Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

knoertS70

Ahhh. Nu snap ik het. Dat je dat niet in 1 keer bedacht hebt.      ??? ??? ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

The Volvoboy

Ik ben ergens halverwege de draad kwijtgeraakt... ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

ZC3rr0r

Ik snap het (in tegenstelling tot andere hardware gerelateerde zaken in dit topic) voor de verandering wel.

Heeft die opleiding Informatica toch nog toegevoegde waarde....ah...the memories ;)

peteRRR

Gaan die laatste 2 pagina,s nou over de alleskunnende meter,...ben de draad even kwijt,...solly. :eusa_shifty:

Groet.

Edit:het moet haast wel,ik stel voor een Blog titel verheldering. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

volvobug

Citaat van: The Volvoboy op 02-10-2013 08:29:37
Ik ben ergens halverwege de draad kwijtgeraakt... ;D
Zat ook geen draad in Koen, het ging nu eens over de programmatuur  :eusa_whistle:

Niet dat ik het Yits na doe  :eusa_shifty:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

jeroen74

Zo ouderwets is die state machine methode niet hoor Yits ;) Dat wordt heel veel toegepast en is erg krachtig, zeker als je state machines nest. In UML is er een hele grammatica en theorie voor (state charts).

Het is zeker beter dan eindeloze 9+ niveaus geneste if-then-else constructies met tig vlaggetjes die je in allerlei combinaties aan het testen bent ;)

Daadwerkelijke implementatie kun je op veel manieren doen. Als je veel states hebt is meestal het gebruik van een functionpointer het snelst; hoeft er niet elke keer een lange if-then-else doorlopen te worden.

wimped

Dat if-then-els gedoe heb ik in een vorig leven ooit eens geleerd; dat snap ik dus wel, :eusa_doh: echter,.........zoals Yits het verwoord snap ik ten dele, maar kom er niets verder mee. ???
Maar goed, Yits weet het allemaal, wij maken er gewoon prettig gebruik van....... ;D

knoertS70

Volgens mij deed Jeroen dit om ons te pesten. In ieder geval niet om ons iets te verduidelijken.  ;)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

pwberg

Yits, zou je nogeens duidelijk willen omschrijven wat de ikwilalleswetenmeter / comfortmodule nu exact doet?

Ben, waarschijnlijk (niet als enige......  ;)) de draad effe kwijt.

Thanx  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

UserID25761

De Comfort module:  deze zorgt er voor dat je knipperlicht 4 x knippert (bij inhalen bv)als je het handeltje een maal aantikt, ik heb ook begrepen dat een vrachtwagen groet ook tot de mogelijkheden behoord  ;D

Yits! vul maar aan wat ik vergeten ben  :eusa_whistle:

pwberg

Citaat van: NickGR op 02-10-2013 16:13:06
De Comfort module:  deze zorgt er voor dat je knipperlicht 4 x knippert (bij inhalen bv)als je het handeltje een maal aantikt, ik heb ook begrepen dat een vrachtwagen groet ook tot de mogelijkheden behoord  ;D

Thanx, maar er staat me iets bij daar de werking (of mogelijkheden) inmiddels uitgebreid waren, maar kan daar niets over terugvinden. Voor enkel die werking is er (volgens mij, correct me if I'm wrong) ook een VW-relais te verkrijgen voor niet al teveel geld.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

UserID25761

Citaat van: pwberg op 02-10-2013 16:18:39
De Comfort module:  deze zorgt er voor dat je knipperlicht 4 x knippert (bij inhalen bv)als je het handeltje een maal aantikt, ik heb ook begrepen dat een vrachtwagen groet ook tot de mogelijkheden behoord  ;D

ook een VW-relais te verkrijgen voor niet al teveel geld.

VW ???   dat gaat niet samen met Volvo  :angel: :eusa_whistle:

verron

Citaat van: NickGR op 02-10-2013 16:21:35

Bedoelde je dit?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47262.0.html
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

peteRRR

Zoiets was het toch.

Water temperatuur.
Olie temperatuur.
Turbodruk.
Buitentemperatuur.
Oliedruk.

Dit alles met of zonder extra getoeter. ;D

Laat ik ook eens wat nuttigs doen hier. :eusa_shifty:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwberg

Citaat van: verron op 02-10-2013 16:22:48
Citaat van: NickGR op 02-10-2013 16:21:35
De Comfort module:  deze zorgt er voor dat je knipperlicht 4 x knippert (bij inhalen bv)als je het handeltje een maal aantikt, ik heb ook begrepen dat een vrachtwagen groet ook tot de mogelijkheden behoord  ;D

Bedoelde je dit?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47262.0.html

Check, die bedoel ik inderdaad.  :eusa_clap:

Citaat van: peteRRR op 02-10-2013 16:30:15
Zoiets was het toch.

Water temperatuur.
Olie temperatuur.
Turbodruk.
Buitentemperatuur.
Oliedruk.

Dit alles met of zonder extra getoeter. ;D

Iets in die trant, ja.......  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)