Dagboek van de Gasgestookte Zwarte R

Gestart door Thys, 23-06-2008 13:12:13

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: Thys op 31-03-2012 10:01:54
Goed, vandaag op het program:
Stuurhuis wisselen op de oprit. Wish me luck :eusa_pray:

Heb je nog hulp Thys  :D...... iig succes, ik doe het je niet na  :eusa_clap:

UserID6342

Succes Thijs, je zult het nodig gaan hebben ;D

Thys

'domme, dat gaat 'm dus echt niet worden. In elk geval niet met de spullen die ik hier heb. Ik krijg de auto net ver genoeg van de grond om er zelf tussen te kruipen; als er dan nog gereedschap tussen moet,  het subframe nog moet zakken en het stuurhuis er tussendoor moet blijft er niets van me over, en ik ben al niet zo breed :D

Ik ga vandaag wel even lekker olietroep schoonmaken en zomerwielen monteren, en laat het stuurhuis van de week wel doen.

Piere

Ik ging net zeggen; te hopen dat je een goeie krik en hoge assteuntjes hebt :P
Kutwerkje om op de grond te doen hoor, je wisselt nog makkelijker even een motor als je geen brug hebt ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Thys

Tja, het was te proberen. Ergens kwam het me wel uit, want heel veel zin had ik er niet in :D

Evengoed de dag wel nuttig besteed, met het schoonmaken en monteren van de zomerwielen, onderstelbouten natrekken en daarmee hopelijk een nare 'kloenk' geëlimineerd.

Plaatje maar weer:

Blijft toch een verdomd mooie auto, als 'ie het doet 8)

rogerV701998

Piere

Ligt dat nu aan de hoek waarop de foto is genomen, of staat-ie achteraan een heel stuk hoger dan vooraan?

En die Volans tsja... Ze hóren er nu eenmaal onder hè :)

Thys

Hij staat achteraan inderdaad iets hoger, met dank aan de lege kofferbak en twee bijna lege tanks :) Ben ook bijzonder content met de Volans; raar om voor te stellen dat ik ze in het begin niets vond :eusa_think:

Piere

Citaat van: Thys op 01-04-2012 12:03:07
raar om voor te stellen dat ik ze in het begin niets vond :eusa_think:

:o Dikke zot!

Ik vind het niet mis hoor, dat hoger staan vanachter :D
Wil ik met de mijne ook nog doen :)

Thys

Zo, de auto staat bij de garage, morgen wordt het stuurhuis vervangen. Ik mocht zelf een vervangend stuurhuis aanleveren, was geen enkel probleem. Heb er nog een Vida uitdraai bijgedaan van de vervangingshandleiding, zou dus goed moeten komen :)

elianmars

Toch maar laten doen, dus  ;D

Ik kan me voorstellen dat je het niet zag zitten om zelf te doen. Als je niet echt de spullen voor hebt, ben je alleen maar aan het tobben.

Straks weer lekker sturen!  8)

Thys

Zo, het zo goed als nieuwe stuurhuis zit eronder, wat een verschil :o Niet meer trekken in het stuur, geen klamme billetjes meer bij spoorvorming en het stuurt ook nog eens een stuk lichter 8)

Ben toch blij dat ik voor die 140 euro zelf niet heb lopen klooien :eusa_dance:

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

MVeldhuis

ulkeman

ik moet zeggen die zilveren klinken passen met de dag beter.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen