Ik heb het helemaal gehad

Gestart door Ben, 17-04-2008 19:44:35

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Het is mooi geweest. Ik ga er mee kappen.
Ik ben het gezeik en gezeur op dit forum helemaal zat.
Toen ik het forum ruim 2 jaar geleden overnam heb ik me niet gerealiseerd dat een klein aantal forummers het zo ontzettend kunnen versjteren voor de rest.

Zo langzamerhand zijn alle technische zaken wel een keer behandeld en er zijn een aantal leden die kennelijk behoefte hebben aan een digitale kroeg. Gevolg is dat voor alles een nieuw topic wordt geopend en dat ook dat topic dan binnen drie berichten weer off topic geraakt.
De moderatoren doen vreselijk hun best om e.e.a. leesbaar te houden maar kennelijk kunnen ze het niet iedereen naar de zin maken. Ze krijgen daarbij de vreselijkste verwijten en beschuldigingen naar hun hoofd en het verbaast me vrijwel dagelijks dat ze nog niet zijn opgestapt.

Het vreemde is dat, als ik de betreffende forummers per PB wijs op hun 'gedrag', de meest vriendelijke woorden worden gekozen en ik van alles en iedereen gelijk krijg en beterschap wordt beloofd. Twee minuten later zie je dan datzelfde lid weer hetzelfde doen in een ander topic. Het lijkt op bewust pesten en ik laat me niet pesten.

Ik vind het heel jammer dat een paar lieden zich niet normaal kunnen gedragen en het leuk vinden om in de kennelijke anonimiteit van het internet telkens weer de moderatoren probeert uit te dagen of een rel te schoppen. Zo af en toe krijgt een forummer een ban om even tot rust te komen. Je merkt dan meteen dat de angel er even uit is en de betrekkelijke rust terugkeert. Ergerlijk is dan dat ik viavia links krijg naar andere forums waar het gescheld op de moderatoren van dit forum gewoon doorgaat.

Ik ben bang dat er geen permanente oplossing mogelijk is. Elke 3 maanden loopt het weer uit de hand. Ik heb er ruim twee jaar mijn tijd, geld en energie in gestoken maar ik trek nu aan mijn stutten. Ik stop er mee.

Het forum is hierbij beschikbaar voor overname.
Ik heb geen zin om nog langer geld uit te geven aan iets waar ik geen plezier aan beleef.

Domaso

Ik vind het in ieder geval jammer dat je wilt stoppen maar ik geef je wel groot gelijk.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

)()()sT

Citaat van: Domaso op 17-04-2008 19:53:36
Ik vind het in ieder geval jammer dat je wilt stoppen maar ik geef je wel groot gelijk.

mee eens, maar ook nog even een hartelijke dank vermelden voor alle moeite, tijd en geld die je erin stopt/hebt gestopt!

¤Gea¤

@®-

Citaat van: )()()sT op 17-04-2008 19:55:51

mee eens, maar ook nog even een hartelijke dank vermelden voor alle moeite, tijd en geld die je erin stopt/hebt gestopt!
mee eens Ik sluit mij hierbij aan.

volvlo

Erg jammer !!!
Eigenlijk zijn er altijd mensen die de goede inzet van anderen niet waarderen.
Daarom is het triest dat de meerderheid daar weer de dupe van wordt.
Ikzelf heb hier met erg veel plezier gelezen en daarvoor mijn dank...

de geneRaal

Citaat van: @®- op 17-04-2008 19:58:01
Citaat van: )()()sT op 17-04-2008 19:55:51

mee eens Ik sluit mij hierbij aan.

mee eens   er zijn duidelijk mensen die niet volwassen zijn.

zonde van een mooi forum

succes met, wat je ook van plan bent.

gr maus   (die ook niet veel meer op het forum rondhangt)

Blackstone under construction

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joachim1

Dit is geen goed bericht voor het Forum!
Jammer dat je er niet veel plezier meer in hebt Ben,maar ik snap je punt!

