Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Hier is het hebben van een of meerdere demontage objecten op je terrein ook niet ongewoon en iemand die daar aanstoot aanneemt. Nu is de afstand tot m'n buurman wel iets groter dan in Diemen gok ik.

Leven en laten leven. Zeker als je aan het einde van je klusdag gewoon je rommel weer opruimt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

jeroen74

Ja, die buren.... "nou, het is weer een lekker rotzooitje hé?"...  :eusa_silenced:

De spanning was goed te voelen  ;D

UserID6342

Citaat van: jeroen74 op 26-06-2013 09:09:56
Ja, die buren.... "nou, het is weer een lekker rotzooitje hé?"...  :eusa_silenced:

De spanning was goed te voelen  ;D
Was ook gewoon niet leuk !  En behoorlijk dom en irritant gedrag van die mensen.  En zoals altijd, totaal weer om ze nakkes ;D ;D.  Ging weer helemaal nergens over....

weyert

jammer, verpest toch een leuke dag onder vrienden, ben blij dat ik op een plek woon waar de wereld ophoud
v70 tdi 1998

Arnie82

Citaat van: razorx op 26-06-2013 01:12:14
Mijn dementerende vader vraagt wat tijd

Hmm... Da's niet tof, sterkte!

De carputer ga ik niet in de R bouwen. Deels omdat ik de originele looks wil behouden en deels omdat ik de zelfde functionaliteit heb met mijn Android telefoon en de GROM met Bluetooth in combinatie met de standaard R CD/Radio unit. Goed de bediening is iets minder gebruikersvriendelijk, maar het werkt goed en klinkt erg goed.

Herkenbaar... OEM look in het dash boven alles ;D bovendien klinkt die Grom unit zeker niet verkeerd! Ik zou het wel prettig vinden als er nog weer een update gaat komen voor Volvo RTi... 2011 laat af en toe wat steekjes vallen. (Nog niet enorm storend overigens)

Was wel bizar. Ik typ het pas nu, maar terwijl Dirk en ik aan het sleutelen waren kwamen de buren, voorzichtig gezegd, verstoord naar buiten om te klagen. Samen met de ouders van de buurman. Hun emotie was een mix van huilerigheid en agressie. Laat ik het zo zeggen dat hun vermogen tot communicatie aan de lage kant was. ;)

Da's vervelend... Als het elke week feest was en het een chronische Volvo onderdelen stalling is dan kan ik het ergens nog wel begrijpen maar dat is volgens mij niet het geval. Tja buren kunnen soms... :eusa_whistle:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

michel500

Altijd vervelend klagende buren, je hebt er niks aan
Ik kan over mijn buren nog wel een boek schrijven, gemeente gebeld met klachten, omdat ik teveel autos zou hebben en ongevraagd mijn heg snoeien enz enz...zonder even mij aan te spreken  en te vragen of ik iets kon aapassen... :eusa_wall:

Maar heb besloten het maar te laten gaan, anders wordt ik boos en verdrietig en ga ik rare dingen doen :eusa_naughty:
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor
850 20v 1996 LPG->V70RAWD 1997->V70 2.0T5 1997 LPI

blauweroffel

Mijn buurman merkte onlangs fijntjes op dat er nu wel erg veel volvo's voor mijn deur stopten in de week......Ik heb mijn buurman op de kast gekregen door  te zeggen dat ik een bouwvergunning had aangevraagd aan de overkant voor een loods annex grote garagebox, want ik kan mijn materiaal niet meer goed kwijt en ik vertelde hem dat ik dan complete volvo's op kon kopen om die uit elkaar te halen. (weg fantastisch uitzicht  ;D)

hij keek wat ongelukkig en werd weer blij toe ik zei dat de vergunning was afgewezen.
En weer minder blij toe ik zei dat ik dat dus maar op de oprit ging doen.

BR

petrolhead2.5

ik geef jullie allemaal de complimenten, dit is toch wel echt een martelklus waar denk ik 95% van de mensen op dit forum enorm tegenop ziet. Paar werkschoenen lijkt me idd beter voor yits  ;) , voor wat betreft de buren, als ik zulke buren had was ik er niet meer weg te slaan veels te intersessant, hoe meer zweeds staal hoe beter. De buurman is bij ons aan het schilderen en als ik dan bekijk wat voor k*t werk als dat eigenlijk is doe me dan maar een achterasjes  :P

Laguna-S60R

Citaat van: michel500 op 26-06-2013 12:15:47
Altijd vervelend klagende buren, je hebt er niks aan
Ik kan over mijn buren nog wel een boek schrijven, gemeente gebeld met klachten, omdat ik teveel autos zou hebben en ongevraagd mijn heg snoeien enz enz...zonder even mij aan te spreken  en te vragen of ik iets kon aapassen... :eusa_wall:

Maar heb besloten het maar te laten gaan, anders wordt ik boos en verdrietig en ga ik rare dingen doen :eusa_naughty:

bekend probleem... bij ons denken ze dat de buurt van hen is.. :-\
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Arnie82

De oplossing is een ruime buurt (en dus geen woonwijk) en een lange oprit + ruime garage... Ik ben ermee bezig ;D
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

The Demon

Citaat van: Arnie82 op 26-06-2013 15:49:53
De oplossing is een ruime buurt (en dus geen woonwijk) en een lange oprit + ruime garage... Ik ben ermee bezig ;D
Ik ook, maar de gemeente weigert om de buurt plat te gooien  ;D

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Citaat van: blauweroffel op 26-06-2013 12:48:55
Mijn buurman merkte onlangs fijntjes op dat er nu wel erg veel volvo's voor mijn deur stopten in de week......Ik heb mijn buurman op de kast gekregen door  te zeggen dat ik een bouwvergunning had aangevraagd aan de overkant voor een loods annex grote garagebox, want ik kan mijn materiaal niet meer goed kwijt en ik vertelde hem dat ik dan complete volvo's op kon kopen om die uit elkaar te halen. (weg fantastisch uitzicht  ;D)

hij keek wat ongelukkig en werd weer blij toe ik zei dat de vergunning was afgewezen.
En weer minder blij toe ik zei dat ik dat dus maar op de oprit ging doen.

BR

;D ;D

Hier gelukkig geen last van vervelende buren. Iedereen gaat lekker z'n gangetje, we staan niemand in de weg, en af en toe komt er een buurman even geïnteresseerd een praatje maken.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Laguna-S60R

Wij ook :P Huis staat nu 20 maanden te koop :-\
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

The Volvoboy

Citaat van: Laguna-S60R op 26-06-2013 20:28:57

Wij ook :P Huis staat nu 20 maanden te koop :-\

Met dank aan de buren heeft jullie straat ook de naam 'barbecuestraat' gekregen.... Niet echt bevorderlijk voor de verkoop natuurlijk, helaas :-\
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Hans Duiven

Citaat van: weyert op 26-06-2013 11:50:23
jammer, verpest toch een leuke dag onder vrienden, ben blij dat ik op een plek woon waar de wereld ophoud

Die fossielen hebben teveel tijd over en dan gaan ze zeiken over van alles en nog wat...

Je schijnt wel lekker met ze te kunnen bowlen op dat pleintje  :eusa_whistle: