speakers in de hoedeplank

Gestart door Jaco S, 18-03-2008 17:22:14

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Ik heb daar absoluut geen last van omdat het allemaal over de kap loopt die boven de pedalen gemonteerd zit. Maar ik denk dat je te laag zit , die tule zit een stuk hoger.

Mvg,

Maarten.

Jaco S

hoebedoel je hoger ik bedoel.....die tule aan de bestuurderkant loopt nu toch bedrading door naar binnen en de kabel van de motor kap??als ik daardoorheen moet kom ik bij een plaatje met allemaal relais en daar achter moet ik die kabel zien te vinden.....als ik heb via de bijrijderkant doe heb je naturlijk bijna geen bedradingen!

BartusKN

Citaat van: Jaco S op 02-04-2008 19:19:00
mmmm dat is ook een mooie optie dan zit je ook niet zo achter die bedrading te klote bij je pendalen!

kzal ff foto maken voor je *ff snel naar buiten :)*

edit: fototjes

Jaco S

kijk daar word alles een stuk duidelijker op!deze tule had ik ook gevonden en vond ik ook wel makelijke plek....alleen moet ik even kijken of me kabel zo lang is.
En ik zie dat iedereen zijn zekering in begin bij de accu heeft zitten, ik heb toen die nog in me 460 zat achter in  bij me versterker gemaakt. kan hert kwaat dat deze pas later op de kabel zit?

BartusKN

Citaat van: Jaco S op 02-04-2008 22:52:51
kijk daar word alles een stuk duidelijker op!deze tule had ik ook gevonden en vond ik ook wel makelijke plek....alleen moet ik even kijken of me kabel zo lang is.
En ik zie dat iedereen zijn zekering in begin bij de accu heeft zitten, ik heb toen die nog in me 460 zat achter in  bij me versterker gemaakt. kan hert kwaat dat deze pas later op de kabel zit?

zou het persoonlijk niet doen. Denk maar over de aardlek in je woning. mocht er sluiting ontstaan is het dichtsbijzijnde de accu, en wanneer je de zekering achterin heb kan het misschien zijn dat de kabel doorbrand (denk ik) gewoon makkelijk zekering bij accukant.

Jaco S

maar dan moet ik dus ook ff nieuwe kabel halen!

BartusKN

Citaat van: Jaco S op 03-04-2008 15:22:04

kugh*50euro*kugh

Jaco S

,mmmm dan mar gewoon die ouwe....heeft al anderhalf jaar goed gedaan dus waarom nu niet...haha

S. Brouwer

Citaat van: Jaco S op 03-04-2008 15:22:04

Waarom een nieuwe kabel halen?

Als je het laatste stukje kabel vanaf versterker inc zekering voorin legt en de rest van de kabel in zijn geheel iets doortrekt heb je toch het zelfde.

Jaco S

ja maar zit nier gelijk in begin dat die bij de accu ligt maar havle wegen me motor denk
maar als morgen beetje chill weer is ga ik ff lekker er aan rommelen!

Jaco S

Citaat van: daytonawim op 25-03-2008 15:15:40
De deuren zitten parallel op de speakers van de hoedenplank

Waar zitten ze parallel op elkaar aan gesloten??bedoel waar kan ik vinden waar ze bij elkaar komen, want die sluit ik dan aan op me versteker

Jeff

En is het gelukt inmiddels of ben je nog druk bezig ?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

WYD

Zekering moet je toch echt vlakbij de accu aansluiten, anders heeft het geen zin.
Als je draadbreuk in de motorruimte krijgt en je zekering zit bij je versterker dan kan het behoorlijk fout gaan. Heb daardoor een audi 100 quattro zien affikken.

Weet iemand of je goeie 5x7 speakers voor de 854 hoedenplank nog ergens kunt krijgen? 13cm speakers heb ik geprobeerd, maar dat wordt niet echt wat.
Heb nu 13cm speakers in de achterdeuren zitten, ook dat past eigenlijk niet, maar daar maak ik een inbouwframepje voor.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Jaco S

Citaat van: WYD op 16-05-2008 20:23:04
Zekering moet je toch echt vlakbij de accu aansluiten, anders heeft het geen zin.
Als je draadbreuk in de motorruimte krijgt en je zekering zit bij je versterker dan kan het behoorlijk fout gaan. Heb daardoor een audi 100 quattro zien affikken.

Weet iemand of je goeie 5x7 speakers voor de 854 hoedenplank nog ergens kunt krijgen? 13cm speakers heb ik geprobeerd, maar dat wordt niet echt wat.
Heb nu 13cm speakers in de achterdeuren zitten, ook dat past eigenlijk niet, maar daar maak ik een inbouwframepje voor.

de frame voor de achter deur speakers en voorseur speaker zijn er al op de maat gemaakte frames
www.rondevries.nl daar kan je ze vinden, bij onze plaatselijke automatriaalzaak kan ik ze ook krijgen

alles doet het en er komt bij mij lekker geluid uit....miss keer me deurspeakers vervangen!

WYD

Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?