Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

850blues

Citaat van: Dirk342 op 27-04-2015 10:32:30
Zal het ook meteen veranderen

8)

Niet te vaak "remklauwen koppen" hoor, dan gaat het cijfertjes-duizelen...
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

razorx

Citaat van: Dirk342 op 27-04-2015 07:49:08
De zg 'Racing Brake Oil' is van ATE en alleen in de kleur blauw leverbaar in DOT4.  Let hier dus even mee op, mocht je zelf je remolie gaan vervangen, dat je er de goede remolie indoet !

DOT3 of 4 en 5.1 is OK, maar DOT 5.0 absoluut NIET en vreet de boel weg....
Goed dat je me hier corrigeert. Zoals ik het stelde lijkt het alsof ATE die zelfde DOT4 vloeistof ook in andere kleuren dan blauw levert.
De waarschuwing voor de "foute" DOT varianten is ook niet misplaatst.

Vandaag de uitlijning weer goed gezet. Had niet veel om het lijf omdat alleen de rechter veerpootsteun los is geweest.
Vandaag weer gereden en oh wat voelt dat lekker met die subframe inserts.

Me verder onledig gehouden met de assemblage van een serie comfortmodule printjes. 1 850 exemplaar en 3 X70 varianten.

Morgen maar weer verder.

Ewout Schalkwijk

Ik val weer eens in in het blog om te kijken of de leesbaarheid (lees niveau van begrijpen) weer terug is. Heb het blog helaas een flinke periode moeten missen.
Printje ziet er goed uit, maar lijkt volgens mij niet meer op de originele die in de alarmlichtschakelaar zat toch? Of heb ik hier ook iets leuks gemist?

Ewout, die weer gaat proberen mee te lezen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Het is inderdaad een eigen ontwerp, volledig anders qua opzet dan het origineel. Past zowel plug and play n de 70 classic knipper unit als in de 850. In dat laatste geval gaat er een stukje van de print af omdat de behuizing van de 850 unit korter is. Vandaar ook de twee connector posities aan de linker kant van de print.

Wat de leesbaarheid aangaat. F.J. is op vakantie, was naar zijn zeggen aan rust toe. Zal wel zo een sekstoeristen stedentrip zijn. De leesbaarheid zal dus tijdelijk wat hoger liggen.

The Demon

Waar is F-J heen dan? Toch niet naar Tunesië want daar zit mijn lieffie momenteel.  :-\

Piet

Ik wil ook wel zo'n comfortmodule voor mijn 850 als er nog eentje over is.
Doet ie het ook op een ME7 C70?

razorx

@Walter:   :evil: ;D

@Piet: Nooit getest. Zit daar de zelfde unit in als bij een classic, of heeft die knipperunit ook CANBUS?

The Demon

GringoV70

Wat kan je nou allemaal doen met een comfortmodule?
Is dat, dat wanneer je de richtingaanwijzer handle een tikje geeft,
dat hij dan een aantal keer knippert?
Of zitten er nog meer functies in?
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

maruska

yits, ik probeer terug te vinden wat alle mogelijkheden van deze module zijn. is dat voor jou makkelijk na te zoeken, of kun je uit eigen bijbel citeren ? mooi werk die electronica.. het is maar goed dat je tijd over hebt, anders kunnen wij er niet van genieten ;D

tering, even de pagina niet reloaden, zie ik gelijk allerlei identieke vragen...  :eusa_wall:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

razorx

Inderdaad één tikje voor 4* knipperen. Daarnaast kan je er toch een vrachtwagenbedankje mee doen, wat de meeste comfortmodules niet ondersteunen
Én heeft hij een inleer modus voor als je led knippers hebt. Hierdoor blijft de defecte lamp/led detectie werken. En uiteraard werkt de aanhanger knipper ook, incl. defecte lamp detectie.

GringoV70

Citaat van: razorx op 28-04-2015 20:53:08
Inderdaad één tikje voor 4* knipperen. Daarnaast kan je er toch een vrachtwagenbedankje mee doen, wat de meeste comfortmodules niet ondersteunen
Én heeft hij een inleer modus voor als je led knippers hebt. Hierdoor blijft de defecte lamp/led detectie werken. En uiteraard werkt de aanhanger knipper ook, incl. defecte lamp detectie.

Dank je, helemaal duidelijk!
Knap werk dat je zulke dingen maakt.

Maar dit heeft niks met inschakelvertraging van de (xenon)koplampen te maken?
Dat lijkt mij wel wat, vergeet de stadslampen weleens uit te zetten.
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

Piet

Citaat van: razorx op 28-04-2015 20:46:28

@Piet: Nooit getest. Zit daar de zelfde unit in als bij een classic, of heeft die knipperunit ook CANBUS?

Ik heb de hele C70 uit elkaar getrokken gehad behalve zo ongeveer de knipperlichtunit. Zodra ik thuis ben zal ik dat alsnog eens doen :)

macfocus

Ik geloof dat ik ook ergens op de lijst sta voor de Xenon vertraging en ik geloof ook de comfortknippers.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

razorx

Klopt helemaal Macfocus. Zodra ze allemaal klaar en getest zijn bericht ik je. Verwacht dit weekend of misschien eerder uitsluitsel te geven.