Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Ik dacht dat de MAF met 12V gevoed wordt. Kan me natuurlijk vergissen.

The Demon

Ik neem nog even een frisse Warsteiner om dit allemaal te kunnen volgen (begrijpen is iets heel anders)  ;D

Groet,
The Demon.

razorx

pwberg

Citaat van: The Demon op 17-01-2014 23:04:18
Ik neem nog even een frisse Warsteiner om dit allemaal te kunnen volgen (begrijpen is iets heel anders)  ;D

Groet,
The Demon.

Succes, ik ga het met een krat nog niet redden......

Heb alsmaar het vermoeden dat FJ een gemuteerde Russische Dwerghamster is die in zijn moedertaal en lokaal dialect onder het account van Yits zit te posten en dat zijn undercover hommies hier reageren.........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razorx

Proest!

Morgen de wideband sonde maar eens plaatsen en testen of de logging werkt.

pwberg

Citaat van: razorx op 17-01-2014 23:11:38
Proest!

Morgen de wideband sonde maar eens plaatsen en testen of de logging werkt.

Zie je, doetie het alweer.........  :angel:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Demon

Citaat van: pwberg op 17-01-2014 23:09:00
Citaat van: The Demon op 17-01-2014 23:04:18
Ik neem nog even een frisse Warsteiner om dit allemaal te kunnen volgen (begrijpen is iets heel anders)  ;D

Groet,
The Demon.

Succes, ik ga het met een krat nog niet redden......

Heb alsmaar het vermoeden dat FJ een gemuteerde Russische Dwerghamster is die in zijn moedertaal en lokaal dialect onder het account van Yits zit te posten en dat zijn undercover hommies hier reageren.........
Ik ben ook bang dat ik de voorraad bij de buurtsuper morgen maar moet gaan halen, gelukkig is het in de aanbieding  :eusa_dance:

Wat FJ betreft: Die kan hier ook geen chocola meer van maken en is gevlucht naar warmer oorden.

Groet,
The Demon.

V70geRwin

Yits, heb ik dat gemist of heb je de groene jongens er al in zitten?

The Demon

Dit komt net binnen op de FJ Radar, hij is incognito maar hij is het wel degelijk.

Groet,
The Demon.

razorx

Citaat van: V70geRwin op 17-01-2014 23:19:55
Yits, heb ik dat gemist of heb je de groene jongens er al in zitten?
Heb wat testjes er mee gedaan, morgen gaan ze er definitief in. Lijkt tot dusverre niet spannend, behalve wat kleine aanpassingen als constanten. Vanaf morgen hoop ik alle metingen en logging op orde te hebben.

razorx

@ The Demon: De foto die je laat zien is van iets wat knaagt. Maar dit is zeker niet FJ. Al kan FJ vele gedaantes aannemen, zeker in nabijheid van een vrouw.

Hij zit al weken trouw met zijn vier toetsige cavia pad naast me, berekeningen te maken. Veel getrappel op dat ding, veel lawaai snachts maar zijn berekeningen kloppen.

KIM

Je hebt gelijk Yits, er zijn ook MAF's die 12V voeding hebben.
Omwille van spanningsstabilisatie wordt veel gewerkt met 5 V. Je wilt niet dat de startspanning je MAF signaal beïnvloed...

The Demon

Citaat van: razorx op 17-01-2014 23:29:00
@ The Demon: De foto die je laat zien is van iets wat knaagt. Maar dit is zeker niet FJ. Al kan FJ vele gedaantes aannemen, zeker in nabijheid van een vrouw.

Hij zit al weken trouw met zijn vier toetsige cavia pad naast me, berekeningen te maken. Veel getrappel op dat ding, veel lawaai snachts maar zijn berekeningen kloppen.
Hmmmm  :eusa_think:, dan is de kallibratie van de FJ radar weer eens van slag, hoe kan dat nou weer?

Groet,
The Demon.

Piet

Citaat van: razorx op 17-01-2014 22:28:27
Nee geen goed idee. Het niet lineaire gebied dat je liever voorkomt zal op het zelfde punt blijven beginnen. En daar beginnen de complicaties qua berekeningen.
Laat het nog niet volledig varen. Even wachten wat Piet zegt. ;)

De MAF heeft een 12 volt voeding, is echter niet te bewegen tot afgifte van meer dan 5 volt, althans ik heb hem niet meer dan 5 volt af zien geven (waarop hij dan clipt) direct gemeten aan zijn uitgang. Dat betekent dat je dan met een andere sensor verder moet, die dan weer een heel andere curve heeft. Daardoor  heb je dan nog  steeds niet een eenvoudige nauwkeurige omrekeningsfactor, niet anders dan bij een grotere behuizing, lijkt mij.

cornelis-b

Mmmmmmm: Rare berekeningen van FJ  ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien