Probleem met dashboard verlichting

Gestart door Peth©oni, 26-02-2008 07:47:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Peth©oni

Citaat van: Jeroentjuh op 26-02-2008 22:05:47
Massapunt ook al bekeken? Misschien ligt die eraf...

Voor speciefiek de intereur verlcihting? Moet je die ook los maken als je je hele dash verwijderd om de verdamper te vervangen?

Jeroentjuh

#16
Citaat van: Peth©oni op 26-02-2008 22:16:10
Citaat van: Jeroentjuh op 26-02-2008 22:05:47
Massapunt ook al bekeken? Misschien ligt die eraf...

Voor speciefiek de intereur verlcihting? Moet je die ook los maken als je je hele dash verwijderd om de verdamper te vervangen?

Neej, maar er zit ook ergens een massa strip waar een aantal massa draden op zitten, weet al1 niet of die 31/50 er ook op zit. Miskien kan Mehn ff kijken waar die massa aansluiting 31/50 zit, heb nu geen schema's bij de hand. Volgens mij zat die links naast 24/13. Zit die grote stekker 24/13 ook goed in elkaar?


Peth©oni

Ik ga in ieder geval even aan de gang met het knooppunt, maar het zijn zaken die ik niet los gehad heb. Zelfde geld ook voor de massa punten.

Kan het trouwens niet zo zijn dan de dimmer kapot is, ook al meet ik spanning.... (ik wel ff opzoek naar een donor, om ff die dimmer uit te wisselen.....)

thanks weer zover, als ik nieuws heb kwa oplossing zet ik het hier natuurlijk niet neer..... gheghe

mehn

Citaat van: Jeroentjuh op 26-02-2008 22:32:28
Miskien kan Mehn ff kijken waar die massa aansluiting 31/50 zit, heb nu geen schema's bij de hand.

Jahoor; is een rail onder het relaisblok. Onder Relais 213, 214 en 215.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Peth©oni

Het meest vreemde gebeurde.... Ik was onderweg om 's avonds samen met een vriend naar die dashboard verlichting te kijken, ff lichtschakelaar ed uitwisselen etc.
Onderweg alles uiteraard donker, lastig rijden dat wel maar goed.

Aangekomen ff een bakkie gedaan, auto naar binnen. Met dat ik de auto start en de verlichting aan doe, doet de dashboard verlichting het weer...................... ja en nu?
Verschillende lampjes wel kapot, maar het werkt weer, is dit niet achterlijk dan. Elke logische oplossing kan zo van tafel, want ik heb hier echt geen verklaring voor (ben wel blij uiteraard).

Dus u allen dank voor het meedenken, maar jullie hadden het allemaal fout gheghe. De 850 played you all.... ja laten we er maar om lachen, toch?

thuur


volvogert

Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, eerst ging de verlichting tijdens het rijden uit, vervolgend ging dit alleen nog branden tijdens het starten en nu blijft alles gewoon uit.

Iemand toch nog een idee? :eusa_pray:
Ik rol en blijf rollen

reneetje

Citaat van: volvogert op 16-05-2008 19:53:27
Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, eerst ging de verlichting tijdens het rijden uit, vervolgend ging dit alleen nog branden tijdens het starten en nu blijft alles gewoon uit.

Iemand toch nog een idee? :eusa_pray:

Geef eens met je platte hand een paar beste klappen boven op je dashboard, meestal springen de lampjes dan wel weer aan.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

volvogert

Dat heb ik al geprobeerd ;D Mar het werkt niet :'(
Ik rol en blijf rollen

elianmars

Citaat van: volvogert op 16-05-2008 19:53:27
Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, eerst ging de verlichting tijdens het rijden uit, vervolgend ging dit alleen nog branden tijdens het starten en nu blijft alles gewoon uit.

Iemand toch nog een idee? :eusa_pray:

Is de verlichtingsdimmer niet kaduuk?

volvogert

Citaat van: elianmars op 17-05-2008 00:42:13
Citaat van: volvogert op 16-05-2008 19:53:27
Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, eerst ging de verlichting tijdens het rijden uit, vervolgend ging dit alleen nog branden tijdens het starten en nu blijft alles gewoon uit.

Iemand toch nog een idee? :eusa_pray:

Is de verlichtingsdimmer niet kaduuk?
Citaat van: elianmars op 17-05-2008 00:42:13
Citaat van: volvogert op 16-05-2008 19:53:27
Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, eerst ging de verlichting tijdens het rijden uit, vervolgend ging dit alleen nog branden tijdens het starten en nu blijft alles gewoon uit.

Iemand toch nog een idee? :eusa_pray:

Is de verlichtingsdimmer niet kaduuk?
Weet iemand hoe ik dit kan controleren?
Ik rol en blijf rollen