Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Dank je maar te veel eer.
Ik ken een aantal wagens op dit forum waarbij het onderhoud nog veel verder gaat. ;)

V70geRwin

Citaat van: razorx op 29-07-2013 21:05:53
Dank je maar te veel eer.
Ik ken een aantal wagens op dit forum waarbij het onderhoud nog veel verder gaat. ;)

Dat is niet van deze wereld en een klasse apart.
Je bescheidenheid siert je!

razorx

Citaat van: razorx op 23-07-2013 01:05:25
..
Zaken lopen goed, dacht ik. Vadertje staat blijkt roet in het eten of de kip te strooien.
Wat is het geval? Geluidsoverlast. Het volledige personeel is vervangen door mijn loskotsers. Niets aan de hand verder, de klanten zijn tevreden en betalen grif. FJ helpt ze daarbij. Edoch de acoustiek van de Kwik-Fit hallen blijkt hinderlijk voor de omgeving. Tot in wijde omtrek blijkt het gebraak van de medewerkers door resonantie hoorbaar te zijn. Zeg maar een een soort van acoustische hoorn die precies deze braakfrequentie versterkt.

Tja we werken in een 24 uurs economie, dus mijn bedrijf draait ook 24/7. Moet dan iedere poging de economie in dit land draaiende te houden gesmoord worden? Enfin FJ is onderweg naar de dienstdoende ambtenaar en zal op zijn manier wel tot een schikking komen. Het graafwerk daarna besteed ik uit.
..
Dat laatste bleek gelukkig niet nodig.

Ik heb mijn probleem met de lokale overheden anders kunnen oplossen. Hoe? Met artisticiteit.

Ik wilde de geluidsoverlast omzetten in een puur en uniek luistergenot. Met overgave en muzikaliteit hebben FJ en ik de geluidsstudio van the Demon "geleend". Na uren montage werk konden we de kotsklanken omzetten naar wat moois:

Een fluisterzachte inzet die langzaam maar zeker aanzwelt tot een fortissimo. De toonhoogte verandert van een benauwd piepende falsettoon met wat gekuch en gespetter, naar een diepe donderende basbraak. Opdat het oor van de toehoorders maximaal gestreeld wordt hebben we wat echo toegevoegd.

Daarna een lekkere maaltijd.

Het publiek reageerde de eerste werkdag uitzinnig op onze moderne vrije compositie. Gesteund door dit positieve resultaat togen FJ en ik naar het rijk om subsidie aan te vragen.

Het rijk was diep onder de indruk van dit kunstzinnige project en heeft ons de subsidie toegezegd. Gelukkig heb ik een belangrijk kunstfonds als klant zodat ik de goede afhandeling wat kan helpen.

volvobug

:eusa_clap: Dus het gaat door  :eusa_dance:

Heb je al een p(l)akkende produktnaam? Of schrijf je daar een forumprijsvraag voor uit?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

razorx

Ik dacht aan "the Duke of Puke", maar ik meen me te herinneren dat die naam al geclaimed is. Zal wel weer een schikking via FJ worden.
De zaken gaan nu als een sneeuwbal: KFC heeft contact gezocht. Voor een leuke vergoeding mag ik hun kip die echt maar een heel klein pietsie beetje over de datum is "rebranden". KFC sticker er af, "Duke of Puke" sticker er op. Weer win win: Ik ruim op, verdien en verkoop het vervolgens en verdien weer. The sky is the limit.

UserID6342

Mag dat voer van Mc Donalds dan ook aan jou geleverd worden, voordat ze het zelf verkopen ? :evil:  Kun je ook de naam Macdrek registreren of Macpuke ;D

razorx

Citaat van: Dirk342 op 29-07-2013 22:28:43
Mag dat voer van Mc Donalds dan ook aan jou geleverd worden, voordat ze het zelf verkopen ? :evil:  Kun je ook de naam Macdrek registreren of Macpuke ;D
Ik zou het best vinden, heb het ook al voorgesteld maar ze verkopen het liever. Ehh aan hun klanten.
Tja zakenlui.

volvobug

Deze niche is braakliggend terrein  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID25761

Citaat van: razorx op 29-07-2013 22:19:32
Ik dacht aan "the Duke of Puke", maar ik meen me te herinneren dat die naam al geclaimed is. Zal wel weer een schikking via FJ worden.
De zaken gaan nu als een sneeuwbal: KFC heeft contact gezocht. Voor een leuke vergoeding mag ik hun kip die echt maar een heel klein pietsie beetje over de datum is "rebranden". KFC sticker er af, "Duke of Puke" sticker er op. Weer win win: Ik ruim op, verdien en verkoop het vervolgens en verdien weer. The sky is the limit.

heb je al contact gehad met de jumbo?  deze hebben perfecte plofkip.   :eusa_silenced:

wimped

Volgens mij ligt er in de omgeving Barneveld een nog niet ontgonnen
Braakliggend terrein :eusa_dance:

The Demon

Heb je al een logo?
Wat dacht je hiervan?

Groet,
The Demon.

razorx

Misha

Krijgen de woorden 'sporen van braak', 'braakschade' ook weer nieuwe invulling.

"Zit het vast als een rots,
Gebruik dan Techno-kots!"

"Het moet los maar het is weer raak ?
Wat u nodig heeft is instant-braak !"

Zou mij niets verbazen als Cavia-krim-kots het beste werkt.
De kleine rakkers hebben een behoorlijk zure maaginhoud.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

wimped

razorx

Citaat van: Misha op 30-07-2013 21:32:48
Krijgen de woorden 'sporen van braak', 'braakschade' ook weer nieuwe invulling.

"Zit het vast als een rots,
Gebruik dan Techno-kots!"

"Het moet los maar het is weer raak ?
Wat u nodig heeft is instant-braak !"

Zou mij niets verbazen als Cavia-krim-kots het beste werkt.
De kleine rakkers hebben een behoorlijk zure maaginhoud.
Geweldig!

Die instant kots brengt me op een idee. Net als oploskoffie zou je aan oploskots kunnen denken. Gewoon voor onderweg.
De Krim Cavia's zijn onderweg. Ze prefereren te voet te gaan, dus kan even duren.