T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

TIMON

85011940

)()()sT

 ;D +één

Citaat van: Eugene op 17-11-2008 17:51:24
Maarja, aan de andere kant kun je daar beter je V70R voor gebruiken... die mag wat meer trekken  :eusa_whistle:

:eusa_dance:

Of je moet hem gewoon nog een afneembare haak verkopen Eugène  :evil:

R o b

Citaat van: )()()sT op 17-11-2008 12:36:09
Heb jij al een andere DP eronder?

Nee, die heb jij weggekaapt voor m'n.................. ;D

Ik doe tenminste braaf wat Eugene zegt, hup die bak erop.


Citaat van: TIMON op 17-11-2008 17:55:22
aannemer,s rijden toch in een vw met leer of zo??

Haha......VW en Mercs is voor de employees, anders kom je geen personeel meer aan.........en een auto is een uitgave geen investering!   ::)

Citaat van: Turbobiker op 17-11-2008 17:56:02
Dat zijn de aannemers die het gemaakt hebben ;)

De "echte" hebben 2 estates toch en verkopen trappers?  :eusa_angel:

R o b

Afgelopen zaterdag iets heiligs gemonteerd.  ;D Ook maar meteen de lampjes van de kentekenplaat goed schoongemaakt van binnen. Scheelt weer wat minder kijkwerk voor onze vrienden.

De lelijke Zweedse houder. Bij het poetsen is de plaat meerdere malen zijwaard eruit geschoten, wat weer een mooie kras op de lak opleverde:



Koste toch nog wel wat moeite om de kit te verwijderen:



Linkse is schoon:



Klaar:


Black Magic

Wat een mooi kleurtje is het toch  :eusa_drool:

R o b

#215
Semi-offtopic.

Heb het koude-start-geluid van de grijze maar eens op tape gezet. Het is een 3"DP van TME met racekat en een TME Catback. Ben absoluut tevreden over het geluid. In de estate zelf hoor je zeker niet teveel anders dan dat mensen die de 1e keer meerijden denken: "dit kan geen langzame Volvo zijn".

Ook het geluid buiten is beschaafd doch lekker! Bij lage toeren merk je niets op, maar als j'm doortrekt boven de 4k rpm snerp ie mooi!

De film is gisteravond genomen dus weinig te zien...maar het gaat dan ook om het geluid.


mehn

Lijkt wel een motormaaier vlak na de start ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

R o b

Citaat van: mehn op 03-12-2008 10:13:45
Lijkt wel een motormaaier vlak na de start ;D

Komt door de koude start, de motor draait dan zo'n 1500-1700 rpm gedurende 20 sec en zakt langzaam terug.


R o b

#218
Tijd om de wagen maar weer eens uit haar stal te halen. In de planning staat de originele stoel te vervangen voor een kuipstoeltje. Dit om het schuiven tegen te gaan op de NS en om de originele stoel te repareren. Enkele naden zijn losgelaten en het alcantara is doorgeschuurd!

De kuipstoel zal erin blijven zitten totdat de auto wat minder op de NS komt. Dat zal eind komend jaar pas zijn als het goed is.

Heb de stoel gekocht bij Biesheuvel. Meneer zelf hielp me en dat liep best lekker. Mocht mee de voorraadruimte in om verschillende ijzers te bekijken en op tijd werd zeker niet bezuinigd. Na de koop nog wat in de zaak rondgebazuind en ineens werd heel de zaak op "friet en toebehoren" getrakteerd! Lars was er ook bij, dus meteen maar een hapje gegeten daar.

De cijfers:
1x Cobra stoeltje
1x set Sabelt seatframe runner guide frame
1x set stoel frame alumimum.





Mogelijk komt alles komende zondag in de auto, maar als het weer het toelaat ben ik op de NS te vinden...die kans wordt kleiner en kleiner als ik de berichten zie!


Eugene

Citaat van: R o b op 11-12-2008 17:26:10
Mogelijk komt alles komende zondag in de auto, maar als het weer het toelaat ben ik op de NS te vinden...die kans wordt kleiner en kleiner als ik de berichten zie!

'T is een estate, dus zal wel passen toch?

If it's not blown, it sucks...

fearless

Mooi stoeltje.  :eusa_clap:  Maar kuipstoelen in een 850 ?   :eusa_think:   Ik blijf er bij dat dat niet kan.   :eusa_snooty:   :eusa_shifty:

R o b

Citaat van: fearless op 11-12-2008 20:51:36
Mooi stoeltje.  :eusa_clap:  Maar kuipstoelen in een 850 ?   :eusa_think:   Ik blijf er bij dat dat niet kan.   :eusa_snooty:   :eusa_shifty:

Tanx!

"Kuipstoelen", verkeerde spelling?

R o b

#222
Komende zaterdag gaat de kuipstoel erin met een beetje goede wil. Edit: Niet gelukt, wordt 13 januari  ::)

Ook het 3e remlicht zal eindelijk vervangen worden door een origineel exemplaar. De samco slangen zullen ook geplaatst gaan worden.....de oogjes en oortjes zullen we weer eens gaan laten wapperen in samengang met de handen!

Twijfel nog even over de LSD aanbieding van Jan....wil eigenlijk rond januar de 18T gemonteerd hebben en daar moeten ook nog wat randonderdelen, zoals injectoren/r-manifold, voor gekocht worden!

Pics zullen volgen!   ;)

R o b

#223
Nou, vanavond gaat er misschien weer wat gebeuren. "Misschien" omdat wanneer de tijd niet tegen zat het weer wel haha, we zijn altijd voorzichtig met uitspraken. Maar dit zal bij meerdere van jullie zijn.

Nu staat vanavond de originele stoel toch echt in de planning om te gaan vervangen te worden door de Cobra. Moet in principe lukken. De tijd en temperatuur is er. Voor de inspringers onder jullie: "de oude stoel zal gerepareerd gaan worden". Het leer is bij enkele naden gescheurd en ook is het alcantara bij de instapzijde doorgesleten. En ben gerust.....in het najaar zit de originele stoel er weer in als het goed is. Maar voor wat rondjes op de NS laten we de Cobra de komende maanden uiteraard erin! Ben benieuwd hoe het daily driven bevallen gaat!

Het laatste grote "safety" materiaal is ook aangekomen: De remmen! Dit heeft na bestelling toch wel enkele maandjes geduurd voordat ze op nederlandse bodem waren. Maar gistermiddag kwam TNT langs. Komende week gaan ze als het goed is eronder.

Straks eens kijken of het beestje na 4 weken rust in de nissenhut nog wil starten.

Omdat foto's boekdelen spreken hier de pakketjes die binnenkwamen gisteren. Als het goed is de CP5200-1005 incl. grooved discs:  :eusa_pray:






-D©©©L-