Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

proest,

het begint zo langzamerhand wel veel bier te kosten met die uitspraken van je mijnheer Paerl ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

;D. Dat Franz Joseph eens een avond niet aanwezig is ;D

Daf46

Vraag de mods even deze berichten te verwijderen, Franz Joseph heeft niet graag dat er over hem gesproken wordt in zijn afwezigheid  :eusa_shifty:

widebody

Yits,

Ik weet niet of je deze site al kent? Kwam 'm tegen in een caravan-blaadje. Ze hebben heul veul electronikarommel. Weet niet of ze goedkoop zijn maar dat kan jij wel inschatten, denk ik.

gr

Marc

Edit: Link toegevoegd :eusa_doh:

http://www.elv.de

razorx

Citaat van: widebody op 02-06-2012 07:12:01
Yits,

Ik weet niet of je deze site al kent? Kwam 'm tegen in een caravan-blaadje. Ze hebben heul veul electronikarommel. Weet niet of ze goedkoop zijn maar dat kan jij wel inschatten, denk ik.

gr

Marc

Edit: Link toegevoegd :eusa_doh:

http://www.elv.de
Dat is een bekende en zeker een goed adres.
Je kan uren op die site rondneuzen.

razorx

Nrfh 306dkm schade door vallend raam tramhalte

Goedenavond,
Ik hoop dat jullie avond fijner begint dan de mijne.  De Opel goden hadden hun boze oog op mij gericht.

Even na het middaguur stapte ik in de auto om naar een klant te rijden. Ik reed over de Fredinand Bolstraat richting het kruispunt met de Ceintuurbaan. Als uit het niets een harde klap gecombineerd met het geluid van brekend glas. Een stalen voorwerp stak door mijn voorruit. Alarmlichten aan motor uit en uitgestapt.

Een groot raam met staalomlijsting was uit een tramhuisje op mijn auto gevallen. Twee agenten snelden mij te hulp en hielpen het raam uit mijn voorruit te halen. Zij bleken daar niet toevallig te zijn. Er was al een melding gedaan dat er iets met dat tramhuisje was. Terwijl zij aankwamen zagen ze het gebeuren. Ik heb in ieder geval twee getuigen.

Wat plaatjes om het geheel te illustreren:

Een voorlopige inschatting van de schade:
-voorruit
-ruitenwissermechaniek
-motorkap (grote kras en wat deukjes)
-linker  daklijst
-deuk in linker A stijl
-luidspreker rooster
-luidspreker
-dashboard bovendeel (?)

Ik heb de DAS per mail gecontacteerd. De aanwezige agent was ook autoliefhebber en begreep mijn leed. Ik ben blij dat ik twee getuigen heb en dat dat grote raam met staal er omheen niet op iemand gevallen is.

Nu nog de schade op het GVB verhalen, of wie dan ook verantwoordelijk is voor die tramhalte.

-edit- linker A stijl plaatje toegevoegd

The Volvoboy

Aiiiii, das niet leuk om te zien! :( Succes met de afhandeling!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

big ben

:o

Gelukkig heb je zelf niets Yits, aan een mensen lichaam kun je beter géén 8 "dingen"  vervangen.

Succes met de afhandeling  :-\

Grt Ben  :eusa_pray:

Jans Duiven

Wat een nare schade.   :eusa_snooty:

Succes met den afwikkeling Yits,

Hans

Thys

Verdikke Yits, daar ben je mooi klaar mee :-\
Blij te lezen dat je er zelf goed afgekomen bent; ik hoop dat de schade netjes afgehandeld wordt. Heb je toevallig nog een plaatje van het object dat naar beneden kwam?

antraciet

Yits dat is mooi balen . Hoop dat het allemaal een beetje naar tevredenheid opgelost wordt  :eusa_pray:

groeten Arjen

razorx

@ Thijs: Dat was al weg toen ik klaar was met de politie. Helaas. Maar het is gerapporteerd en geregistreerd.

Douwe

Dat lijkt mij erger dan het lijkt, gelukkig heb je zelf niets en heb je 2 betrouwbare getuigen.
Verzekeringstechnisch is de schuldvraag geen punt, maar ik denk wel dat de verzekering wel eens moeilijk kan gaan doen over het schadebedrag dat ze willen uitkeren.

Heel veel succes met de afwikkeling.

edit:ruitenwissermotor en luidsprekerkapje heb ik nog wel voor jou liggen, en kan zondag bezorgd worden.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Marc O.

Poeh hee, da's een vervelende schade. Goed dat er geen sprake is van persoonlijk letsel. Sterkte met de afwikkeling.
...The Nile isn't just a river in Africa...

CarolineB

Pfff, dat is schrikken!
Helaas voor jou is mijn auto nog niet zover om als donor te dienen, maar ben je verzoek niet vergeten ;)
Succes met de afhandeling!