Ik heb het helemaal gehad

Gestart door Ben, 17-04-2008 19:44:35

Vorige topic - Volgende topic

edenmartina

Ben ik had van de week ook commentaar op de moderators vroeg of jullie op hol waren geslagen als dit in het verkeerde keelgat is geschoten mijn excuus daarvoor.

Ik denk dat iedereen zich de pleuris is geschrokken van je besluit zoals je wel kunt lezen :o

Ben je moet gewoon blijven ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dit forum in zulke goede banen kunnen leiden.

Nogmaals mijn excuus en je blijft gewoon pas op he :eusa_naughty:

Vertigo

Ik heb behalve mijn Avatar, ook mijn sig maar even aangepast aan de ontstane situatie :-\

The Saint

G'sus Ben... wat jammer! Maar gezien je verhaal in de start van dit draadje wel zeer begrijpelijk!

In ieder geval ontzettend bedankt voor al je werk aan, en al je bijdragen op het forum  :eusa_clap:

The Saint, die hoopt dat hiervan wel een signaal uitgaat naar diegenen die het werk van een moderator onvoldoende waarderen...
No shirt no shoes, no pinball

Raoul

Ben, bedankt voor je inzet!! En hoewel ik nooit gemerkt heb dat het hier zo uit de hand loopt begrijp ik je redenatie heel goed. Toch denk ik dat het gros zich ''Volvo-waardig'' gedraagt hier op t forum. Discussies over techniek mogen pittig zijn, maar om nou kritiek te hebben op de moderatoren????
De enkelen die, zoals je schrijft, de boel hier verpesten een gele kaart en een waarschuwing. Daarna een ban voor een jaar. Wel heel jammer dat dit nodig is.
Wellicht hebben ze het verkeerde merk gekozen..

heutink

???
hoe kan het toch dat iemand die vrijwillig zijn tijd stopt in het plezier van anderen,
er geen lol aan heeft, degenen die daar oorzaak van zijn moeten zich diep schamen,
en wat mij betreft WEG WEZEN. :evil:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Misha

Met het risico om wat kritisch te zijn:

Met alle respect hoor, maar als je toch zo'n forum hebt als dit forum.. met zoveel actieve leden, gezellige en drukbezochte meetings, sterker nog: het 850 forum is in wezen sterker en gezelliger dan de officiele Volvo-850 club.. dan moet je toch juist blij zijn.

Natuurlijk moet je geen moderators of beheerders uitschelden, da's simpel en dient nooit getolereerd te worden.

Ik heb met (bijna) niemand echt moeite, als je mensen chronisch irritant vind moet je ze bannen -of erger nog- compleet negeren. Zet je PB's uit, reageer nergens op of flikker ze gewoon weg- dan gaan ze vanzelf wel weg.

Geniet van wat je hier hebt toch ? Ik vind het in hoofdzaak een superforum, juist door de combi van techniek en het kroeggehalte.  Dat trekt veel leden, houdt het levendig.

Wel eens op het V44 forum geweest ?
Of het 360forum ?

Volvo-rijders zijn in de regel eigengereid, slim en niet op hun mondje gevallen, en vaak redelijk individualistisch. Dat is ook een beetje waar het merk voor staat. Dat leidt dus tot wat steviger discussies. Prima toch ? Ik heb nog nooit mensen op de vuist zien gaan op een meeting.. en zelfs mensen die 3 maanden terug ergens vastberaden en heftig in discussie gaan op het scherp van de snede kunnen daarna lachen om elkaar, een post of een ander lid.

Ik kan me voorstellen dat je het momenteel even gehad hebt: dat hebben we allemaal wel eens. Als het teveel voor je wordt heb je gelijk dat je ermee kapt; het is immers je hobby, niet je leven.

Maar zie het in perspectief; het is maar een forum. Geen reden voor ernstige stress, morgen is het weer een andere dag met andere zeikerds... Of dezelfde zeikerds maar met andere argumenten...
Leuk toch ? Je hoeft ze echt niet allemaal te antwoorden met redelijke argumenten, het is immers jouw forum, jouw feestje, jouw hobby, jouw centen.  Je eigen plek, dictator in je eigen wereldje. En dit bedoel ik niet cynisch.

Tuurlijk heb ik ook wel eens moeite met gemodereer of bepaalde argumenten. Tuurlijk erger ik me dan als ik nergens antwoord op krijg. Maar een dag later is dat wel weer weg.  Net zoals ik weet dat mensen zich aan mijn reacties of kwinkslagen zullen ergeren. Ik wil hier geen namen noemen, maar er zijn leden met wie ik zeker onenigheid heb gehad. En waar we nu prima met elkaar omgaan, andersom ook.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend: ik denk dat je een bijzonder forum hebt, ik denk dat er veel beheerders zijn die graag zouden ruilen. Maar als je het helemaal hebt gehad, moet je stoppen.

Als je behoefte hebt aan een dosis relativeringsvermogen; ik heb er zat van.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Esveldt

Oe!

Mooi geschreven!

:eusa_clap:

Ben, ik hoop dat je blijft. Niet weggaan  :eusa_hand:

Laserblue

Citaat van: Misha op 18-04-2008 19:14:56
Met het risico om wat kritisch te zijn:

Met alle respect hoor, maar als je toch zo'n forum hebt als dit forum.. met zoveel actieve leden, gezellige en drukbezochte meetings, sterker nog: het 850 forum is in wezen sterker en gezelliger dan de officiele Volvo-850 club.. dan moet je toch juist blij zijn.

Natuurlijk moet je geen moderators of beheerders uitschelden, da's simpel en dient nooit getolereerd te worden.

