Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

#7605
Netjes zo Yits, blijf het met dat hout persoonlijk toch het mooiste vinden ipv die alu trim erin....

remeeus

Ziet er heel chique uit zo Yits!

mitchelli

Goed bezig Yits, heel interessant om te lezen allemaal!

CiteerIk moet het nog even door laten gisten dat idee. Je zou eigenlijk een detonatie detectie willen voordat de detonatie op treedt.

Nou heb ik er niet heel veel verstand van, maar dit is toch net zoiets als een bout aandraaien op kwartslag voor afbreken? Dat gaat toch niet?  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Piet

Tsss .... Heb ik juist het walnoten hout uit mijn C70 gesloopt en vervangen door Alu om hem te moderniseren is de communis opinio weer dat walnoten mooier is.
Opa Piet kan het allemaal niet meer bijhouden blijkt :)

elianmars

Citaat van: Piet op 22-12-2015 09:18:33
Tsss .... Heb ik juist het walnoten hout uit mijn C70 gesloopt en vervangen door Alu om hem te moderniseren is de communis opinio weer dat walnoten mooier is.
Opa Piet kan het allemaal niet meer bijhouden blijkt :)

Ik ben eigenlijk altijd anti-hout geweest, maar nu ik het in de C heb, vind ik het toch wel mooi ;D

Lunadust

Sorry, maar hout hoort in de kachel.

In zowel de classic als in de N zit bij mij aluminium.
Zoals Piet aangaf, veel moderner,
Techneut, geen dichter.

V70geRwin

Citaat van: Lunadust op 22-12-2015 09:36:04
Sorry, maar hout hoort in de kachel.

In zowel de classic als in de N zit bij mij aluminium.
Zoals Piet aangaf, veel moderner,

Aluminium is zo 2015, doe.dan carbon  ;)


Lunadust

Techneut, geen dichter.

razorx

Ghe ghe. Zo zie ik treinen vol met onderdelen van de één naar de ander gaan en een paar jaar later weer terug als de wagen van eigenaar veranderd is.

)()()sT

Ik kan niet wachten tot dat armoedige aluminium bij mij eruit is :evil:

Mooi of niet, het breekt het inmiddels al op leeftijd zijnde dash prima Yits :)

classicT5

Citaat van: razorx op 20-12-2015 19:59:52
Ik moet het nog even door laten gisten dat idee. Je zou eigenlijk een detonatie detectie willen voordat de detonatie op treedt.


Interessant idee. Maar dan moet je weten welke parameters onder welke omstandigheden tot detonatie leiden. Kun je bijna big data analyse op loslaten m.i. Anders gezegd zou je ook kunnen denken dat je parameters uberhaupt al verkeerd staan als er detonatie optreedt, nu is er alleen correctieve aanpassing. Lijkt me wel dat je veel variabelen hebt die in combinatie tot detonatie kunnen leiden.

V70geRwin

Citaat van: razorx op 22-12-2015 10:59:21
Ghe ghe. Zo zie ik treinen vol met onderdelen van de één naar de ander gaan en een paar jaar later weer terug als de wagen van eigenaar veranderd is.

Ik vond het ook lelijk totdat het in mijn R zat.
Of ik wordt ouder of vond het toch beter passen bij de leeftijd van de auto, ik denk het laatste  ;D

Leuk idd die smaken.en de ombouw naar eigen smaak  :eusa_clap:

vincen tdi

Dat hout is in het licht van duurzaamheid natuurlijk ook veel beter dan aluminium  :eusa_whistle:

Staat natuurlijk ook veel mooierderder zo  :eusa_shifty:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

UserID6342

Citaat van: Piet op 22-12-2015 09:18:33
Tsss .... Heb ik juist het walnoten hout uit mijn C70 gesloopt en vervangen door Alu om hem te moderniseren is de communis opinio weer dat walnoten mooier is.
Opa Piet kan het allemaal niet meer bijhouden blijkt :)
Troost je Piet, straks ga je weer terug naar hout ;D.  Het is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten in mijn ogen.  De een vind hout mooi, de ander alu.  Heel simpel.  Wat mijzelf aangaat heb ik een voorkeur voor hout, maar zou het er niet uitrossen als er alu had gezeten.

henry classic v70

Aluminium, hout of de graniet-variant... alles beter dan dat saaie grijze kunststof toch  :D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4