderweg....

Gelukkig vind mijn vriendin het allemaal goed  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Spin!

Citaat van: rifwachter op 26-01-2011 11:59:15
Tja, elke verzameling kost geld.

1 rode, 2 gele, 1 zwarte en nu de BTCC onderweg....

Gelukkig vind mijn vriendin het allemaal goed  ;D

Die rode moet ik ook nog een keer hebben...maar dan demonteer ik deze en spuit hem Polar White ;D

www.vm-parts.nl

Walter

of 2 rode, 1 zo laten en 1 spuiten.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

animalT5R

Zo duur zijn de modellen toch niet,of zie ik dat fout?
Kost toch iets van €100,- ofzo? denk dat moeders liever heb dat ik dan die modellen op de kast heb ipv de kraanmodellen ..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

macdriver

Dat dacht ik nou ook  ;D
een gemiddelde vrachtwagen combi kost veel meer  en speciale zoals van de mcdonalds nog veel meer omdat deze met de hand gemaakt worden