C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: classicT5 op 25-12-2016 20:34:31
Er was hier toch iemand die zijn rode 850 heeft laten wrappen in mat blauw? Die moest na verwijderen van d folie wel compleet overgespoten worden.

Ja dat was Rense, met plastidip.

peteRRR

Wat ook wel gaaf is voor de achterkant is dit accent,......

Even zitten kijken naar de mogelijkheden om te wrappen maar het kan alle kanten op van paneel naar paneel
naar panelen los halen en een hele zijkant in 1 keer in het geheel,...als of het niks is.

Sunflower matt metallic is een prachtige keuze.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MarkoC70T5

Even tussen door mijn oude C70 Staat tekoop mocht er nog een lief hebber zijn.
Ivm met een ernstige ziekte moet er afscheid worden genomen van de auto hobby en daarom staat hij nu weer tekoop.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1123684662-volvo-c70-2-3-t-5-370-pk.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=whatsapp&utm_content=app_android
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

NinaPaul

Succes met de verkoop, het is niet mijn kleur ;)

Citeerauto zal door eigenaar worden gereden tijdens proefrit!
Als ik dat bedrag zou neerleggen voor een oude auto met hoge km stand dan zou ik op zijn minst zelf willen rijden om alle trillingen en dergelijke zelf te beleven.

"niet (mogen) rijden = niet kopen" is mijn advies bij een aankoopkeuring.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

MarkoC70T5

Citaat van: NinaPaul op 08-01-2017 09:21:13

Als ik dat bedrag zou neerleggen voor een oude auto met hoge km stand dan zou ik op zijn minst zelf willen rijden om alle trillingen en dergelijke zelf te beleven.

Dat ligt er maar net aan dat je gewend bent. Het komt echt wel vaker voor dat je de 1ste keer niet zelf mag rijden.
Je kan het ook zien als voordeel je kan wel goed luisteren en alle electra testen.  Dan kan je altijd weer onderhandelen over de prijs en nog een keer zelf rijden.
Door dat hij dit op papier zet hou je ook een deel van de test piloten af.

Maar goed het is nu zijn auto en ik wil hem alleen maar helpen hij heeft al genoeg ellende aan zijn hoofd.
Going broke in style. 

NinaPaul

Citaat van: MarkoC70T5 op 08-01-2017 10:33:48
Citaat van: NinaPaul op 08-01-2017 09:21:13

Dat ligt er maar net aan dat je gewend bent. Het komt echt wel vaker voor dat je de 1ste keer niet zelf mag rijden.
Je kan het ook zien als voordeel je kan wel goed luisteren en alle electra testen.  Dan kan je altijd weer onderhandelen over de prijs en nog een keer zelf rijden.
Door dat hij dit op papier zet hou je ook een deel van de test piloten af.

Maar goed het is nu zijn auto en ik wil hem alleen maar helpen hij heeft al genoeg ellende aan zijn hoofd.

Ik snap dat iemand geen testpiloten wil, het blijft toch je "baby".
En het zal best werken door het erbij te zetten, maar ik denk ook dat je hiermee ook potentiële kopers afschrikt.
En die kopersgroep is al niet heel erg groot.

Helpen is mooi!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

MarkoC70T5

Heb besloten om hem toch wat sneller op kenteken tezetten.  Ik wil er toch nog 2 maanden mee gaan rijden dit jaar ,dus in Juli moet hij op kenteken staan.
Voor de rest heb ik nog niet veel aangedaan.  Moet nog voor  de keuring een knipperlicht ombouw gaan doen van de voorste sidemarkers. Daarvoor ga ik een relais gebruiken zodat hij zowel contour verlichting kan blijven geven en dienst doen als knipperlicht. Dit ga ik de komende weken even uitzoeken.

Voor nu heb ik even een nieuwe foto gemaakt met lightpainting.  

Going broke in style. 

daanium

Gaaf, die foto!
Knippers komt vast in orde, zal toch wel kriebelen als zo'n wagen in de garage staat en het mooi-weer-seizoen staat voor de deur ;D
Toevallig heb ik vandaag de C70 uit de schorsing gehaald en heb +/- 150km tour tocht achter de rug.
Heerlijk om weer te mogen rijden na de winter slaap ;)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

de Boeing

MarcoV

MarkoC70T5

Vanaf het begin zag ik al gelijk wat vreemde barstjes in de koplamp. Zeker als de lamp aanstaat is het erg goed tezien.

Nu heb ik op internet een stukje gevonden waarin men het zelf opschuurd en daarna weer met 2K blankelak afwerkt.

Vandaag maar besloten omdat ook eens te gaan proberen.
Na de eerst paar keer schuren is er geen weg meer terug. 

Ben begonnen met grid 100 en daarna verder met 240 600 800 1000 en 1200.
De barstjes zijn nu helemaal weg er is alleen nog een waas over maar die moet weg gaan met een laag blanke lak

Morgen ligt als het goed is de 2K blanke lak klaar van motip een spuitbus met 2 componenten zodat je ook goede UV protect krijgt.  :eusa_dance:
Going broke in style. 

cornelis-b

Ik zou voor je met de blanke lak gaat spuiten eerst polijsten Marko en dan goed ontvetten. Met polijsten raak je de waas al voor 99% weg.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Niet dat ik verstand van heb of zo hoor, maar is 1200 niet veels te grof en moet je niet nog fijner ?  Waarom ik dit vraag; heb ooit eens een keer 2 van die kunststoflampen moeten doen van een Nissan Micra om deze door de APK te kunnen krijgen. Ben geëindigd met waterproof schuurpapier 2500 om de koplampen echt helemaal glad en zonder krassen te krijgen. Na de APK idd de lampen in blanke lak gespoten.

MarkoC70T5

Als je te fijn gaat schuren en polijsten is de kans groot dat de blanke lak moeilijker hecht aan het kunstof. Voor een goede hechting is maar grid 800 nat nodig.  Zodra je daar lak overheen spuit zal het oppervlak gewoon perfect strak en glad zijn. En ga je niets meer merken van de krasjes. Dat is voor de APK al voldoende. Je ziet het al zodra je er nu water overheen laat lopen. Dat het er goed uitziet.
Going broke in style.