Is er niet een andere oplosing voor?
Er zijn een paar duidelijke vaste forum topics zoals aankooptips/no go,s etc...dit werkt goed en staan altijd vast boven aan ,veel topics komen ergens ver weg onder aan te staan en als je dan iemand hebt die geen gebruikt maakt van de zoekfunctie of gewoon even goed het forum doorleest  krijg je al snel 10x de zelfde topics op het forum en mensen die dit niet leuk vinden hier op reageren etc etc...(ook niet leuk voor jou Ben om hier via pb gezeur etc mee te krijgen)

Hoop dat je er op 1 of ander manier weer plezier in krijgt en lekker verder wil met dit super forum Ben
;)

viking_in_shorts

Zonde Ben! Want dat dat "klein aantal forummers" ook doet, door de rest wordt je inzet voor dit forum wel degelijk gewaardeerd!

hpkevertje

Zoals gewoonlijk moeten de goeden onder de kwaden lijden.
Natuurlijk dacht ik wel eens: kan je dat nu eens niet op een andere manier zeggen?
Maar dat het zo erg was!!
Ik zou willen zeggen: degenen die verantwoordelijk zijn, hartelijk dank  >:( >:( >:(

Ik heb met veel plezier een paar meetings bezocht en veel genoegen beleefd aan aan de inzet en "collegialiteit" van diverse medeforummers en heb ook geen idee gehad dat er mensen zijn die de zaak voor anderen verknallen.

Ik erger mij trouwens vaak aan de mentaliteit van erg veel mensen in deze maatschappij.

Kunnen er geen e-mail adressen worden geblokkeerd?

Jammer Ben, ik betreur je stap zeer, maar begrijp het wel.
Nou ja, ik ben het even kwijt.

Groet, Hans.

fbm

Citaat van: volvlo op 17-04-2008 20:00:48
Erg jammer !!!
Eigenlijk zijn er altijd mensen die de goede inzet van anderen niet waarderen.
Daarom is het triest dat de meerderheid daar weer de dupe van wordt.
Ikzelf heb hier met erg veel plezier gelezen en daarvoor mijn dank...
mee eens
Het is jammer om dit te moeten lezen  :'( en schrik er zelfs een beetje van.
Had niet gedacht dat het er zo erg aan toe ging, natuurlijk zijn er menings verschillen en discussies. Maar dat er mensen hier zo tekeer gaan heb ik zelf nog niet vernomen, heb zelf wel is van moet dat nou of daar heb je hem weer! maar achter de schermen gebeurde dus meer, dingen die dus niet door de beugel kunnen.
Helaas moet ik Ben dus ook gaan bedanken voor al zijn tijd, moeite en geld die hij voor "ons" er in gestoken heeft  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

:eusa_pray: Ben kunnen we je nog ompraten in je besluit?

HeZz

Ik vind het jammer dat je ermee stopt, en hoop dat het forum over word genomen zodat ik hier nog wel info vandaan kan halen.
Dat is namelijk het mooiste aan dit forum, heb er al veel aan gehad en veel mensen hier zijn ook erg bereid om te helpen met problemen.

Wel wil ik ff kwijt dat 1 van de manco's van dit forum is (waarschijnlijk ook de reden dat er voor alles een nieuw topic word geopend), dat de zoekmachine niet (goed) werkt. Ik weet dat hier ook al veel over is geschreven, maar het blijft een feit.

Hoop dat je een leuke nieuwe hobby vind en bedankt.

Danny
Looking 4 a V70N

Nunki

Kijk dat is een minder mooi bericht!  :(
Als ik zo rondkijk vind ik dat er vooral het laatste jaar erg veel aan gedaan wordt om het forum leesbaar te houden (veel ingrijpen door mods) wat ik altijd als positief ervaar; kan me voorstellen dat het anders een jungle wordt.
Ik kan me anderszijds ook voorstellen dat je er moe van wordt om steeds agentje te spelen. Als je er geen energie meer uit haalt is het idd zonde van je tijd.
In ieder geval namens mij bedankt voor al je werk. Verlies je Volvo hart niet, zou ik zeggen...

Groeten,
Joost  

Vertigo

Begrijpelijk Ben, maar erg jammer.
In ieder geval bedankt voor je inzet de afgelopen jaren :eusa_clap: