Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robbie409

#1170
Citaat van: elmarconi op 30-01-2009 11:17:26
Zeker nooit dit lijstje van Vulk bekeken.

Ik sta ook op het lijstje.
Correctie voor van Vulk: mijn R rijdt sinds ik hem heb op LPG (vanaf 216dkm) en de KM-stand is nu 270dkm. handbak.

Ludo

Citaat van: Diederick op 30-01-2009 11:48:54
en ludo ik vind het heel jammer dat je zoiets zegt
hiermee beledig je denk ik meer dan 70 procent van het forum mee

het komt alleen over als een belediging, bij diegene, die het denkt te weten, maar hier verder niets (over) wil leren, of aannemen.  ;)

Rogers XC 70 2000

#1172
wat je vindt moet je naar de politie brengen...  ;)

feit is dat onze motoren absoluut geschikt zijn voor vele kilometers op lpg.
en als dat in individuele gevallen tot aanzienlijke jaarlijkse financiële besparingen leidt, dan zou het van de betreffende dom zijn om op een andere brandstof te rijden.


johan283

Citaat van: Diederick op 30-01-2009 10:56:59
Als je veel rijd moet je lekker op diesel gaan rijden

of je neemt de gele rups

echt waar op gas moet je koken


(dit is mijn mening)
anders word net als geert wilders straks ook vervolgd
lol :) :) :) :) :) :) :) :)

------- Ach wat moet je daar nou verder op zeggen   ::), laat maar gaan gevalletje van een  Beetje keet trappen op het volvo forum  :eusa_snooty:

johan283

Citaat van: Diederick op 30-01-2009 12:03:12
dit is het laatste wat ik er over zeg want dit is marco zijn blog en niet een of ander scheld of weet ik wat voor een blog

ik ben helemaal niet geirriteerd ik heb alleen mijn mening geven over de brandstof keuze meer niet

dat je daar reacties op krijgt vind ik niet meer dan normaal
alleen had ik wat slimmere reactie verwacht dan deze
nogmaals einde discussie

Nou ja  zeg jij hebt een mening, maar wenst die verder niet te onderbouwen.   :eusa_wall:
Voor de rest is dit het doel van een forum. Hierop kan gediscussieerd worden :))


MarcoV

Blijft een feit dat Marco's R alleen maar mooier en mooier wordt en goedkoper rijdt dan menig benzine-auto :eusa_dance: :eusa_dance:
En als je alleen maar electriciteit zou gebruiken om je apparaten in huis te laten werken kan je je auto nooit starten ;D

MarcoV ;)

walter leever

Na al dit gezever wordt het eigenlijk weer tijd voor een plaatje,

knal er maar weer een plaatje in Marco. :eusa_silenced: :eusa_whistle:

viking_in_shorts

Citaat van: walter leever op 30-01-2009 19:00:19
Na al dit gezever wordt het eigenlijk weer tijd voor een plaatje,

knal er maar weer een plaatje in Marco. :eusa_silenced: :eusa_whistle:

nou .. daar zeggen wij geen nee tegen :eusa_pray:

toppertje

idd,en koken doet men vandaag de dag op induktie :eusa_whistle:

hathü

Citaat van: toppertje op 30-01-2009 21:57:31
idd,en koken doet men vandaag de dag op induktie :eusa_whistle:

Ik kook op gas en rij op diesel, maakt mij verder niet uit waar anderen op rijden zolang ik maar diesel kan rijden. Als de olie ooit op is rijden we misschien wel op water of een atoomcel en kijken met weemoed terug naar de tijd dat je een auto kon ruiken. ;D

matRRR

Ik vind het letterlijk doodzonde dat dit topic vertroebeld raakt met deze discussie;
heren moderators; kunnen de posts vanaf die van diederick verwijderd, danwel verplaatst worden? Dank u alvast! ;)

Laten we gewoon weer verdergaan met de orde van de dag en doorkwijlen achter onze schermen bij de aanblik van de 422R?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

MarcoV

Citaat van: matRRR op 30-01-2009 22:15:35
Ik vind het letterlijk doodzonde dat dit topic vertroebeld raakt met deze discussie;
heren moderators; kunnen de posts vanaf die van diederick verwijderd, danwel verplaatst worden? Dank u alvast! ;)

Laten we gewoon weer verdergaan met de orde van de dag en doorkwijlen achter onze schermen bij de aanblik van de 422R?

Amen :-X

MarcoV ;D

Diederick

Citaat van: walter leever op 30-01-2009 19:00:19
Na al dit gezever wordt het eigenlijk weer tijd voor een plaatje,

knal er maar weer een plaatje in Marco. :eusa_silenced: :eusa_whistle:

daar ben ik helemaal voor

Foto Foto Foto Foto

-D©©©L-

Citaat van: Diederick op 30-01-2009 11:48:54
moest alleen wel even slikken toen ik mijn oude volans opeens brons kleurig zag

Ow, zijn die ook opnieuw gecoat dan ? ;) ( zijn al enige tijd geleden verkocht)
De velgen onder de 422R zijn de velgen waarmee ik hem (op LPG...) gekocht & nederland binnen gereden heb.  :eusa_whistle:
Omdat je een man van je woord bent, zal ik op jou verzoek de LPG installatie verwijderen en het verschil in brandstof kosten (ik rij ca 40.000 km per jaar) bij je declareren. Als tegenprestatie mag je dan het verschil in houderschaps belasting verrekenen.  :eusa_shifty:


Vandaag weer terug van het oost-europa avontuurtje. Voor wie wil weten wat we daar ongeveer gedaan hebben, hier de online versie van het lokale nieuws. Het lijkt heel wat (voor slovaakse begrippen), maar er staat eigenlijk nog niets.  ;D Ze waren er namelijk net even te vroeg met de camera bij (dagje of twee).

walter leever

wel spijtig dat ze de volvo niet gefilmd hebben,stond er echt wat :evil: