De nieuwe R van Taranis

Gestart door Taranis, 17-02-2008 01:04:26

Vorige topic - Volgende topic

JJ

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 10-07-2008 17:55:50
Met gas erin is R wel veel interessanter. :eusa_whistle:

Helaas heb ik geen geld boompje en wordt inruilen wat lastig anders had ik zeker eens komen kijken en rijden.
Maar ik zou er lekker in blijven rijden. ;D

Suc6 met je beslissing.

Groet Geert-Jan
Staatslot kopen! Net als iedereen! Pak in die 25 miljoen!  ;)

Geert-Jan

Citaat van: JJ op 10-07-2008 18:15:47
Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 10-07-2008 17:55:50
Met gas erin is R wel veel interessanter. :eusa_whistle:

Helaas heb ik geen geld boompje en wordt inruilen wat lastig anders had ik zeker eens komen kijken en rijden.
Maar ik zou er lekker in blijven rijden. ;D

Suc6 met je beslissing.

Groet Geert-Jan
Staatslot kopen! Net als iedereen! Pak in die 25 miljoen!  ;)
Komt elke maand vanzelf binnen, maar winnen ho maar.

Maar ja je weet het maar nooit hè :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

Misha

Sjonge jonge jonge..

Wel een R, geen R, wel gas, geen gas... je lijkt wel een wi.f man !

Doe nou maar gewoon lekker LPi erin.. Zoveel terugtunen zal er niet bij zijn. Je hebt voor zover ik kan beoordelen een prima staat R , met alles erop en eraan. Hoewel ik zelf geen motor rijd geloof ik direkt dat het niet een vervanging voor de motor kan zijn. Maar wel een lekkere wagen. Duurder dan de GLT kan hij nooit worden, en je bent maar 1 keer redelijk jong, hoewel dat er al een beetje af begint te gaan he ?

Oja, en trouw NOOIT.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

)()()sT

Citaat van: Taranis op 10-07-2008 17:44:21
Mesman wil niet eens gas in een R leggen zónder 6e injector.

Citaat van: Sbv op 10-07-2008 14:13:47
Ronald, plan alvast een afspraak in voor gas. Anders kan je binnenkort nog langer wachten.

Zit wat in ja. Misschien maar doen...

Nee hoor..... Ik heb gebeld en toen zei die man (na de medeling dat ie ongechipt was) dat het niet nodig was.... Ik zei dus: "doe maar wel"  ;D
(Misschien omdat mijn R als V70 T-5 aut. op kenteken staat???)

Schiet maar op; ik kan in de eerste week van september  :eusa_wall:
(en ik heb liever een ongechipte R op LPi, als een gechipte TDi ;))

Sbv

Ik heb vandaag bij Allround in Spijkenisse geinformeerd en men gaf aan ca half september voordat er weer plaats was

55l tank in gat van reservewiel €2475

Mesmen maar even aangeschreven, ook 55l bruto, €2375

Letwel dit is voor een S70R aut.

Zijn er mensen met een grotere tank in reservewiel bak ? 61l maar dat is bij een estate

Thys

Informeer anders eens bij Limburgse LPG Technieken hoe het daar met de wachtlijsten. Heb vandaag met eigen ogen kunnen zien dat ze daar mooi werk afleveren! Je hebt een geweldige auto die nog jaren mee kan, een betere zul je niet meer vinden lijkt me

pwassink

Citaat van: thyzerrr op 11-07-2008 02:07:12
Informeer anders eens bij Limburgse LPG Technieken hoe het daar met de wachtlijsten. Heb vandaag met eigen ogen kunnen zien dat ze daar mooi werk afleveren! Je hebt een geweldige auto die nog jaren mee kan, een betere zul je niet meer vinden lijkt me

Houd echter wel even in de gaten dat in jouw geval de installatie in een BE auto is ingebouwd die na de import met
een gelijkvormigheids-attest heet het dacht ik ook in NL op g3 kan komen..
Genomen het feit dat je met een NL auto naar B gaat om lpi te laten inbouwen kon je "g3-subsidie" wel eens een stuk lastiger worden.

En nee dit heeft niks met europese eenheid of andere zaken van doen, G3 is een soort van subsidie die dus nationaal is en blijft.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Sbv

Citaat van: thyzerrr op 11-07-2008 02:07:12
We dwalen wel van originele topic af, maar volgens mij heeft Peter gelijk.

Taranis

Citaat van: Misha op 10-07-2008 22:10:33
Duurder dan de GLT kan hij nooit worden,

Sssshht! Bupozaanstad is nu nog blij met de auto  :eusa_shhh: :eusa_whistle:

Citaat van: Misha op 10-07-2008 22:10:33
Oja, en trouw NOOIT.

Uh, ik was het niet echt van plan nee ;)

Citaat van: )()()sT op 10-07-2008 22:14:33
Nee hoor..... Ik heb gebeld en toen zei die man (na de medeling dat ie ongechipt was) dat het niet nodig was.... Ik zei dus: "doe maar wel"  ;D
(Misschien omdat mijn R als V70 T-5 aut. op kenteken staat???)

Het wordt dus steeds vreemder... of hij wil me gewoon met alle geweld een 6e injector aansmeren ;D

Citaat van: Sbv op 10-07-2008 22:50:55
Ik heb vandaag bij Allround in Spijkenisse geinformeerd en men gaf aan ca half september voordat er weer plaats was

55l tank in gat van reservewiel €2475

Mesmen maar even aangeschreven, ook 55l bruto, €2375

Letwel dit is voor een S70R aut.

Zijn er mensen met een grotere tank in reservewiel bak ? 61l maar dat is bij een estate

Mesman schrijft bij een 850R een tankinhoud van 61L voor, voor een ringtank. Is die bak anders gevormd dan bij een S70?

Emiel

Citaat van: Taranis op 12-07-2008 00:07:11
Mesman schrijft bij een 850R een tankinhoud van 61L voor, voor een ringtank. Is die bak anders gevormd dan bij een S70?

Zitten houders in de reservewielbak voor spuitbussen WD40, tenminste....bij Misha.

Taranis

Citaat van: Emiel op 12-07-2008 10:08:44
Citaat van: Taranis op 12-07-2008 00:07:11

Zitten houders in de reservewielbak voor spuitbussen WD40, tenminste....bij Misha.

Dat is tegen de krakende koppeling? :P

Misha

WD-40 ?
Lambda-conditioner bedoel je.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Ach, je moet wat...

Zo'n M59 bak is ook niet alles, ding slipt alsnog op het binnenste wiel  :eusa_think: (hoorbaar)

Eugene

Citaat van: Taranis op 26-07-2008 19:20:47
Ach, je moet wat...

Zo'n M59 bak is ook niet alles, ding slipt alsnog op het binnenste wiel  :eusa_think: (hoorbaar)

Maar bij een open diff slipt het binnenste wiel zichtbaar en merkbaar (dikke rookwolk en gebrek aan acceleratie) ;)

If it's not blown, it sucks...