Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 57 gasten bekijken dit topic.

razorx

Inderdaad Henry.
Joost verwoordde het mooi:

Citaat van: )()()sT op 22-12-2015 11:25:24
..
Mooi of niet, het breekt het inmiddels al op leeftijd zijnde dash prima Yits :)

razorx

 Goedenavond!

In navolging van Big Ben ook maar zo een instapverlichtingsdinges met Volvo logo ingebouwd. Hij was op zijn beurt weer geïnspireerd door Dopie.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,12542.msg1634892.html#msg1634892

Normaal projecteert zo een LED het Volvo logo op straat als je de deur open doet.
Ik heb er voor gekozen de led juist als instap verlichting te gebruiken.

Eerst het lampje uit de bestaande instapverlichting gehaald. Dat zou immers storen. En de draadjes van de LED projector er subtiel aan vastgesoldeerd. Zorg er voor dat je draadje alvast door het gat in het schopbord loopt.


Het was even zoeken naar de juiste plek in het schopbord voor een mooi centrale verlichting.


Het volgende plaatje doet de werkelijkheid geen recht aan. Mijn matje lag er wat rafelig bij en ik had mijn schopbord er aan de rechterkant niet goed inhangen.


Een erg leuk effect!

Gisteravond nog even tijd gevonden om een ECU te prepareren voor Ostrich gebruik.
Oude eeprom er uit en voetje er in.

UserID25761


arjen850

ook een leuke plek :D ik heb ze gister ook binnen gekregen ;D

macfocus

Citaat van: V70geRwin op 22-12-2015 10:55:21
Citaat van: Lunadust op 22-12-2015 09:36:04
Sorry, maar hout hoort in de kachel.

In zowel de classic als in de N zit bij mij aluminium.
Zoals Piet aangaf, veel moderner,

Aluminium is zo 2015, doe.dan carbon  ;)


Ik ben van Carbon plakfolie naar hout gegaan ; )
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

jeroen74

Ik zou ook wel hout willen, maar dan piano zwart hoogglans gepolitoerd. Ik meen me te herinneren dat er een Volvo was die dat had...  :eusa_think:

arjen850

Citaat van: jeroen74 op 24-12-2015 11:26:34
Ik zou ook wel hout willen, maar dan piano zwart hoogglans gepolitoerd. Ik meen me te herinneren dat er een Volvo was die dat had...  :eusa_think:

Zowiezo de S/V40

razorx

#7627
Goedenavond!

Soms plaats ik wel eens een berichtje als ik wat leuks tegen kom. ;)
Zo kwam ik gisteren een 9.7 inch multiboot tablet met retina scherm tegen (Win10/Andoid5):
http://bitspeed.nl/tablets/android-windows-8.1/teclast-x98-air-iii-32gb-9-7-inch-retina-tablet-android-5.0/
Resolutie: 2048 x 1536

Meteen maar eentje besteld. Rechtstreeks uit China. Ik ontdekte deze leverancier in NL te laat.

Verwacht geen wonderen van de Intel Baytrail Z3735F processor, maar dit goed genoeg voor Internet/Word, wat apps onder Android of veel leuker: datalogging met TunerPro.

De kosten van dit leuks: 159 euro. Flipcase met keyboard heb je voor 40 euro.

De reviews die ik lees zijn positief over de afwerking en de degelijkheid.

Fijne avond!
Yits.

classicT5

Is die er ook met 3G of 4G? Dan kun je over air je log wegschrijven

razorx

Deze heeft alleen WiFi. Maar er zijn ook varianten met ..G. WiFi is voor mij voldoende om een voor de deur sync tussen auto en netwerk te doen.

UserID6342

Zou Vida erop draaien want dan heb ik ook wel interesse.....

)()()sT

Citaat van: Dirk342 op 27-12-2015 09:31:23
Zou Vida erop draaien want dan heb ik ook wel interesse.....

Ik zou sowieso wel met een tablet uit willen lezen.... :D

cornelis-b

Heb nog een Android tablet in de aanbieding, Acer Iconia B750 nog in de garantie en originele verpakking.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 27-12-2015 10:31:00
Citaat van: Dirk342 op 27-12-2015 09:31:23
Zou Vida erop draaien want dan heb ik ook wel interesse.....

Ik zou sowieso wel met een tablet uit willen lezen.... :D
Als Tunerpro erop draait, dan draaien de kleine standaard programma's om uit te lezen, zoals Brickdiag en VolFCR ook. Daar zie ik zelf het probleem niet zo in.

classicT5

Denk dat het nog wel uitdaging is om programmas a la Brickdiag en VolFCR werkend te krijgen ivm het instellen van de virtuele compoort. Misschien zijn hier mensen die dat al gedaan hebben?

Met windows10 zal dat sowieso m.i. makkelijker zijn dan met android.