Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Yits wat een verhaal, maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het met die kippen-clan van de overkant gaat? Ik weet nog dat je me een keer vertelde dat de bewoners van jou grondgebied de clan van de overkant iedere keer aan het uitdagen waren. Hoe gaat het nu? Het is natuurlijk goed mogelijk dat die rietkip een spion is van de overkant. Zorg er voor dat FJ in elk geval het cavialeger paraat houdt zodat ze er voor kunnen zorgen dat je hele grondgebied niet door die kippen-clan wordt over genomen.

Ik vertrouw die rietkip niet eerst stiekem naar binnen gluren en er dan met gestrekte nek snel vandoor gaan, verdacht hoor.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

EdenAli

Haha geweldig geschreven Yits.

Onze zwarte poes Jacques brengt zo af en toe een dikke rat naar binnen (die het dan niet meer doet),
Vervolgens moet iedereen komen kijken en gaat ie naar de voerbak om op niet verstaanbare wijze duidelijk te maken dat ie honger heeft.
De rat is dan voor ons en meneer wil harde brokjes.

razorx

Citaat van: Snellebaksteen op 22-01-2016 22:03:34
;D
Gekke kattennamen verzinnen is bij ons ook een sport.
;D
Wij hebben een kater die "Meneer" heet. Erg leuk om te roepen in de tuin: "Meneer, eten!!"
En een klein zwart katje die knetterhard kan spinnen, die heet Snorro.
;D

Sateh, Toeter, Koe en Kroket liggen onder hun eigen steentjes achter in de tuin te rusten.
;D
Heerlijke namen. Vooral die Meneer.  ;D

Citaat van: cornelis-b op 22-01-2016 22:24:10
..
Ik vertrouw die rietkip niet eerst stiekem naar binnen gluren en er dan met gestrekte nek snel vandoor gaan, verdacht hoor.
Het stemt mij ook niet gerust dat rare gedrag van die beesten. FJ is in hoogste staat van paraatheid. Daar is hij dan wel weer goed voor.

@Ed: Ja die rat is dan echt een cadeautje voor jullie.  ;D

Broabander

Ha, wij hebben hier ook zo'n zwarte duivel rondlopen. Inmiddels sinds december 2014 bij ons, maar heeft nog steeds geen naam ;D Op gegeven moment raak je eraan gewend om het beestje gewoon poes te noemen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Snellebaksteen

Toen Snorro voor het eerst bij ons naar binnen wandelde wilde ik hem Neger noemen maar dat mocht niet van mijn vrouw...
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elmarconi

Citaat van: Snellebaksteen op 23-01-2016 23:37:32
Toen Snorro voor het eerst bij ons naar binnen wandelde wilde ik hem Neger noemen maar dat mocht niet van mijn vrouw... :eusa_shifty:

Tukker bedoel je?  ;D
--
Autogas Inside . . .

Snellebaksteen

:eusa_clap:
Ik ben bij de try-out geweest van deze show van Herman. Weergaloos goed.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

classicT5

Rustig hier, gaat alles goed Yits?

razorx

Dank je Jeroen. Ach het er boven op krabbelen gaat met ups en downs. Belangrijkste is dat het gaat.
Ik doe inderdaad rustig aan.

De R heeft KVS verlies. Slang onder het tankje. Zo te zien een te strak aangedraaide en verkeerde slangklem. De slang was een silicone slang. Hier komt weer een originele op. Misschien persoonlijk maar vind die silicone slangen niet fijn.
Wiellager rechts voor mag ik ook vervangen en de BOV. Alles op zijn tijd. ;)

Lunadust

Yits,
We hebben er 2 of 3 jaar terug op de vkb een (imi?) tankje opgezet.
Dat was toen een beetje tobben want we hadden allebij amper gereedschap bij ons. Misschien dat dat niet helemaal netjes gegaan is.

Techneut, geen dichter.

razorx

Hey Bas, ik herinner me dit goed. Was leuk om toen kennis te maken. Het was wel een origineel tankje. Ik ken de Scanpech of Proparts afbreekzooi maar al te goed. ;)
De ellende zit hem nu in een veel te strak aangedraaide en verkeerde slangenklem aan de kant achter het blok. Hadden wij geen deel aan. Silicone wordt daar niet vrolijk van. Was simpelweg vrijwel doorgesneden.

Tja en wat silicone en echt aangaat:  ;D Liever echt!

Lunadust

Oooh.

Dus het valt allemaal wel mee, nu originele erop?
Techneut, geen dichter.

razorx

Yep! Ach zo heel langzaam aan krijg ik weer zin in dingen. Wat gaat dat gaat en wat ik niet kan of wil laat ik even liggen. De wereld vergaat er niet mee. ;)

Even terug komende op die silicone rage, misschien stoot ik mensen tegen hun hoofd of sta ik op hun voeten of hebben ze doodgewoon een andere mening ;) . Ik heb het nooit zo gesnapt. Origineel rubber gaat een jaar of 15 mee, glibbert bij het aandraaien niet weg onder de slangklem en is niet gevoelig voor scherpe randen van die klem. Dit in tegenstelling tot slangen die gebaseerd zijn op silicone.

OK er zijn momenten dat je geen keuze hebt. Binnenkort komt er een 3,25" LMM behuizing aan. Het verloop naar de turbo inlaat geeft je geen andere keuze dan silicone.

Groetjes,

Yits.

elmarconi

De vraag siliconen of rubber. Het zou zo maar over iets heel anders kunnen gaan  ;D
--
Autogas Inside . . .

StefanCJ

Dit is nu exact de reden dat ik de kvs slangen van Gates en van de dealer heb besteld (Gates heeft ze helaas niet allemaal in het assortiment). Siliconen zijn hip maar als de oude 15 jaar mee gaan heb ik geen slangen nodig die 20 jaar mee gaan.