goedkope xenon

Gestart door jberg, 15-03-2008 01:12:00

Vorige topic - Volgende topic

jberg

ik heb mij een setje xenon uit china gehaald voor het ampele bedrag van 18 euro

er staat overal bosch op, maar daar geloof ik geen klap van

dr komt wel een bak licht uit, 4300 k, de verzendkosten waren nog meer dan de hele set
wel netjes afgwerkt, goeie stekkers al met al valt t me niet tegen

-D©©©L-

Heb je ook een foto van het lichtbeeld ?

jberg

staat er nu op, strakke lijn, aan de rechterkant loopt ie iets op, maar dat deden halogenen ook al

T5turbo

En natuurlijk de vraag: waar heb je ze besteld:eusa_dance:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Turbo-Geek

Ben benieuwd naar de reakties want een azie setje Xenon kan NOOIT wat zijn volgens de ingewijden alhier ... Vloeken in de kerk was het destijds dat ik het daar over had.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

850 T5 Freak

maj voor 18 euro kan je het toch proberen  :P
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Marc O.

Lijkt me ook. En bovendien komt dat spul allemaal uit Azie, dus de bewering van T-G lijkt me wat overdreven ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

Citaat van: Marc O. op 15-03-2008 10:13:20
Lijkt me ook. En bovendien komt dat spul allemaal uit Azie, dus de bewering van T-G lijkt me wat overdreven ;)

Dat is nou precies wat de TurboGek probeert te zeggen  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

pwassink

Citaat van: Turbo-Geek op 15-03-2008 10:06:25
Ben benieuwd naar de reakties want een azie setje Xenon kan NOOIT wat zijn volgens de ingewijden alhier ... Vloeken in de kerk was het destijds dat ik het daar over had.

Maar consequent verdraaien van woorden is ook een kunst die iemand goed beheerst,
net zoals heel krom quoten..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

jberg

volvoc70T5

ik zie staan dat verzenden ook nog wat kost..

zie ook die 10000 variant Brilliant Blue, dies volgens mij illegaal in NL of niet?
zal je daarvoor aangehouden worden of..?

Black Magic

Citaat van: volvoc70T5 op 15-03-2008 15:59:53
ik zie staan dat verzenden ook nog wat kost..

zie ook die 10000 variant Brilliant Blue, dies volgens mij illegaal in NL of niet?
zal je daarvoor aangehouden worden of..?

Ik zou de grens op 8000 houden want de kans dat je aan word gehouden en de lampjes eruit mag halen is een heel stuk groter bij 10.000 of hoger. (10.000 is echt blauw en de voorlampen moeten wit licht uitstralen) ;)

volvoc70T5

dan maar gewoon 6000K proberen.. 8000K heb ik al, maar wou altijd grootlicht ook eens doen, en voor dat bedrag..ach..

maar jammer dat je maar 1 produkt per keer kunt bestellen, of kan ik er meerdere bestellen per keer.

Black Magic

Ik heb zelf zowel als dimlicht als grootlicht 8000K (2 setjes dus)  ;)

volvoc70T5

heb je ook een foto van hoe je die ballasten hebt weggewerkt, heb er nu namelijk dus 1 set in zitten (wel een C70)..maar had
daar amper ruimte voor.. hoe heb je die overige 2 ballasten dan weggewerkt..?