Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Jos! op 21-06-2012 20:42:14
Citaat van: arjen850 op 21-06-2012 20:31:56
Citaat van: razorx op 21-06-2012 19:43:17
Citaat van: Jos! op 21-06-2012 19:16:51
Ha die Yits, ja, laatst bij Dirk thuis hebben we 't al even gehad over je vader. Knap dat je kort en helder het probleem op dit forum schets, zonder doekjes erom heen!
Sterkte ermee, enne wil je wat afleiding...........zak dan zaterdag even af richting Nijmegen, iets met ballen en een blokwissel en misschien een temp meter?
Groet,
Jos.
Goed idee. Doen we, ik neem twee metertjes mee, krimpkous etc.

Neem er dan 3 mee, ik loop daar toevallig ook rond te springen dan ;D
Volgens mij ben jij daar niet toevallig Arjen!! :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Oke Jos, ik zal eerlijk zijn, ik om voor de ballen ;D     Toch :eusa_think: ??? of kwam ik nou wat anders doen? ;D

UserID6342

Eerst even bijlezen, hoop gezegd in een dag tijd...

Yits allereerst heel veel sterkte met je vader.  Zeker komen zaterdag want dat is alleen maar gezellig, ontspannend en leuk.  En je je kunt je ook even focussen op iets anders.

Dit soort situaties zijn gewoon triest te noemen, wat ook de oorzaak moge zijn van het alles.  Zo ga je gewoon niet met mensen om, klaar !

Taranis

Zo dan. Dan blijkt onze gemeenschappelijke hobby voor onze auto's ineens maar relatief onbelangrijk te zijn. Andere dingen zijn soms zoooooo veel belangrijker.

Sterkte.

razorx

Goedenavond,

Donderdag gaat de auto het herstel tegemoet. Ik zal hem wel een paar dagen kwijt zijn.

Het kvs temperatuurmetertje is af en goed bevonden.
Afgelopen zaterdag was ik bij Dirk en kon het metertje bij Arjen en Dirk inbouwen. Was toch even spannend. Het apparaatje moest immers meteen en zonder afregelen nauwkeurig werken.

Een aantal mensen wilde toch wel meerdere zaken tegelijk kunnen meten.  Ik zag als enige optie twee of meer van die metertjes of een schakelaar met veel te veel contacten. Totdat ik op een heel leuk touchscreen stuitte. Twee inputs, min of meer programmeerbare looks en kleur, programmeerbare scaling en alarm outputs. Het volgende plaatje geeft een beetje een idee wat mogelijk is.

Meteen maar een exemplaar besteld om mee te spelen. Stond helaas wel in back order.
De afmetingen inbouwmaten: 46 * 74mm.
Kan net.

KIM

razorx

Citaat van: KIM op 25-06-2012 20:00:24
Dat ziet er mooi uit  :eusa_drool:
Ik begon ook spontaan te kwijlen. Zou best eens richting jouw wensen kunnen gaan.
Morgen zal ik even navraag doen over de levertijd, maar ik moet hem hebben.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Zeker dat alarm spreekt me bijzonder aan.

The Demon

Forget what I said about the KVS tempmeter!

Deze wil ik hebben  :eusa_drool:

Groet,
The Demon.  ;)

Marc O.

Citaat van: razorx op 25-06-2012 19:58:37

De afmetingen: 46 * 74mm.
Kan net.

Zou dat in het roostertje van een V70 passen? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Thys

Erg mooi inderdaad, die Lascar schermpjes. Als ik toch eens tijd had... ;)

UserID6342

Citaat van: razorx op 25-06-2012 20:01:53
Citaat van: KIM op 25-06-2012 20:00:24
Dat ziet er mooi uit  :eusa_drool:
Ik begon ook spontaan te kwijlen. Zou best eens richting jouw wensen kunnen gaan.
Morgen zal ik even navraag doen over de levertijd, maar ik moet hem hebben.
Verdikkie Yits, wat een mooi apparaatje met leuke mogelijkheden.  En net wat Kornelis zegt, dat alarm is natuurlijk ideaal.  Gaaf hoor :eusa_clap:

razorx

Citaat van: Thys op 25-06-2012 20:51:11
Erg mooi inderdaad, die Lascar schermpjes. Als ik toch eens tijd had... ;)
Inderdaad Lascar, mooi en goed spul.
Het is niet goedkoop, maar aan de andere kant als je kijkt wat er in de automotive wereld betaalt wordt voor iets met een beetje nette look.

Het enige is dat hun spul vrijwel nooit direct leverbaar is. Er zullen wel meer zijn die dit graag bestellen. ;)

elmarconi

Hou er wel rekening mee dat de operating temp specs een beetje krap zijn (0-40 °C).
In een auto kom je daar snel buiten...

Maar idd, wat een leuk schermpje!
--
Autogas Inside . . .

razorx

Citaat van: elmarconi op 25-06-2012 23:12:06
Hou er wel rekening mee dat de operating temp specs een beetje krap zijn (0-40 °C).
In een auto kom je daar snel buiten...

Maar idd, wat een leuk schermpje!
Goed om daar op te letten!
Ik denk dat het in de praktijk wel mee zal vallen als er normale componenten gebruikt zijn. Ik zal het apparaatje wel een beetje plagen als het binnen is. ;)
Twee signalen tegelijk zichtbaar maken, kan ook als een "bargraph".

Hoeft niet per sé kvs temp en accu te zijn.
Olietemp, oliedruk, lambda waarde, AFR. Als je het maar in volts aanbrengt zonder het oorspronkelijke signaal te verstoren door b.v. te lange kabels of interferentie.