Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Yits, even hardop gedacht,

Moet ik jullie nu condoleren of niet? Je zegt dat het niet hoeft, maar toch wil ik jullie een blijk van medeleven meegeven.

Geniet van het leven, het is maar zo kort. Misschien is dat wel het belangrijkste ;)

Oh ja, BEDANKT! 8)
Volvoloos....

Boeijke

Toch sterkte gewenst. Jullie zijn toch een mooi mens kwijt.

Maar dan toch maar die borrel
Proost op Suze.

macfocus

Sterkte dan Yits en Saskia,

Proost! Op Suze!
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

UserID6342

We hadden het er gisteren al over kerel, het is beter zo en ook ik heb gisteravond een biertje gedronken op Suze en op jullie !

Toch was het gisteren een erg fijne dag, ondanks dit droevige bericht natuurlijk.  Was blij om te zien dat jij je zo goed voelde, deed zowel Ronny als mij erg goed.

daanium

Sterkte Yits, mooi hoe je haar beschrijft
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

classicT5

Je weet het mooi te verwoorden Yits. Wens je mooi afscheid en fijne herinneringen.

V70geRwin

Mooi zoals jullie er tegen aan kijken, ik kan me daar ook helemaal in vinden.
Toch kan ik me voorstellen dat er ook verdriet is bij het afscheid of op latere momenten, sterkte vast daar voor voor Saskia en je zelf.

maruska

een toast op het leven ! hoe kort of lang dan ook....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Martin-R

Altijd lastige berichten, zeker op zo'n forum.
Elkaar een hart onder de riem steken, een soort van eerbetoon geven.. Maar ja, hoe dan!

Van mijn kant dan ook een "eenvoudige" sterkte.

Erg mooi hoe je het beschrijft; hoe het een soort van wens was.

Nogmaals, sterkte voor jou; en iedereen om om je heen!

MarcoV

Mooie woorden en id op het leven en geniet er van elke dag weer!

MarcoV

henry classic v70

Herinneringen ophalen met een glimlach is het mooiste geschenk wat een overledene kan krijgen.....  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

CarolineB

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 13-03-2016 22:11:26
Dit is een triest maar ook een niet triest bericht. Saskia's moeder is vandaag overleden.
Ik kan niet oordelen voor al haar dierbaren maar wel voor Sas en mij. Ze is 80 jaar geworden

Een korte reconstructie: Met haar camper reed ze wat zwalkend over de weg en raakte een verkeerspaal.
Met haar was niets aan de hand, zo leek het. Ze sprak normaal en werd naar huis gebracht. Pas de volgende dag had Suze zware hoofdpijn en moest overgeven.

Een logische eerste gedachte is een hersenschudding. Inmiddels in het ziekenhuis werd ze heel snel slechter en was er al niet echt meer bij. Saskia heeft nog een lieve maar afwezige lach mogen zien. Niet bewust maar wel in vrede zo leek het.

Ze wilde nog een nieuwe camper kopen om net als altijd door de wereld te reizen, daar was ze dol op. 80 jaar die heldin!
Onderweg naar een mogelijke nieuwe camper werd ze onwel. Ze stierf enkele dagen na het ongeval.

Waterpokken bleek de oorzaak van haar dood: Een hersenontsteking. Het waterpokken virus blijft bij een ieder die deze ziekte heeft gehad in het lichaam aanwezig. Dit kan bij verzwakking lijden tot hersenvliesontsteking of een hersenontsteking.

Condoleances of deelneming hoeft voor ons niet. Dit was juis een mooie dood, zoals wij het zien dan. In het harnas gestorven en snel. Ik denk dat ze dit niet bewust mee heeft kunnen maken. Wij waren allen bezorgd dat Suze als kasplantje onwaardig heen zou gaan omdat er misschien niets goeds geregeld zou zijn qua levensbeeindiging als het leiden te veel wordt. Wij en wij zijn Atheisten en zo zien wij een waardig afscheid.

Lieve Suze, je was een goed en strijdbaar mens en je hebt een paar mooie kinderen gemaakt waaronder mijn vrouw.
Dank je.

Vreselijk nieuws.

Gecondoleerd Yits  & Sas

NinaPaul

Sterkte met het verlies.

Over die oplaadbare batterijen probeer de 1,6V nikkel-zink batterijen eens (bijvoorbeeld van de conrad), die gaan een stuk langer mee.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

StefanCJ

Mooi beschreven en positief benaderd, chapeau.