Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Goedemiddag!

Wat de schade betreft: Ik wacht de uitslag nog steeds af. Volgende week zal ik het herstel incl. de A-stijl in gang zetten.

Wat de temperatuurmeter aangaat: Die is af. De printjes waren woensdag binnen, maar mijn hoofd stond er even niet naar. Gisteravond één exemplaar voor de test bestukt even slordig getest en het werkte niet. Vandaag wat minder gehaast te werk gegeaan en opnieuw getest. Perfect: Het geheel werkte meteen en hoeft niet afgeregeld te worden. De nauwkeurigheid van mijn conversieprintje is beter dan 1,2% dus het is aan de sensor van de koelvloeistof wat de eindnauwkeurigheid is.

Het nieuwe printje heb ik zo ontworpen dat het precies even hoog is als het paneelmetertje.

Hij zit mooi stevig vast via de 14 pens connector van het display. Op de achtergrond zie je een injectiespuit met het SMD soldeer.

Vreugde moment.

Vanavond of morgen ga ik de resterende preciesie componenten in grotere hoeveelheid bestellen, zodat de eerste exemplaren eind deze week de deur uit kunnen.

Groeten,

Yits.

Jack v

klasse Yits :eusa_clap:

btw  Douwe heeft het magazijn haast leeggeroofd dus zondagavond kun je hem ook verwachten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ludo

Prachtig resultaat Yits. (en Jack)
Dat ziet er mooi uit zo.  :eusa_clap:

jobridaro

Yits, kom er eens in, hoe is 't afgelopen met de expert??

razorx

Ach gisteren kreeg ik een automatisch bericht dat de afwikkeling vertraging oploopt. Vandaag het bericht dat de schade in behandeling is genomen, dat de politie om het rapport is gevraagd en dat de wederpartij aansprakelijk is gesteld. Omdat dit een claim bij het GVB is kan dat best nog even omslachtig verlopen.

Morgen maak ik een afspraak met de garage aan de overkant voor de voorruit en de motorkap. Die laatste hoeft wat mij betreft niet plaatselijk hersteld te worden. Een volledig nieuw lakje is wel zo net. Ondertussen ook wat gekeken naar andere auto's maar al snel besef je dat je moet koesteren wat je hebt en kent.

Douwe

Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:07:11
Ach gisteren kreeg ik een automatisch bericht dat de afwikkeling vertraging oploopt. Vandaag het bericht dat de schade in behandeling is genomen, dat de politie om het rapport is gevraagd en dat de wederpartij aansprakelijk is gesteld. Omdat dit een claim bij het GVB is kan dat best nog even omslachtig verlopen.

Morgen maak ik een afspraak met de garage aan de overkant voor de voorruit en de motorkap. Die laatste hoeft wat mij betreft niet plaatselijk hersteld te worden. Een volledig nieuw lakje is wel zo net. Ondertussen ook wat gekeken naar andere auto's maar al snel besef je dat je moet koesteren wat je hebt en kent.

Ik ken het gevoel, ik ben ook wezen rondneuzen voor het geval de DOP'er definitief niet door de APK komt.
Maar er gloort weer hoop voor de DOP'er
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

razorx

Citaat van: Douwe op 14-06-2012 21:16:10
Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:07:11

Ik ken het gevoel, ik ben ook wezen rondneuzen voor het geval de DOP'er definitief niet door de APK komt.
Maar er gloort weer hoop voor de DOP'er
Ik las het. Je hebt alijd bij zo iets zo'n rondneusmoment.
De uitkering zal neem ik aan wel even op zich laten wachten. Zojuist het online dossier van de Das bekeken. Prettig om dat zo in te kunnen zien.

Hier de aanprakelijkstelling naar het GVB:

Citeer
Geachte mevrouw, heer,
Mijn verzekerde informeerde mij over dit voorval. Bijgaand zend ik u het schadeformulier. Volgens
mijn gegevens bent u (mede) aansprakelijk te achten voor de schade die mijn verzekerde bij
dit voorval leed.
Wilt u een volledig ingevuld schadeformulier aan uw aansprakelijkheidsverzekeraar zenden, als
dat nog niet is gebeurd? Ook als u zich niet aansprakelijk acht.
Hierbij stuur ik u een antwoordkaartje. Wilt u dit invullen en aan mij retourneren? Ik kan mij dan
rechtstreeks wenden tot uw aansprakelijkheidsverzekeraar. Dit voorkomt extra werkzaamheden.
Als u op de datum van het ongeval niet verzekerd was, verneem ik graag hoe u de schade gaat
regelen.

razorx

In het kader van dat rondneuzen naar andere auto's:
Zo was ik vandaag even wezen kijken naar de S70 die Mitchelli op dit moment aanbied, maar had daar mijn bedenkingen bij.

In je hoofd reserveer je dan een potje voor bijkomende zaken. Als je dan besluit bij je eigen wagen te blijven, kan je ineens heel veel leuke dingen doen. ;)

Douwe

Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:46:23
In het kader van dat rondneuzen naar andere auto's:
Zo was ik vandaag even wezen kijken naar de S70 die Mitchelli op dit moment aanbied, maar had daar mijn bedenkingen bij.

In je hoofd reserveer je dan een potje voor bijkomende zaken. Als je dan besluit bij je eigen wagen te blijven, kan je ineens heel veel leuke dingen doen. ;)

+ 1  ;D ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

The Volvoboy

Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:07:11Een volledig nieuw lakje is wel zo net.

Tenzij ze het in een andere kleur doen ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 14-06-2012 21:55:36
Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:07:11Een volledig nieuw lakje is wel zo net.

Tenzij ze het in een andere kleur doen ;D

ach een V70 neus zit er zo aan ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:21:33

Geachte mevrouw, heer,
Mijn verzekerde informeerde mij over dit voorval. Bijgaand zend ik u het schadeformulier. Volgens
mijn gegevens bent u (mede) aansprakelijk te achten voor de schade die mijn verzekerde bij
dit voorval leed.
Wilt u een volledig ingevuld schadeformulier aan uw aansprakelijkheidsverzekeraar zenden, als
Hierbij stuur ik u een antwoordkaartje. Wilt u dit invullen en aan mij retourneren? Ik kan mij dan
rechtstreeks wenden tot uw aansprakelijkheidsverzekeraar. Dit voorkomt extra werkzaamheden.
Als u op de datum van het ongeval niet verzekerd was, verneem ik graag hoe u de schade gaat
regelen.
Yits, ik zou het woordje 'mede' er tussenuit halen !  Nu geef je al ruimte voor een discussie rond wie aansprakelijk is...

V70geRwin

Citaat van: Dirk342 op 15-06-2012 08:18:00
Citaat van: razorx op 14-06-2012 21:21:33

Geachte mevrouw, heer,
dit voorval leed.
regelen.
Yits, ik zou het woordje 'mede' er tussenuit halen !  Nu geef je al ruimte voor een discussie rond wie aansprakelijk is...

zou het gvb ontkennen dat het hun bushokje was  ;)

haasje

Ik geloof niet dat Yits hier iets in kan veranderen, het is een brief die opgesteld is door de rechtsbijstand, niet door hem.

Misha

Citaat van: haasje op 15-06-2012 10:22:03
Ik geloof niet dat Yits hier iets in kan veranderen, het is een brief die opgesteld is door de rechtsbijstand, niet door hem.
Yits kennende daarentegen zou hij geen brieven laten versturen uit zijn naam zonder ze gelezen te hebben en de inhoud akkoord te hebben bevonden.
;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het