Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Als dat net zo lekker klinkt als het systeem dat ik in de N heb, dan ga je daar zeker van genieten!  8)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjenT5R

Citaat van: elianmars op 25-06-2010 19:27:33
Als dat net zo lekker klinkt als het systeem dat ik in de N heb, dan ga je daar zeker van genieten!  8)

johh dus bij jou komt er ook geluid als je op het knopje van de radio drukt
welkom in de 21ste eeuw  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jans Duiven

razorx

de tweede. Wel een leuk woord.
Het geluid in Amerikaanse strips als b.v. Bambi met zich zelf speelt.

Rudy-M

Mooi spul Marco! Heb het in de C70 en al ben ik bij lange na geen audiofiel, het klinkt erg lekker!

Sbv

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 25-06-2010 20:14:11
Citaat van: elianmars op 25-06-2010 19:27:33

johh dus bij jou komt er ook geluid als je op het knopje van de radio drukt
welkom in de 21ste eeuw  ;D

Daar komt inderdaad geluid uit. En wát voor geluid!  8)  ;D

daytonawim

:o :o :o

Gefeliciflapstaart

Nou nog maar effe geduldig zijn aan deze kant  :eusa_snooty:

UserID6342

Citaat van: razorx op 25-06-2010 21:52:55
Yits, wat voor films kijk jij ?? ?? :evil: ;D

-D©©©L-

Citaat van: Dirk342 op 26-06-2010 06:58:06
Citaat van: razorx op 25-06-2010 21:52:55
Yits, wat voor films kijk jij ?? ?? :evil: ;D

Ik -wist- gewoon dat jij zou reageren  ;D ;D

UserID6342

;D Zat er ook wel dik in natuurlijk, maar een Bambi die met zichzelf speelt kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.....  En nee, ik hoef er geen plaatjes van te zien ;D

-D©©©L-

Citaat van: -D©©©L- op 17-06-2010 10:19:51
Een beetje puzzelen met de onderdeelnummers van het kachelhuis leerde dat alleen het "bovenste" deel anders is. Ik ga proberen om dat deel te wisselen zonder de verdamper los te nemen. Uiteraard gaat wel de ventilator van van een x70 toegepast worden. Deze is stiller en heeft meer capaciteit, daarnaast past de stekker 1:1 aan die van de x70 ECC kabelboom.

Met een beetje moeite blijkt het dus inderdaad mogelijk om het bovenste deel van het kachelhuis te verwijderen zonder de verdamper los te nemen.  :eusa_dance:
Ik heb  nu het bovenste deel uit de x70 en diverse delen goed geplaatste (effectieve)  isolatie welke niet in een 850 zitten en wel in een x70. Nog even en een PU bus in de bovenste motor reactiearm word noodzaak.  ;D

Binnenkort maar eens een aanvullende kabelboom klaar maken zodat de raambediening van een x70 gaat werken.

jrkalf

kinky kitje, Marco. Die willen we binnenkort ingebouwd en al wel eens horen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

-D©©©L-

Ondertussen een nieuw HID setje in de 422R gezet. Na jaren gebruik waren de oude lampjes op. Omdat ik zeer geschikt een kwaliteits setje kon kopen, heb ik de hele handel maar vervangen.