Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Bij mij niet anders hoor. De katten verharen als een gek en kotsen overeenkomstig. Het seizoen.
En die kat is niet jouw kat maar jij bent hun mens. Zo zijn die krengen. ;)

Maar die eitjes: Ik hoef die supermarktdingen niet meer. Heerlijk!

Daf46

Maar met 30 kippen hoeveel eieren heb je daarvan, wij hebben 2 kippen en bijna 2 eieren per dag, dat val al niet bij te benen ...  ;)

elianmars

Citaat van: Daf46 op 16-07-2013 08:19:31
Maar met 30 kippen hoeveel eieren heb je daarvan, wij hebben 2 kippen en bijna 2 eieren per dag, dat val al niet bij te benen ...  ;)

Jij hebt geen cavia die alle eieren steelt ;D

UserID6342

Yits is hofleverancier van de Makro, daar leveren ze de eieren (gekookt en gepeld) in tonnen van 60 stuks ieder.  Zijn erg lekker trouwens, op brood of zo met een beetje zout ;D ;D

Daf46

Citaat van: Dirk342 op 16-07-2013 11:16:12
Yits is hofleverancier van de Makro, daar leveren ze de eieren (gekookt en gepeld) in tonnen van 60 stuks ieder.  Zijn erg lekker trouwens, op brood of zo met een beetje zout ;D ;D
En met de eierschalen vermengd met lijnolie worden schoonheidsproducten gemaakt ...

razorx

Ghe ghe. Die eitjes vinden wel afzet.
Daarnaast denkt Franz Joseph dat eieren potentieverhogend werken. Matigheid kent hij niet.

Vanmorgen is de wagen naar de uitlijner geweest. Dit keer niets aan de hand, de wagen kon gewoon uitgelijnd worden.
Het waren inderdaad zoals Dirk al suggereerde, en later de uitlijner via Saskia. de binnenste stuurkogels die het uitlijnen de eerste keer bemoeilijkten.

Ze waren erg blij met de nieuwe deltalinkbussen en bouten. Die bouten willen wel eens moeilijk los, of breken af, vertelden ze me. Vertel mij wat. ;)

Voor de genen die een goede uitlijner in Amsterdam en omgeving zoeken: Diemen Bandenservice. Ik kom al jaren bij ze.

Vanmiddag Theo Douma gebeld voor een afspraak om te kijken of de airco lek is of niet. Staat voor donderdagavond.

Zo na een half jaar begint TT steeds meer "mijn" auto te worden. Hiermee bedoel ik dat ik de wagen begin te kennen.

Vulk

En hoe rijdt het?! Mijn stuurkogels heb ik ook nog origineel, weliswaar zonder speling, maar toch.

razorx

Je voelt wel wat verschil. Met name bij het rechtdoor rijden heb ik het gevoel dat ik minder moet corrigeren.

grijzev70tdi

Citaat van: Vulk op 16-07-2013 19:17:37
En hoe rijdt het?! Mijn stuurkogels heb ik ook nog origineel, weliswaar zonder speling, maar toch.

Als er geen speling opzit is het onzin om ze te vervangen.

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Bwoh, ik heb al veel slijtageonderdelen vervangen die nog keuringswaardig waren, maar waar het verschil toch zeer goed te merken was. (Draagarmen bijvoorbeeld.)

razorx

Je weet het vaak pas als je het onderdeel vervangen hebt. Ik bedoel wat je al die tijd miste.
Het gemene is dat slijtage er geleidelijk aan insluipt, je went als het ware aan een foute situatie.

grijzev70tdi

Citaat van: Vulk op 16-07-2013 19:56:00
Bwoh, ik heb al veel slijtageonderdelen vervangen die nog keuringswaardig waren, maar waar het verschil toch zeer goed te merken was. (Draagarmen bijvoorbeeld.)

Keuringswaardig is iets anders dan geen speling. Binnenste stuurkogels mogen behoorlijk wat speling hebben

Vulk

De mijne hebben geen speling en toch ben ik er van overtuigd dat als ik ze vervang, de auto weer een stuk beter rijdt.

grijzev70tdi

Ik ben er van overtuigd dat het tussen de oren zit ;)

-D©©©L-

Citaat van: razorx op 16-07-2013 19:23:14
Je voelt wel wat verschil. Met name bij het rechtdoor rijden heb ik het gevoel dat ik minder moet corrigeren.

Voel je de nieuwe stuurkogels of het uitlijnen ?!