Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

Volvo Felipe

Heb deze aan de achterkant ingekort

-D©©©L-

fbm

Niks anders dan respect!  :eusa_clap:

Hier kan ik alleen maar van dromen  8)

Volvo Felipe

Hoe en hoeveel ?
[/quote]

Ik heb de oude opgemeten en deze afgeteken op de nieuw en zo heb ik deze ingekort

-D©©©L-

Citaat van: Volvo Felipe op 03-08-2008 23:19:23
Citaat van: dcccl
Hoe en hoeveel ?

Ik heb de oude opgemeten en deze afgeteken op de nieuw en zo heb ik deze ingekort
Ah, op die manier. Ik wil juist proberen om de voorziening voor het 3e remlicht te behouden.  ;)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Even over het verwijderen van de hemel...

...hoe heb je de zonneklep aan de passagiers zijde gedemonteerd?! En dan doel ik eigenlijk op de bekabeling van het make-up lampje.

Mijn hemel ( van de GLT ) heeft daardoor een klein gleufje/scheur 'ergens' gekregen ;D

www.vm-parts.nl

Volvo Felipe

Hehe,

Ik zal eens zien dat ik deze week enkele foo's kan maken van de dakhemel met de 2 make up spiegeltjes enz

Teddy81

Citaat van: Spin! op 04-08-2008 20:36:07

...hoe heb je de zonneklep aan de passagiers zijde gedemonteerd?! En dan doel ik eigenlijk op de bekabeling van het make-up lampje.

Mijn hemel ( van de GLT ) heeft daardoor een klein gleufje/scheur 'ergens' gekregen ;D

Toen ik mijn hemel verwijderd heb voor het repareren van mijn schuifdak heb ik de draad van de zonneklep doorgeknipt.
Later stekkerverbinding eraan dus als ik nog eens mijn hemel moet verwijderen gaat dit zonder problemen en ik heb mijn hemel niet "gesloopt" door er een gleuf in de maken! ;D ;)
En mijn lampje in mijn zonneklep werkt nogsteeds.

-D©©©L-

Ik heb de draad halverwege de A-stijl geknipt, aan de bestuurders zijde idem (jep, hij had er al twee  ;)).
Als ik het dash verder los heb, ga ik even kijken hoe ik de beide lampjes weer kan aansluiten op de S70 wijze (met een stekker net onder het dashboard dek).
Ik moet sowieso ook nog draden trekken voor de zelfdimmende binnenspiegel, carkit antenne, regensensor, AFR meter display en zonnesensor voor de extra displays  :eusa_shhh:.

Spin!

Citaat van: -D©©©L- op 04-08-2008 23:39:53

Ik heb de draad halverwege de A-stijl geknipt, aan de bestuurders zijde idem (jep, hij had er al twee  ;)).
Als ik het dash verder los heb, ga ik even kijken hoe ik de beide lampjes weer kan aansluiten op de S70 wijze (met een stekker net onder het dashboard dek).
Ik moet sowieso ook nog draden trekken voor de zelfdimmende binnenspiegel, carkit antenne, regensensor, AFR meter display en zonnesensor voor de extra displays  :eusa_shhh:.

Ah...dit is dus een samengevat antwoord dat ik eigenlijk wilde horen: Ja, het is vrij lastig om die netjes en geduldig te demonteren bij temperaturen van 25+

;D

Ik ga er morgen iets op verzinnen...die hemel! Zal niet iedereen bevallen...maar goed, het is wel uniek!!!

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Ik ben benieuwd wat het word rutger !

Vandaag niet gesleuteld aan "De 422R". Wel even wat onderdelen opgepikt en de de boel wat opgeruimd.
Ik zal jullie even gaan vervelen met een paar stillevens... geeft wel een leuk idee van het sleutelwerk dat nog in het verschiet ligt. Volgende week moet het meerdendeel klaar zijn.  :eusa_think: :eusa_pray:

Extra automaatbak koeler:

Motorsteunen onderzijde:

Gasveren kofferdeksel. Wat er nu aan zit is veel te slap:

Een beetje multiriem spul:

Een deel van de nieuwe achteras rubbers, er staat nog wat in backorder.:

Stuur- en Stuurhuis kogels:

Klein grut; wisserbladen, nieuwe glaasjes voor nummerplaatverlichting, sjorogen van het subframe (ontbraken) en een donor tank klepje met vers scharnier.

Filters, en ontsteking delen. Er is nog wat onderweg:

thuur

Thys

Zo, das weer een flink pakket onderdelen! Begon de bank niet te steigeren? :)

Eerdaags maar weer even een kijken nemen, kan ik meteen zien wat me nog te wachten staat met de zwarte:)

Spin!

www.vm-parts.nl