Ik heb met (bijna) niemand echt moeite, als je mensen chronisch irritant vind moet je ze bannen -of erger nog- compleet negeren. Zet je PB's uit, reageer nergens op of flikker ze gewoon weg- dan gaan ze vanzelf wel weg.

Geniet van wat je hier hebt toch ? Ik vind het in hoofdzaak een superforum, juist door de combi van techniek en het kroeggehalte.  Dat trekt veel leden, houdt het levendig.

Wel eens op het V44 forum geweest ?
Of het 360forum ?

Volvo-rijders zijn in de regel eigengereid, slim en niet op hun mondje gevallen, en vaak redelijk individualistisch. Dat is ook een beetje waar het merk voor staat. Dat leidt dus tot wat steviger discussies. Prima toch ? Ik heb nog nooit mensen op de vuist zien gaan op een meeting.. en zelfs mensen die 3 maanden terug ergens vastberaden en heftig in discussie gaan op het scherp van de snede kunnen daarna lachen om elkaar, een post of een ander lid.

Ik kan me voorstellen dat je het momenteel even gehad hebt: dat hebben we allemaal wel eens. Als het teveel voor je wordt heb je gelijk dat je ermee kapt; het is immers je hobby, niet je leven.

Maar zie het in perspectief; het is maar een forum. Geen reden voor ernstige stress, morgen is het weer een andere dag met andere zeikerds... Of dezelfde zeikerds maar met andere argumenten...
Leuk toch ? Je hoeft ze echt niet allemaal te antwoorden met redelijke argumenten, het is immers jouw forum, jouw feestje, jouw hobby, jouw centen.  Je eigen plek, dictator in je eigen wereldje. En dit bedoel ik niet cynisch.

Tuurlijk heb ik ook wel eens moeite met gemodereer of bepaalde argumenten. Tuurlijk erger ik me dan als ik nergens antwoord op krijg. Maar een dag later is dat wel weer weg.  Net zoals ik weet dat mensen zich aan mijn reacties of kwinkslagen zullen ergeren. Ik wil hier geen namen noemen, maar er zijn leden met wie ik zeker onenigheid heb gehad. En waar we nu prima met elkaar omgaan, andersom ook.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend: ik denk dat je een bijzonder forum hebt, ik denk dat er veel beheerders zijn die graag zouden ruilen. Maar als je het helemaal hebt gehad, moet je stoppen.

Als je behoefte hebt aan een dosis relativeringsvermogen; ik heb er zat van.

Ik kan het niet anders dan met Misha eens zijn  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

edenmartina

MichielMaas

Zoals zo vaak; Misha kan het altijd zo goed verwoorden, inderdaad een prachtig staaltje relativeringsvermogen.

Goed stuk en Ben......: ik hoop dat je met al de bemoedigende woorden en acties op dit moment weer motivatie kan vinden het weer op te pakken. Jouw inititatief heeft er wel toe geleid dat er hier iets moois staat met heel veel actieve Volvo-liefhebbers.

Kop op, en lees het stukje van Misha nog eens door .....   ;)

rifwachter

ik geloof het nog steeds niet  :(

Rene Brouwer
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

wolff

Ben;ik had werkelijk geen idee dat het er zo aan toe gaat.
Ik hoop dat je uit de reacties steun kan putten, en misschien ook inspiratie om je besluit te herzien.
Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

MJH

Beste Ben,
Ik heb je onlangs kort ontmoet op de Eland Run. Dat vond ik leuk, net zoals mijn vrouw en ik het leuk vonden om andere forummers in het echt te ontmoeten. Op de Eland run hebben we kennis gemaakt met een bijzonder fijne en ontspannen sfeer van zeer diverse mensen die een gezamenlijke hobby hebben: zo'n rare auto.

Die sfeer overheerst ook hier op het forum en het is bijzonder jammer dat jij en de moderatoren ook de mindere kant van dit forum moeten meemaken.

Je geeft zelf ook al aan dat het -net als in sommige voetbalstadions- een klein groepje is dat het voor anderen versjteert. Ik vind het heel jammer dat een leuke hobby op deze manier niet leuk meer is. Ik hoop ten zeerste dat je het besluit wil heroverwegen (al respecteer ik het uiteraard wel als je dat niet wil), omdat het bijzonder zuur moet zijn als er op deze manier een einde komt aan zo'n bezigheid.

En voor alle mensen die het niet kunnen nalaten om mods te pesten: klik
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Ben

Dank voor alle steunbetuigingen, zowel hier als per PB als per e-mail, ik heb dat zeer op prijs gesteld.
Ik deel die steun graag met het gehele moderatorenteam.

Even een paar puntjes op de i
Kennelijk heeft niet iedereen mijn startbericht goed gelezen.
- er zijn geen bedreigingen geuit, door niemand
- er zal niemand publiekelijk aan een schandpaal worden gebonden
- het forum verdwijnt niet als ik stop.

Ik heb in overleg met het moderatorenteam besloten om de vele suggesties ter harte te nemen.
Het team gaat op korte termijn het forum zowel organisatorisch als technisch bekijken.
De gevolgen daarvan zullen mede deel uitmaken van mijn definitieve besluit.

grt
Ben

PS
Iedereen die geen Ben heet en toch Ben in z'n avatar heeft staan krijgt na vanavond een Ban wegens het maken van reclame! :eusa_whistle:

Vertigo

Citaat van: Ben op 18-04-2008 20:45:36
PS
Iedereen die geen Ben heet en toch Ben in z'n avatar heeft staan krijgt na vanavond een Ban wegens het maken van reclame! :eusa_whistle:

;D :eusa_clap: