Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Altijd fijn, kan je weer opnieuw beginnen met spuiten. Car-bra misschien iets voor je? ;)

Waar kwam je trouwens vandaan? Polen? Ohja...foto's!

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Citaat van: viking_in_shorts op 31-01-2010 10:14:05
Die split gebruiken ze hier ook. Ik heb nu al enorme schade aan m'n motorkap, en deze winter is nog lang niet voorbij.

Citaat van: Spin! op 31-01-2010 10:16:52
Altijd fijn, kan je weer opnieuw beginnen met spuiten. Car-bra misschien iets voor je? ;)

Waar kwam je trouwens vandaan? Polen? Ohja...foto's!

Gelukkig heb ik daar (nog ?) niet zo'n last van, afstand houden en ruim inhalen is gelukkig een goede gewoonte daar.
Als ik weer moet overspuiten, dan denk ik toch serieus over anti-steenslag plastic (doorzichtig).

Ja, door polen gegaan. Via Nowy-Targ en Kezmarok.

-D©©©L-

En nog een foto voor het kantoor, de dag voor vertrek:

(klik voor hi-res)

elianmars

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

R o b

Wat een wereldauto zeg!  :eusa_clap:

graph-x

:eusa_silenced:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar.
Wat een viespeuk ben jij, had nooit verwacht deze auto zo te zien. ;D

Hengeveld

Moet wel gebruikt worden natuurlijk  8)

jrs2k3

Voordeel is als je auto zo vies is en je hem dan gaat wassen dat je dan echt weer kan genieten van je wagen (tenminste dat heb ik altijd :))

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

Ik had een klein beetje pech dinsdag, een lampje stuk. Niks bijzonders natuurlijk, zeker niet na 4 jaar probleemloos bedrijf (!), ware het niet dat het de HID lamp was van het dimlicht aan de rechterzijde. Dus ik een nieuw lampje erin gefrunnikt: Geen licht. Helaas ook de ballast stuk. Regeren is vooruit zien bleek weer eens, ik heb enkele weken geleden een paar gebruikte ballasts overgenomen van een forum lid. Gewoon voor het geval ik er eens 1 nodig mocht hebben.  ;D

Het lampje dat ik toevallig beschikbaar had, was een 6000K exemplaar. Ik heb al die jaren gereden met een 4300K setje, maar nu dus de toevallige gelegenheid om een foto te maken van de twee kleuren naast elkaar. :

(klik voor hi-res)

En nog 1 met het "gewone" halogeen groot licht:

(klik voor hi-res)

Let op, een niet kleur-gekalibreerd scherm kan afwijkingen geven in de kleur weergave.

Ow, ik heb al weer een paar nieuwe 4300K lampjes in bestelling staan. Links zal binnenkort ook wel stuk gaan.

Jeff

Toch staat de 6000k niet slecht Marco...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

pwassink

Citaat van: Jeff op 07-02-2010 17:07:57
Toch staat de 6000k niet slecht Marco...

Poets even je scherm en bril eens echt goed op Jeff ..

Rechterlamp, (voor de kijkers links)  :eusa_shhh:
Strooit op dit plaatje al duidelijk meer licht op plaatsen waar tegenliggers dat echt beduidend minder zullen vinden ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Meer dan eens kreeg ik de vraag "zitten de remmen er al onder" te horen. Dat loopt inderdaad al even een tijdje. Veel haast heb ik er niet mee; er zitten immers al remmen onder. Er is weer een beetje voortgang, de klauwen zijn nu klaar, net als het merendeel van de bevestigingsdelen (nog niet alles). Er zijn nog veren onderweg, net als een setje PU draagarmbussen (moeilijk te krijgen omdat de powerflex productie stil ligt na een brandje) Met een beetje mazzel kan ik eind volgende week de hele handel eronder hangen.  8)

De verzameling onderdelen tot nu toe:
(klik voor hi-res)

Jeff