Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

innocenti


arjen850

Alle beste wensen Yits, ik drink er 1 op jullie😀

razorx

Dan kunnen wij niet achterblijven. 3 op jullie. :D

remeeus

Ook via deze weg nog een keer:

De allerbeste wensen voor 2016 en maak er een fantastisch jaar van!

elmarconi

Citaat van: razorx op 02-01-2016 22:54:23
Dan kunnen wij niet achterblijven. 3 op jullie. :D

Niet doen! 3 Grand Prestiges wordt je niet fitter van...
--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Al dat gezuip hier ;D.  Maar ik heb er gisteravond ook maar een paar genomen op jullie ;D ;D

razorx

Ghe ghe. Die Hertog Jan Grand Prestige is bij 1 gebleven. Een bier van 10% moet je voorzichtig mee zijn. Was wel lekker.

OK nu de overspanning. Ik hoop wat bijdrage te kunnen leveren voor anderen. Ja er zijn stadia, maar niet alle medische definities zijn bruikbaar voor iemand die overspannen is. Daarom wil ik mijn ervaring vertellen.

Ik kan berichten dat ik aan het opkrabbelen ben en een uitzicht heb op een leuker leven dan daarvoor. Alles komt door het zelf weer kunnen maken van keuzes en mijn standpunt duidelijk maken.

Goed hoe ik het stap voor stap doormaakte en nog doormaak:
1. Ik kreeg van mijn boekhoudster en administratief medewerkster Jeanne commentaar over mijn gespannen gedrag. Nu heeft die lieverd erg lange tenen, dus ik nam de vrijheid niet te luisteren. Dom van mij. Normaal zou ze dit nooit zo duidelijk aangeven. Ik ben overspannen gaf zij mij aan en ik luisterde niet.

2. Ik ging door als een gek. Ik had een zakelijke samenwerking die mij al jaren niet aanstond. Mijn assertiviteit probleem is een gebrek aan assertiviteit. Mijn ex zaken partner heeft ook een probleem met assertiviteit, maar lost dat op met aggressiviteit.
Een slechtere combinatie is niet mogelijk.

3. Ik werd overspannen. Nee niet overspannen. Burn out. Een medisch nog niet volledig erkend stadium.
In mijn ervaring komt het neer op het volgende. Tijdens overspanning reageer je overspannen en onredelijk. Dat was allang het geval bij mij maar ik vond die anderen om mij heen onredelijk. Trok me daar niets van aan en ging door. Tot dat ik me zelf huilend achter een computer aantrof niet meer wetende waar ik mee bezig was. Vervolgens ontdekte ik dat ik niets meer kon. Alle energie was weg. Schrik niet ik zag een niet bestaan als een oplossing, Burn out!

4. Rust? Probeerde het. Met een eigen bedrijf en wat ballast van een ex samenwerking is die rust moeilijk te vinden. Schrik niet: Ik sliep 16 uur per dag. 6 weken lang en maakte me alleen maar benauwd over die klanten die ik niet kon helpen, maar ook niet geholpen werden door mijn collega. Of zo leek het.

5. De oplossing:
Niet bang zijn! Denk niet voor een ander! Het is jouw leven waar je over beslist!

Ok na bijna een zakelijke vechtscheiding komen we er waarschijnlijk goed uit. Kosten delen waar dat nuttig is voor nu en de volgende stap is verdere scheiding. Het gebeurt nu in harmonie gelukkig.

En het vervolg komt wel weer later.


UserID6342


classicT5

Wat kun je toch mooi schrijven Yits. Mooi dat je dit deelt met anderen. Succes met het klimmen uit het dal, gaat je lukken.

En wat zul je dan genieten erna.

KIM

Dat schrijven vertelt ook perfect waar jij je bevindt in het genezingsproces. Het (h)erkennen van de oorzaak is de belangrijkste stap naar genezing.
Meer aan jezelf denken is een 2e belangrijke stap.

Sterkte Yits!

Jans Duiven


Lunadust

Mooi begin van 2016 Yits,

Geen dal zo diep of de mens kan er weer uitkomen, ga zo door.


"Komt wel weer goed schatje."  :eusa_clap: :eusa_clap:
Techneut, geen dichter.

alarni


Claudia

Fijn dat je de toekomst weer zonnig tegemoet ziet, Yits.
Sterker....fijn dat je überhaupt weer een toekomst ziet.
En dit alles kwam vóór/tijdens of na Champix?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

razorx

Citaat van: Claudia op 05-01-2016 15:45:05
Fijn dat je de toekomst weer zonnig tegemoet ziet, Yits.
Sterker....fijn dat je überhaupt weer een toekomst ziet.
En dit alles kwam vóór/tijdens of na Champix?
Als ik zo terug kijk was ik al overspannen voor de Champix.
Tijdens de Champix kreeg ik rare angst aanvallen. Die verdwenen toen ik met dat middel stopte.
Maar kwamen weer terug toen ik instortte.

Moeilijk hier een eerlijk beeld van te geven.