Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Dank jullie dank jullie.
Jullie allen ook het beste voor 2016.

Vandaag begon de dag uiterst moeizaam. Slecht geslapen. Had het gevoel geen kant uit te kunnen. Dat gevoel en een overspanning horen bij elkaar.
Totdat ik vanmiddag een berichtje kreeg van mijn inmiddels ex-collega. Het lijkt er op dat het geen vecht scheiding wordt. Daar ben ik heel blij mee. Met een vechtscheiding zijn er alleen maar verliezen aan beide kanten.

Je wilt niet weten wat dit met mijn depressieve en angstige gevoel deed. Páf! Voel me hierdoor een stuk beter. Ik weet dat ik moet waken voor de terugval, maar weet ook dat er een einde aan dat rot gevoel zal komen. Het voelde alsof mijn overspanning noot zou eindigen en er geen uitzicht was op betere tijden. Dat is nu anders.

Saskia heeft de garage leeggeruimd. Op terecht aanraden van Dirk beide tanks volgegooid om de invloed van condens in de tank te minimaliseren. Nrfh de 10V kon nu in de garage.  Accu op de el-cheapo maar goede HQ druppel lader en Nrfh geschorst.

Voorlopig hebben we die niet nodig nu ik werk vanaf het voor bedrijfsmatig gebruik bedoelde gedeelte van onze dienstwoning  ;D.

Eén keer in de maand zal Nrfh even uitgelaten worden.

Verder heb ik me onledig gehouden met het maken van lijstjes van zaken die ik moet regelen, dingen die ik moet kopen en hoe ik de werkruimte ingericht wil hebben.

Ben nu doodop maar wel met een prettig gevoel.

Voor vanavond als beloning een Brugse Zot voor Saskia en een Hertog Jan Grand Prestige voor mij.

Proost alvast!

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

The Demon

Proost Yits!

Ook vanuit Haarlem een mooi en positief jaar toegewenst!

Hiker

Blijkbaar ben ik niet geheel op de hoogte wat er allemaal gebeurt is.

Ik wens je veel plezier en een goed 2016. PROOST!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

jeroen74

CiteerEén keer in de maand zal Nrfh even uitgelaten worden.

Met een geschorste auto mag je de weg niet op, alleen voor een APK met een aantoonbare afspraak en dan via de kortste route.

Schorsen kan alleen in periodes van tenminste 3 maanden, en als je betrapt wordt mag je alsnog de houderschapsbelasting betalen, van de hele geschorste periode waarschijnlijk.

elmarconi

Er zijn zoveel mensen als meningen over langdurig stallen.
http://home.online.nl/hansreeder/bosmal.tips.html
Citeer
Start de motor niet meer tijdens de stallingsperiode.
Daardoor treedt een flinke condensvorming op en we hebben juist een lange rit gemaakt om die condens weg te krijgen.

Maar ik denk dat dat allemaal goed gaat komen!
--
Autogas Inside . . .

razorx

innocenti

arjen850

Alle beste wensen Yits, ik drink er 1 op jullie😀

razorx

Dan kunnen wij niet achterblijven. 3 op jullie. :D

PimR

Ook via deze weg nog een keer:

De allerbeste wensen voor 2016 en maak er een fantastisch jaar van!

elmarconi

Citaat van: razorx op 02-01-2016 22:54:23
Dan kunnen wij niet achterblijven. 3 op jullie. :D

Niet doen! 3 Grand Prestiges wordt je niet fitter van...
--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Al dat gezuip hier ;D.  Maar ik heb er gisteravond ook maar een paar genomen op jullie ;D ;D

razorx

Ghe ghe. Die Hertog Jan Grand Prestige is bij 1 gebleven. Een bier van 10% moet je voorzichtig mee zijn. Was wel lekker.

OK nu de overspanning. Ik hoop wat bijdrage te kunnen leveren voor anderen. Ja er zijn stadia, maar niet alle medische definities zijn bruikbaar voor iemand die overspannen is. Daarom wil ik mijn ervaring vertellen.

Ik kan berichten dat ik aan het opkrabbelen ben en een uitzicht heb op een leuker leven dan daarvoor. Alles komt door het zelf weer kunnen maken van keuzes en mijn standpunt duidelijk maken.

Goed hoe ik het stap voor stap doormaakte en nog doormaak:
1. Ik kreeg van mijn boekhoudster en administratief medewerkster Jeanne commentaar over mijn gespannen gedrag. Nu heeft die lieverd erg lange tenen, dus ik nam de vrijheid niet te luisteren. Dom van mij. Normaal zou ze dit nooit zo duidelijk aangeven. Ik ben overspannen gaf zij mij aan en ik luisterde niet.

2. Ik ging door als een gek. Ik had een zakelijke samenwerking die mij al jaren niet aanstond. Mijn assertiviteit probleem is een gebrek aan assertiviteit. Mijn ex zaken partner heeft ook een probleem met assertiviteit, maar lost dat op met aggressiviteit.
Een slechtere combinatie is niet mogelijk.

3. Ik werd overspannen. Nee niet overspannen. Burn out. Een medisch nog niet volledig erkend stadium.
In mijn ervaring komt het neer op het volgende. Tijdens overspanning reageer je overspannen en onredelijk. Dat was allang het geval bij mij maar ik vond die anderen om mij heen onredelijk. Trok me daar niets van aan en ging door. Tot dat ik me zelf huilend achter een computer aantrof niet meer wetende waar ik mee bezig was. Vervolgens ontdekte ik dat ik niets meer kon. Alle energie was weg. Schrik niet ik zag een niet bestaan als een oplossing, Burn out!

4. Rust? Probeerde het. Met een eigen bedrijf en wat ballast van een ex samenwerking is die rust moeilijk te vinden. Schrik niet: Ik sliep 16 uur per dag. 6 weken lang en maakte me alleen maar benauwd over die klanten die ik niet kon helpen, maar ook niet geholpen werden door mijn collega. Of zo leek het.

5. De oplossing:
Niet bang zijn! Denk niet voor een ander! Het is jouw leven waar je over beslist!

Ok na bijna een zakelijke vechtscheiding komen we er waarschijnlijk goed uit. Kosten delen waar dat nuttig is voor nu en de volgende stap is verdere scheiding. Het gebeurt nu in harmonie gelukkig.

En het vervolg komt wel weer later.

UserID6342